quote:
Ik 5quote:
(bronvermelding)''En natuurlijk de film met authentieke beeldenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, weet ik niet. Films zijn niet mn sterkste punt. Kijken gaat prima, maar titels onthouden
10 per dag ongeveerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef crossover het volgende:
Hoe veel topics doen jullie per dag hierzo? Of hoelang over 1 topic?
Damnquote:
quote:
Naqoyqatsi?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Weet jij dan wel hoe die film heette die alleen maar uit authentieke beelden bestaat?(van de vietnamoorlog)
Jep, das puick ende acceptabelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
(bronvermelding)''En natuurlijk de film met authentieke beelden
die we in de les bekeken hebben,
maar daar zijn we de naam van vergeten.''
Zo dan maar![]()
![]()
Het is hier ook wel tering gezelligquote:
snelle dagen *en nu* niet hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom op manEen topic gaat wel een uur of 2 over hoor, gemiddeld
Gemiddeld Maarten, dat is dus inclusief nachtwerk en overdag, als er amper wat gebeurtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef seekfaM het volgende:
[..]
snelle dagen *en nu* niet hoor, kijk naar gister!
quote:
Ik zou wel willenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is hier ook wel tering gezellig![]()
Jij wilt ook zoeen SC in SES ?![]()
Ja ik moet alleen wel met de fietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef dRobje het volgende:
[..]
jaloerssss!
40 minuten in de auto is niet echt leuk maar je wend eraan
Mag jij op internet tijdens rijlesquote:
opeens niet meer zo jaloersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen wel met de fietsdus ook door slecht weer zoals nu en das wel minder maja..
Doe eens linkje geven naar die Koffie SCquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou wel willen
Nee dat vroegen we ons af in de koffie SC.
Ja daaromquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
opeens niet meer zo jaloers
zit dan toch liever 40 minuten in de auto dan 15 minuten door de regen/kou fietsen
Smakelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Tof, mn huisgenoot heeft het eten klaar, ik ga eten![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Tof, mn huisgenoot heeft het eten klaar, ik ga eten![]()
Goeie linkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens linkje geven naar die Koffie SC![]()
Welterusten! hadden we gister in 1 uur en 17 minuten vol![]()
[KOFFIE SC #17} - Senseo in de morgen -> dag zonder zorgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens linkje geven naar die Koffie SC![]()
Welterusten! hadden we gister in 1 uur en 17 minuten vol![]()
Godver gaat even foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |