abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe donderdag 29 maart 2007 @ 23:14:59 #251
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47811851
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef demins het volgende:

[..]

Het moet mij wel even van het geprangde hart dat ik die suffe boeken van Tolkien en die lange films nooit gelezen of gezien heb, maar desondanks eenieder hartgrondig aanraadt datzelfde te doen!

Overigens ben ik het zoals immer volledig met je eens. Ben jij soms een kloon van mij?
Ben ik dan indirect een kloon van jou?
Dat zou wel leuk zijn
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:16:15 #252
137949 Disana
pi_47811901
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:

Marrije kan wel een vazal van enig niveau gebruiken!
Nou, hier heb je dan nummer 2. Ik vind Marrije's aanwezigheid een verrijking van de COS
quote:
Kunnen we dan nu eindelijk eens echt gaan RELLUH!!!!
Hebben jullie nog niet genoeg gereld dan gisteren en vandaag? Da's geen Tolkien meer, da's Star Wars.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disana op 29-03-2007 23:25:22 ]
pi_47811907
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ben ik dan indirect een kloon van jou?
Dat zou wel leuk zijn
Kan niet, want ik heb nog wel eens dat ik Demins niet begrijp of hij mij niet!
pi_47811946
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Kan niet, want ik heb nog wel eens dat ik Demins niet begrijp of hij mij niet!
Nee klopt, ze komen niet eens in de buurt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:26:34 #255
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47812260
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, hier heb je dan nummer 2. Ik vind Marrije's aanwezigheid een verrrijking van de COS
[..]

Hebben jullie nog niet genoeg gereld dan gisteren en vandaag? Da's geen Tolkien meer, da's Star Wars.
Zie ik daar een Brianaans rollende rrr?
Mooi, dat de rolverdeling tussen Goed en Kwaad wederom door dit soort subtiele metaforen tot uiting komt.
De strijd tussen Goed en Kwaad is, zoals gij gezegende bloemrijke toetsenbordvirtuose ongetwijfeld beseft, er een van alle tijden en van nimmer eindigend allooi.
Genoeg zal het dus nooit zijn. Alleen onze nimmer versagende van ziel en zaligheid doordrenkte passionele hartstocht zal ervoor kunnen zorgen dat het universum niet wordt overgenomen door het Boze!
En weest U ervan bewust dat zelfs de verbitterde Darth Vader tenslotte en ten lange leste inzag aan welke kant van de o zo dunne lijn hij zijn ziel ten eeuwige ruste wilde leggen. Het is nooit te laat!
Niets is sterker dan dat ene woord!
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:36:19 #256
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47812631
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef demins het volgende:

[..]

Het moet mij wel even van het geprangde hart dat ik die suffe boeken van Tolkien en die lange films nooit gelezen of gezien heb, maar desondanks eenieder hartgrondig aanraadt datzelfde te doen!

Overigens ben ik het zoals immer volledig met je eens. Ben jij soms een kloon van mij?
Ontroerend wederom, dit blijk van zielsverwantschap!
Ik ben nochthans geneigd aan te nemen dat het aannemelijker is dat wij ons verbonden voelen in de nimmer aflatende strijd tegen Het Kwade, die zich elke keer weer verpersonificeert in een voor het oog van de wat minder met het lot van Het Bestaan begane mede-individuutjes onschuldig mensenkind, zoals in dit geval een wat snibbige oversteekmoeder met een Libelle-abonnement.
Wij hebben nu eenmaal de zware taak om onbegrepen te zijn voor het gepeupel, en zelfs allerlei verwijten naar ons hoofd geslingerd te krijgen. Want alleen wij weten welk doel wij dienen.

Aan de andere kant: We kunnen Ome Gert wel even vragen om een DNA-test te verrichten op onze usert-gegevens...
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:37:05 #257
137949 Disana
pi_47812666
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Mooi, dat de rolverdeling tussen Goed en Kwaad wederom door dit soort subtiele metaforen tot uiting komt.
De strijd tussen Goed en Kwaad is, zoals gij gezegende bloemrijke toetsenbordvirtuose ongetwijfeld beseft, er een van alle tijden en van nimmer eindigend allooi.
Genoeg zal het dus nooit zijn. Alleen onze nimmer versagende van ziel en zaligheid doordrenkte passionele hartstocht zal ervoor kunnen zorgen dat het universum niet wordt overgenomen door het Boze!
En weest U ervan bewust dat zelfs de verbitterde Darth Vader tenslotte en ten lange leste inzag aan welke kant van de o zo dunne lijn hij zijn ziel ten eeuwige ruste wilde leggen. Het is nooit te laat!
De rrr was reeds hersteld, mijnheer. Geen reden mij daarom te beledigen met een vergelijking met Brian

De strijd tussen goed en kwaad kent zijn grenzen... maar ik ben dan ook een Star Trek fan
pi_47812820
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef Disana het volgende:

[..]

De rrr was reeds hersteld, mijnheer. Geen reden mij daarom te beledigen met een vergelijking met Brian

De strijd tussen goed en kwaad kent zijn grenzen... maar ik ben dan ook een Star Trek fan
Jij hebt mij en Ian gister nog met Brian vergeleken...
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:46:35 #259
137949 Disana
pi_47813097
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]
een wat snibbige oversteekmoeder met een Libelle-abonnement.
Wat is dat toch, die fascinatie van de heren alhier met de Libelle? Het is alsof degenen die het blad verafschuwen beter van de inhoud op de hoogte zijn dan degenen die ze van het lezen ervan beschuldigen

Zelf zie ik de Libelle alleen in de leesmap bij mijn tandarts overigens. Als jullie nu toch een blad willen nemen om iemands mate van vertrutting aan te geven, waarom dan niet de Margriet?

Ik wed overigens dat Marrije geen van beide leest, ze lijkt me een heel ander type.
pi_47813206
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Is dit nou rellen?
Ik zie een hoop bla-bla, maar weinig inhoud
Net alsof je een pakketje in een mooie cadeauverpakking krijgt, maar eenmaal uitgepakt blijkt het een hoop stront te zijn
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:49:21 #261
6941 APK
Factual, I think.
pi_47813258
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:

Is dit nou rellen?
Net alsof je een pakketje in een mooie cadeauverpakking krijgt, maar eenmaal uitgepakt blijkt het een hoop stront te zijn
Wees blij dat ze hier zitten en niet in de COS.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47813371
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef APK het volgende:

[..]

Wees blij dat ze hier zitten en niet in de COS.
Ja die kan ik ook ff niet vinden
Daarom zit ik hier
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:58:41 #263
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47813731
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is dit nou rellen?
Het valt ook niet mee om door al mijn schijnbare gebazel de werkelijke slagkracht van mijn zorgvuldig gecombineerde woordcombinaties te doorzien
Maar van een erkend kwaliteitsusert had ik toch eerlijk gezegd anders verwacht, dat dan weer wel.
Is het COS-niveau je in de koude kleren gaan zitten?
Of ben je vandaag gewoon niet genoeg gevoerd?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:05:21 #264
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47814139
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is dat toch, die fascinatie van de heren alhier met de Libelle? Het is alsof degenen die het blad verafschuwen beter van de inhoud op de hoogte zijn dan degenen die ze van het lezen ervan beschuldigen

Zelf zie ik de Libelle alleen in de leesmap bij mijn tandarts overigens. Als jullie nu toch een blad willen nemen om iemands mate van vertrutting aan te geven, waarom dan niet de Margriet?

Ik wed overigens dat Marrije geen van beide leest, ze lijkt me een heel ander type.
Fascinatie? Het is dat je jezelf herpakt in je 2e zin, want verafschuwen dekt de lading idd beter!
Je moet de Libelle zien als metafoor voor de mentaliteit van de genoegzaamheid, de vergadering van de overblijfmoeders als 2-wekelijks hoogtepunt in een leventje dat bij gebrek aan passie verwordt tot het aanharken van een keurig voortuintje zou als andere metafoor kunnen dienen, maar dat is elke keer zoveel tikwerk.
En het betere tikwerk is dan wel aan Disana besteed, maar niet aan deze tweevingerige zwoeger.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:16:03 #265
2018 PC eend
relativist
pi_47814618
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Het valt ook niet mee om door al mijn schijnbare gebazel de werkelijke slagkracht van mijn zorgvuldig gecombineerde woordcombinaties te doorzien
Maar van een erkend kwaliteitsusert had ik toch eerlijk gezegd anders verwacht, dat dan weer wel.
Is het COS-niveau je in de koude kleren gaan zitten?
Of ben je vandaag gewoon niet genoeg gevoerd?
Nou lekker dan, begon ik hier een superioriteitsgevoel te ontwikkelen door die posts van jouw.... blijk ik gewoon de diepere filosofische laag niet te kunnen vinden

Je zit me toch niet te voeren he?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:25:44 #266
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47815073
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou lekker dan, begon ik hier een superioriteitsgevoel te ontwikkelen door die posts van jouw.... blijk ik gewoon de diepere filosofische laag niet te kunnen vinden

Je zit me toch niet te voeren he?
Als mijn immer nederige bijdragen mogen bijdragen tot een betere geestesgesteldheid van welke FOK!usert dan ook (waarbij Marrije natuurlijk de regelbevestigende uitzondering is ) , dan wil ik die willekeurige FOK!usert met alle in mij aanwezige liefde volgaarne in de waan laten dat ik slechts mooiverpakte honde-faecaliën produceer.

En eendjes voeren deed ik voor het laatst toen ik Pietje Puk nog las.....
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 00:27:09 #267
137949 Disana
pi_47815134
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Fascinatie? Het is dat je jezelf herpakt in je 2e zin, want verafschuwen dekt de lading idd beter!
Je moet de Libelle zien als metafoor voor de mentaliteit van de genoegzaamheid, de vergadering van de overblijfmoeders als 2-wekelijks hoogtepunt in een leventje dat bij gebrek aan passie verwordt tot het aanharken van een keurig voortuintje zou als andere metafoor kunnen dienen, maar dat is elke keer zoveel tikwerk.
En het betere tikwerk is dan wel aan Disana besteed, maar niet aan deze tweevingerige zwoeger.
Ik herpak helemaal niets, want zoals bekend: wass sich liebt, dass neckt sich
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:35:41 #268
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47815545
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik herpak helemaal niets, want zoals bekend: wass sich liebt, dass neckt sich
Schone Disana, gij bloemrijke muze in spé, wilt gij hiermede suggeren dat deze oprechte wapenstrijd in jouw ongetwijfeld lieflijke ogen niets anders is dan het aloude schoolpleinspelletje 'Meisjes Plagen Kusjes Vragen'?
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 00:38:45 #269
137949 Disana
pi_47815661
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Schone Disana, gij bloemrijke muze in spé, wilt gij hiermede suggeren dat deze oprechte wapenstrijd in jouw ongetwijfeld lieflijke ogen niets anders is dan het aloude schoolpleinspelletje 'Meisjes Plagen Kusjes Vragen'?
Ja
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:39:18 #270
2018 PC eend
relativist
pi_47815684
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Als mijn immer nederige bijdragen mogen bijdragen tot een betere geestesgesteldheid van welke FOK!usert dan ook (waarbij Marrije natuurlijk de regelbevestigende uitzondering is ) , dan wil ik die willekeurige FOK!usert met alle in mij aanwezige liefde volgaarne in de waan laten dat ik slechts mooiverpakte honde-faecaliën produceer.
Ik had het over een hoop stront, dat het van een hond kom dat verzin jij erbij, of mis ik nu een diepere psychologische boodschap waarin jij jezelf als hond neerzet?
quote:
En eendjes voeren deed ik voor het laatst toen ik Pietje Puk nog las.....
Lees jij pietje puk niet meer
Hmmm mischien een goed iddee wel
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:47:06 #271
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47815966
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja
Dat is een wel heel erg vredelievende, doch niet minder flagrante aanname in een speciaal daartoe vervaardigd reltopic!
Dus ben je nu zowel in overtreding tav de topic-regels als ernstig proberende inbreuk te doen en schade aan te richten aan de hele structuur en filosofie van het FOK!-forum.

Ik ben geschokt!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:53:28 #272
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47816170
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had het over een hoop stront, dat het van een hond kom dat verzin jij erbij, of mis ik nu een diepere psychologische boodschap waarin jij jezelf als hond neerzet?
[..]

Lees jij pietje puk niet meer
Hmmm mischien een goed iddee wel
Je hebt het over een hoop stront. En aangezien ikzelf uiteraard louter esthetisch verantwoorde bolussen produceer nam ik automatisch aan dat je dan wel hondestront moest bedoelen.

En ik zei alleen maar dat ik voor het laatst eendjes voerde toen ik Pietje Puk nog las. Als je beter zou hebben gelezen had dat dus ook vanmorgen nog kunnen zijn...
Kwaliteitsuserts zijn ook al niet meer wat ze waren...
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 00:58:23 #273
137949 Disana
pi_47816330
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Dat is een wel heel erg vredelievende, doch niet minder flagrante aanname in een speciaal daartoe vervaardigd reltopic!
Dus ben je nu zowel in overtreding tav de topic-regels als ernstig proberende inbreuk te doen en schade aan te richten aan de hele structuur en filosofie van het FOK!-forum.

Ik ben geschokt!
Geef het nou maar toe: Marrije steekt met kop en schouders zelfbewust en fier boven het gemiddelde uit... en is dat toevallig niet net precies wat jij ook in Lieke ziet?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:01:58 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47816434
Ik dacht dat ik in staat was een voorraad "bagger voor gevorderden" te produceren (sponsored by van Dale) maar als de laatste 2 pagina's van dit topic doorlees moet ik toch nog even op een cursus "How to make the shit smell like perfume"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:07:09 #275
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47816593
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Geef het nou maar toe: Marrije steekt met kop en schouders zelfbewust en fier boven het gemiddelde uit... en is dat toevallig niet net precies wat jij ook in Lieke ziet?
Ow, nu gaan we op die toer? Mij gaan pakken op mijn softspot voor Lieve Lieke? Erg gemeen, maar eindelijk betoon je je een waardig opponent. Dat dan weer wel!
Maar wil je nooit, en ik herhaal NOOIT meer de namen Marrije en Lieke in één zin gebruiken. Het is nog net geen blasfemie, zo ver wil ik niet gaan, maar veel scheelt het niet!

Maar waarom knap jij hier eigenlijk het vuile werk voor Marrije op? Aan jou heb ik helemaal geen hekel. Gij Muze In Spé!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:12:08 #276
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47816702
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat ik in staat was een voorraad "bagger voor gevorderden" te produceren (sponsored by van Dale) maar als de laatste 2 pagina's van dit topic doorlees moet ik toch nog even op een cursus "How to make the shit smell like perfume"
Ik geloof dat ik dit moet opvatten als een compliment.
Helaas is dat dus uiterst OffTopic in een rel-topic.
Kortom... als je niet verder komt dan satéprikker-niveau dan verwijs ik je gaarne naar het altijd gezalliche [SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick
  vrijdag 30 maart 2007 @ 02:32:49 #277
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47817995
tah !! het wordt hier zo waar nog gezellig ook nog ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 02:54:05 #278
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_47818152
Ligt Brian zichzelf nou af te trekken!!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  vrijdag 30 maart 2007 @ 02:55:17 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_47818160
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 02:54 schreef Consigliere het volgende:

Ligt Brian zichzelf nou af te trekken!!
Als je een echte hoolie was zou je een foto van een sjorrende Consigliere posten.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 03:01:33 #280
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_47818187
hoolies zijn passé.. Tegenwoordig zijn Casuals in
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_47819685
Reltopic heet dit toch. Nou ik zie verdomd weinig rellen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:11:15 #282
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47819972
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
Reltopic heet dit toch. Nou ik zie verdomd weinig rellen.
Wat zie je dan wel?
Want van jou weet ik inmiddels dat je een pontificaal voor je neus staande leenfiets nog over het hoofd ziet....
pi_47828272
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Wat zie je dan wel?
Want van jou weet ik inmiddels dat je een pontificaal voor je neus staande leenfiets nog over het hoofd ziet....
En wat ik van jou weet is dat je zo verschrikkelijk gemeen bent, dat je iemand op een fiets wegstuurd met kapotte remmen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:52:02 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47828791
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat ik van jou weet is dat je zo verschrikkelijk gemeen bent, dat je iemand op een fiets wegstuurd met kapotte remmen.
Volgens mij was de intentie goed: dat jij in de armen van Huub zou belanden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47829558
wie wordt hier nog meer aggressief van BeeQueen? de meest domme user van heel fok!?
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:11:52 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47829641
Het is maar Fok! dear.... laat je niet opnaaien
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:12:34 #287
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47829679
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef danos het volgende:
wie wordt hier nog meer aggressief van BeeQueen? de meest domme user van heel fok!?
It takes one to know one?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:15:01 #288
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47829772
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Ho ho! Wel bij de feiten blijven. 1 rem was nog uiterst deugdelijk! Bovendien kon je zelf sowieso maar met 1 rem tegelijk remmen, want in je andere hand had je natuurlijk al je camera in de aanslag.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 14:17:18 #289
137949 Disana
pi_47829872
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ow, nu gaan we op die toer? Mij gaan pakken op mijn softspot voor Lieve Lieke? Erg gemeen, maar eindelijk betoon je je een waardig opponent. Dat dan weer wel!
Maar wil je nooit, en ik herhaal NOOIT meer de namen Marrije en Lieke in één zin gebruiken. Het is nog net geen blasfemie, zo ver wil ik niet gaan, maar veel scheelt het niet!

Maar waarom knap jij hier eigenlijk het vuile werk voor Marrije op? Aan jou heb ik helemaal geen hekel. Gij Muze In Spé!
Ik heb ook geen hekel aan jou, zoals ik evenmin een hekel heb aan Marrije en zelfs niet aan Lieke al vind ik de laatste niet bijster leuk. Zowel Marrije als Lieke zijn niet bijzonder goed of slecht, waarbij ik aanteken dat ik niet weet wat Lieke in Huub ziet anders dan zendtijd. Lieke zou jonger kunnen zijn dan Marrije, maar Marrije heeft tenminste internet terwijl Lieke in de oertijd leeft. En tenslotte wil ik nog opmerken dat als ik echt moest kiezen, ik zonder meer Marrije en niet Lieke zou kiezen om een goed gesprek mee te voeren.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:17:36 #290
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47829885
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hoor, je schat me veel te onzelfzuchtig in. Ik had gewoon liever nog betere plaatjes van dichterbij gehad.
Waarom zou ik, als fervent voorstander van Huub & Lieke als loveduo, een andere vrouw in de armen van Hupert willen drijven?
Wat zou Lieke wel niet van me gaan denken?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:22:59 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_47830115
quote:

vrijdag 30 maart 2007 @ 14:25:27 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47830211
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee hoor, je schat me veel te onzelfzuchtig in. Ik had gewoon liever nog betere plaatjes van dichterbij gehad.
Waarom zou ik, als fervent voorstander van Huub & Lieke als loveduo, een andere vrouw in de armen van Hupert willen drijven?
Wat zou Lieke wel niet van me gaan denken?
Ik had eigenlijk ingeschat dat je daarna als reeds erkende die-hard Lieke-fan de taak op je zou nemen Lieke te troosten....
Maar dat was dus weer een grove overschattiing van jouw vooruitziende blik
My bad

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 30-03-2007 14:38:55 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47833716
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah ik vind huub leuk in de zin van grappig, maar ik zou echt niet in zijn armen willen belanden. Daarintegen was die leuke blonde vent van de redactie erbij in zijn armen had ik wel willen landen. Maar btw Pietje zou gewoon willen dat ik keihard tegen dat ijzeren hek daar was aangefietst.

pi_47833761
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik jou de meeste domme, doordrammerige en ik hoor de klok wel luiden enz enz user van FOK.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 16:13:53 #295
128220 Peter6000
pi_47834272
quote:
ikke.
pi_47834693
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef petraa het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik jou de meeste domme, doordrammerige en ik hoor de klok wel luiden enz enz user van FOK.
dat klok luiden gedoe, dat heb je zelf niet goed gelezen. Ik kan er ook niks aan doen dat jij met je beperkte hersencapaciteit slechts drie woorden uit een zin kan lezen en begrijpen.

En ach er is toch iemand nodig die deze complete orgie van kansloze streamers een beetje moet stoppen. Bij sommige mensen krijg je het idee dat ze iedere keer als Huub in beeld komt men spontaan collectief klaarkomt, en als Japio in beeld komt er om het hardst gerend moet worden naar de emmer. Dit is op zich geen probleem, maar als dit iedere keer weer gezegt moet worden nu al bijna 900 COSSEN lang.

Ok en dat mensen brieven gaan schrijven en pakjes gaan sturen dat vind ik dan toch wel weer erg grappig omdat het nog kanslozer is dan al het bovenstaande.
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 16:45:12 #297
128220 Peter6000
pi_47835366
Wat Beeqeen betreft, die zet haar vervuiling onverminderd voort. En ook nog steeds het gebruik van 'komische' bijnamen als Billie en Brainles. De meerderheid van de COS posters is daar gelukkig mee gestopt.
Heel af en toe zie ik wel iets van humor, of scherpte in haar posten, maar 80 procent bestaat uit nietszeggendheid.
Scanman01 post duidelijk minder nu (vermoedelijk vanwege de algehele Lieke-afkeer in de COS), dus Beequeen zou zomaar een serieuze concurrent voor de nummer 1 positie kunnen in de stats kunnen worden. Gelukkig heeft ze dat zelf (zoals zoveel dingen) niet door.
.
.
.
.
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef danos het volgende:

Ok en dat mensen brieven gaan schrijven en pakjes gaan sturen dat vind ik dan toch wel weer erg grappig omdat het nog kanslozer is dan al het bovenstaande.
Nietus.
  FOK!Babe vrijdag 30 maart 2007 @ 16:47:40 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47835471
quote:
Beequeen zou zomaar een serieuze concurrent voor de nummer 1 positie kunnen in de stats kunnen worden. Gelukkig heeft ze dat zelf (zoals zoveel dingen) niet door.
Je staat zelf ook best hoog, dacht ik?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:47:47 #299
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47835474
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb ook geen hekel aan jou, zoals ik evenmin een hekel heb aan Marrije en zelfs niet aan Lieke al vind ik de laatste niet bijster leuk. Zowel Marrije als Lieke zijn niet bijzonder goed of slecht, waarbij ik aanteken dat ik niet weet wat Lieke in Huub ziet anders dan zendtijd. Lieke zou jonger kunnen zijn dan Marrije, maar Marrije heeft tenminste internet terwijl Lieke in de oertijd leeft. En tenslotte wil ik nog opmerken dat als ik echt moest kiezen, ik zonder meer Marrije en niet Lieke zou kiezen om een goed gesprek mee te voeren.
Applaus voor het ongetwijfeld snelst ingetikte en tegelijkertijd meest onzinnige stukje quasi-provocatie.
Ik ga hier verder lekker niet in op de aantijgingen t.a.v. Lieke, want anders gaat het er teveel op lijken dat ik dus tóch een Lieke-obsessie onder de leden heb.
Uiteraard wil ik hier wel ingaan op 'het leed dat Marrije heet' (met dank aan de onvolprezen Demins!).
Hoe zou ik, als goedwillende COS-poster en -lezer moeten concluderen dat Marrije mijn hekel niet waard is.
Haar niet-negatieve bijdragen aan de COS zijn het vermelden nauwelijks waard, waar ze wél, en niet alleen bij mij, weet op te vallen als nukkige, knorrige en sjagrijnige sfeerverzieker.
Dat Marrije internet heeft is dientengevolge alleen maar jammer te noemen. Teletekst zou voor haar meer dan volstaan, aangezien er met haar immers op geen enkele manier een zinnige discussie te voeren is. Dat mag ook blijken uit haar afwezigheid alhier.
En waar jij in hemelsnaam uit kan concluderen dat met Marrije een goed gesprek te voeren valt is mij dan ook volslagen een raadsel.
  FOK!Babe vrijdag 30 maart 2007 @ 16:49:35 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47835539
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
-knip-
Niet tegelijk met mij posten!
Nou hebben ze door dat ik geen kloon van je ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')