luchtverfrissers had ik zelf ook al bedacht, alleen is het probleem dat ik daar net zo kotsmisselijk van word, dan hou ik het geen 3 minuten vol in die auto...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Lausteen het volgende:
1)luchtverfrissers
2)professioneel laten reinigen
3)zelf ook gaan roken
dat zei ik ook al, maarja, het leed is al geschiedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef popolon het volgende:
Je moet die auto weigeren.
Je laat je toch niet opschepen met een stinkbak?
is binnen het bedrijf gedaan, dus dat zal niet echt gaan denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef longinus het volgende:
Alles schoonmaken wat behalve de geur zit de auto ook vol met teer en nicotine.
Dien een klacht in bij de leasemaatschappij en vraag of ze hem schoon willen opleveren
ja, wat wil je nouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
luchtverfrissers had ik zelf ook al bedacht, alleen is het probleem dat ik daar net zo kotsmisselijk van word, dan hou ik het geen 3 minuten vol in die auto...
wát een geweldig vooruitzichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef Lausteen het volgende:
[..]
ja, wat wil je nou
die lucht krijg je echt niet zomaar uit de auto, als er echt lang in gerookt is is het overal ingetrokken, in het dash, het stuur, stoelen, vloerbedekking etc. Idd klacht indienen bij de leasemaatschappij en dan professioneel laten reinigen.
stel je niet aan, azijnpisserquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef $tranger het volgende:
Ach, wat is het leven toch naar, luchtverfrissertjes waar je ziek van word, beetje sigaretten rook waar je ziek van word, dat je niet ziek word van je eigen gejammer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef garnage-patrick het volgende:
ow kut, nog ff erbij zetten hoe.
naja bijna complete interieur vervangenvoor een beter / luxer / mooier interieur.
maarja, dat gaat niet op voor leasebak, je heb wel van die middeltjes ervoor.
Dat werkt ook iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef longinus het volgende:
Volgens de Mythbusters zou een rottend varken binnen 3 maanden ervoor kunnen zorgen dat je geen sigarettenrook meer ruikt
En anders eens proberen met febreze, veel je auto laten luchten en toch een doekje met zeep met citroengeur halen langs de delen waar het kan.
Lastig, maar je rijdt er tenslotte zelf in.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef HaerdenC het volgende:
en alles terug perfect proper mee!
Het is een Belg...quote:
Dat verklaart een boelquote:
Zou ik ook proberen.quote:Weer terugwisselen van de auto's is geen optie, zeker?
Azijn... Een paar schoteltjes met azijn in de auto zetten en de bekleding met schoonmaakazijn schoon maken. Verdun het wel met water.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
echt, hoe vies wil je het hebben?
1 of andere kneus die denkt dat het okay is om in z'n leasebak te roken, totdat de auto's worden omgewisseld, en wij nou met een smérige stinkauto zitten.
om misselijk van te worden.
hoe krijg je die stinklucht zo snel mogelijk uit de auto?
Die dingen werken volgens mij maar tijdelijk. Sigarettenlucht is vreselijk lastig te verwijderen, vandaar dat die auto's meestal een stuk minder waard zijn op de 2e hands markt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
Garages hebben toch ook van die anti spuit bussen liggen?
Die werken volgens mij altijd goed
enkel de eerste dag ... nu dat is stukken beter dan de rook ... na weekje is het vrijwel neutraal ... ik heb een oude toyota gekocht van een verstokte roker (oldtimertje) en zelfde truk toegepast. Hij ruikt nu lekker fris, de dakhemel ook zeer goed gereinigd met de stoomreiniger (de dampen van cigaretten stijgen en maken het dakhemel flink geel en vies)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Net de tip van die belg opgevolgd, m'n asbakken zitten nu nokkie vol met Kanis & Gunnink![]()
Gaat de auto nu niet naar koffie stinken trouwens?![]()
Geen gerookte haringen pakken dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
Laat er een paar weken een paar haringen in liggen en je bent van de rooklucht af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |