Ben ik dan indirect een kloon van jou?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet mij wel even van het geprangde hart dat ik die suffe boeken van Tolkien en die lange films nooit gelezen of gezien heb, maar desondanks eenieder hartgrondig aanraadt datzelfde te doen!
Overigens ben ik het zoals immer volledig met je eens. Ben jij soms een kloon van mij?
Nou, hier heb je dan nummer 2. Ik vind Marrije's aanwezigheid een verrijking van de COSquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Marrije kan wel een vazal van enig niveau gebruiken!
Hebben jullie nog niet genoeg gereld dan gisteren en vandaag? Da's geen Tolkien meer, da's Star Wars.quote:Kunnen we dan nu eindelijk eens echt gaan RELLUH!!!!![]()
Kan niet, want ik heb nog wel eens dat ik Demins niet begrijp of hij mij niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik dan indirect een kloon van jou?
Dat zou wel leuk zijn![]()
Nee klopt, ze komen niet eens in de buurtquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, want ik heb nog wel eens dat ik Demins niet begrijp of hij mij niet!![]()
Zie ik daar een Brianaans rollende rrr?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hier heb je dan nummer 2. Ik vind Marrije's aanwezigheid een verrrijking van de COS![]()
[..]
Hebben jullie nog niet genoeg gereld dan gisteren en vandaag? Da's geen Tolkien meer, da's Star Wars.
Ontroerend wederom, dit blijk van zielsverwantschap!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet mij wel even van het geprangde hart dat ik die suffe boeken van Tolkien en die lange films nooit gelezen of gezien heb, maar desondanks eenieder hartgrondig aanraadt datzelfde te doen!
Overigens ben ik het zoals immer volledig met je eens. Ben jij soms een kloon van mij?
De rrr was reeds hersteld, mijnheer. Geen reden mij daarom te beledigen met een vergelijking met Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zie ik daar een Brianaans rollende rrr?
Mooi, dat de rolverdeling tussen Goed en Kwaad wederom door dit soort subtiele metaforen tot uiting komt.
De strijd tussen Goed en Kwaad is, zoals gij gezegende bloemrijke toetsenbordvirtuose ongetwijfeld beseft, er een van alle tijden en van nimmer eindigend allooi.
Genoeg zal het dus nooit zijn. Alleen onze nimmer versagende van ziel en zaligheid doordrenkte passionele hartstocht zal ervoor kunnen zorgen dat het universum niet wordt overgenomen door het Boze!
En weest U ervan bewust dat zelfs de verbitterde Darth Vader tenslotte en ten lange leste inzag aan welke kant van de o zo dunne lijn hij zijn ziel ten eeuwige ruste wilde leggen. Het is nooit te laat!
Jij hebt mij en Ian gister nog met Brian vergeleken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De rrr was reeds hersteld, mijnheer. Geen reden mij daarom te beledigen met een vergelijking met Brian![]()
De strijd tussen goed en kwaad kent zijn grenzen... maar ik ben dan ook een Star Trek fan![]()
Wat is dat toch, die fascinatie van de heren alhier met de Libelle? Het is alsof degenen die het blad verafschuwen beter van de inhoud op de hoogte zijn dan degenen die ze van het lezen ervan beschuldigenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
een wat snibbige oversteekmoeder met een Libelle-abonnement.
Is dit nou rellen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zie ik daar een Brianaans rollende rrr?
Mooi, dat de rolverdeling tussen Goed en Kwaad wederom door dit soort subtiele metaforen tot uiting komt.
De strijd tussen Goed en Kwaad is, zoals gij gezegende bloemrijke toetsenbordvirtuose ongetwijfeld beseft, er een van alle tijden en van nimmer eindigend allooi.
Genoeg zal het dus nooit zijn. Alleen onze nimmer versagende van ziel en zaligheid doordrenkte passionele hartstocht zal ervoor kunnen zorgen dat het universum niet wordt overgenomen door het Boze!
En weest U ervan bewust dat zelfs de verbitterde Darth Vader tenslotte en ten lange leste inzag aan welke kant van de o zo dunne lijn hij zijn ziel ten eeuwige ruste wilde leggen. Het is nooit te laat!
Wees blij dat ze hier zitten en niet in de COS.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
Is dit nou rellen?![]()
Ik zie een hoop bla-bla, maar weinig inhoud
Net alsof je een pakketje in een mooie cadeauverpakking krijgt, maar eenmaal uitgepakt blijkt het een hoop stront te zijn![]()
Ja die kan ik ook ff niet vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hier zitten en niet in de COS.
Het valt ook niet mee om door al mijn schijnbare gebazel de werkelijke slagkracht van mijn zorgvuldig gecombineerde woordcombinaties te doorzienquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou rellen?![]()
Ik zie een hoop bla-bla, maar weinig inhoud
Net alsof je een pakketje in een mooie cadeauverpakking krijgt, maar eenmaal uitgepakt blijkt het een hoop stront te zijn![]()
Fascinatie? Het is dat je jezelf herpakt in je 2e zin, want verafschuwen dekt de lading idd beter!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat toch, die fascinatie van de heren alhier met de Libelle? Het is alsof degenen die het blad verafschuwen beter van de inhoud op de hoogte zijn dan degenen die ze van het lezen ervan beschuldigen![]()
Zelf zie ik de Libelle alleen in de leesmap bij mijn tandarts overigens. Als jullie nu toch een blad willen nemen om iemands mate van vertrutting aan te geven, waarom dan niet de Margriet?
Ik wed overigens dat Marrije geen van beide leest, ze lijkt me een heel ander type.
Nou lekker dan, begon ik hier een superioriteitsgevoel te ontwikkelen door die posts van jouw.... blijk ik gewoon de diepere filosofische laag niet te kunnen vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om door al mijn schijnbare gebazel de werkelijke slagkracht van mijn zorgvuldig gecombineerde woordcombinaties te doorzien![]()
Maar van een erkend kwaliteitsusert had ik toch eerlijk gezegd anders verwacht, dat dan weer wel.
Is het COS-niveau je in de koude kleren gaan zitten?
Of ben je vandaag gewoon niet genoeg gevoerd?![]()
Als mijn immer nederige bijdragen mogen bijdragen tot een betere geestesgesteldheid van welke FOK!usert dan ook (waarbij Marrije natuurlijk de regelbevestigende uitzondering isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou lekker dan, begon ik hier een superioriteitsgevoel te ontwikkelen door die posts van jouw.... blijk ik gewoon de diepere filosofische laag niet te kunnen vinden![]()
Je zit me toch niet te voeren he?![]()
Ik herpak helemaal niets, want zoals bekend: wass sich liebt, dass neckt sichquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Fascinatie? Het is dat je jezelf herpakt in je 2e zin, want verafschuwen dekt de lading idd beter!
Je moet de Libelle zien als metafoor voor de mentaliteit van de genoegzaamheid, de vergadering van de overblijfmoeders als 2-wekelijks hoogtepunt in een leventje dat bij gebrek aan passie verwordt tot het aanharken van een keurig voortuintje zou als andere metafoor kunnen dienen, maar dat is elke keer zoveel tikwerk.
En het betere tikwerk is dan wel aan Disana besteed, maar niet aan deze tweevingerige zwoeger.
Schone Disana, gij bloemrijke muze in spé, wilt gij hiermede suggeren dat deze oprechte wapenstrijd in jouw ongetwijfeld lieflijke ogen niets anders is dan het aloude schoolpleinspelletje 'Meisjes Plagen Kusjes Vragen'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herpak helemaal niets, want zoals bekend: wass sich liebt, dass neckt sich![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Schone Disana, gij bloemrijke muze in spé, wilt gij hiermede suggeren dat deze oprechte wapenstrijd in jouw ongetwijfeld lieflijke ogen niets anders is dan het aloude schoolpleinspelletje 'Meisjes Plagen Kusjes Vragen'?![]()
Ik had het over een hoop stront, dat het van een hond kom dat verzin jij erbij, of mis ik nu een diepere psychologische boodschap waarin jij jezelf als hond neerzet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als mijn immer nederige bijdragen mogen bijdragen tot een betere geestesgesteldheid van welke FOK!usert dan ook (waarbij Marrije natuurlijk de regelbevestigende uitzondering is) , dan wil ik die willekeurige FOK!usert met alle in mij aanwezige liefde volgaarne in de waan laten dat ik slechts mooiverpakte honde-faecaliën produceer.
Lees jij pietje puk niet meerquote:En eendjes voeren deed ik voor het laatst toen ik Pietje Puk nog las.....
Dat is een wel heel erg vredelievende, doch niet minder flagrante aanname in een speciaal daartoe vervaardigd reltopic!quote:
Je hebt het over een hoop stront. En aangezien ikzelf uiteraard louter esthetisch verantwoorde bolussen produceer nam ik automatisch aan dat je dan wel hondestront moest bedoelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over een hoop stront, dat het van een hond kom dat verzin jij erbij, of mis ik nu een diepere psychologische boodschap waarin jij jezelf als hond neerzet?
[..]
Lees jij pietje puk niet meer
Hmmm mischien een goed iddee wel![]()
![]()
Geef het nou maar toe: Marrije steekt met kop en schouders zelfbewust en fier boven het gemiddelde uit... en is dat toevallig niet net precies wat jij ook in Lieke ziet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is een wel heel erg vredelievende, doch niet minder flagrante aanname in een speciaal daartoe vervaardigd reltopic!
Dus ben je nu zowel in overtreding tav de topic-regels als ernstig proberende inbreuk te doen en schade aan te richten aan de hele structuur en filosofie van het FOK!-forum.
Ik ben geschokt!
Ow, nu gaan we op die toer? Mij gaan pakken op mijn softspot voor Lieve Lieke? Erg gemeen, maar eindelijk betoon je je een waardig opponent. Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe: Marrije steekt met kop en schouders zelfbewust en fier boven het gemiddelde uit... en is dat toevallig niet net precies wat jij ook in Lieke ziet?![]()
Ik geloof dat ik dit moet opvatten als een compliment.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat ik in staat was een voorraad "bagger voor gevorderden" te produceren (sponsored by van Dale) maar als de laatste 2 pagina's van dit topic doorlees moet ik toch nog even op een cursus "How to make the shit smell like perfume"
Als je een echte hoolie was zou je een foto van een sjorrende Consigliere posten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:54 schreef Consigliere het volgende:
Ligt Brian zichzelf nou af te trekken!!
Wat zie je dan wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
Reltopic heet dit toch. Nou ik zie verdomd weinig rellen.
En wat ik van jou weet is dat je zo verschrikkelijk gemeen bent, dat je iemand op een fiets wegstuurd met kapotte remmen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat zie je dan wel?
Want van jou weet ik inmiddels dat je een pontificaal voor je neus staande leenfiets nog over het hoofd ziet....![]()
Volgens mij was de intentie goed: dat jij in de armen van Huub zou belandenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat ik van jou weet is dat je zo verschrikkelijk gemeen bent, dat je iemand op een fiets wegstuurd met kapotte remmen.![]()
It takes one to know one?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef danos het volgende:
wie wordt hier nog meer aggressief van BeeQueen? de meest domme user van heel fok!?
Ho ho! Wel bij de feiten blijven. 1 rem was nog uiterst deugdelijk! Bovendien kon je zelf sowieso maar met 1 rem tegelijk remmen, want in je andere hand had je natuurlijk al je camera in de aanslag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat ik van jou weet is dat je zo verschrikkelijk gemeen bent, dat je iemand op een fiets wegstuurd met kapotte remmen.![]()
Ik heb ook geen hekel aan jou, zoals ik evenmin een hekel heb aan Marrije en zelfs niet aan Lieke al vind ik de laatste niet bijster leuk. Zowel Marrije als Lieke zijn niet bijzonder goed of slecht, waarbij ik aanteken dat ik niet weet wat Lieke in Huub ziet anders dan zendtijd. Lieke zou jonger kunnen zijn dan Marrije, maar Marrije heeft tenminste internet terwijl Lieke in de oertijd leeft. En tenslotte wil ik nog opmerken dat als ik echt moest kiezen, ik zonder meer Marrije en niet Lieke zou kiezen om een goed gesprek mee te voeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ow, nu gaan we op die toer? Mij gaan pakken op mijn softspot voor Lieve Lieke? Erg gemeen, maar eindelijk betoon je je een waardig opponent. Dat dan weer wel!
Maar wil je nooit, en ik herhaal NOOIT meer de namen Marrije en Lieke in één zin gebruiken. Het is nog net geen blasfemie, zo ver wil ik niet gaan, maar veel scheelt het niet!
Maar waarom knap jij hier eigenlijk het vuile werk voor Marrije op? Aan jou heb ik helemaal geen hekel. Gij Muze In Spé!
Nee hoor, je schat me veel te onzelfzuchtig in. Ik had gewoon liever nog betere plaatjes van dichterbij gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was de intentie goed: dat jij in de armen van Huub zou belanden![]()
Avatar lenen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef danos het volgende:
wie wordt hier nog meer aggressief van BeeQueen? de meest domme user van heel fok!?
Ik had eigenlijk ingeschat dat je daarna als reeds erkende die-hard Lieke-fan de taak op je zou nemen Lieke te troosten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee hoor, je schat me veel te onzelfzuchtig in. Ik had gewoon liever nog betere plaatjes van dichterbij gehad.
Waarom zou ik, als fervent voorstander van Huub & Lieke als loveduo, een andere vrouw in de armen van Hupert willen drijven?
Wat zou Lieke wel niet van me gaan denken?
Nah ik vind huub leuk in de zin van grappig, maar ik zou echt niet in zijn armen willen belanden. Daarintegen was die leuke blonde vent van de redactie erbij in zijn armen had ik wel willen landen. Maar btw Pietje zou gewoon willen dat ik keihard tegen dat ijzeren hek daar was aangefietst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was de intentie goed: dat jij in de armen van Huub zou belanden![]()
Om eerlijk te zijn vind ik jou de meeste domme, doordrammerige en ik hoor de klok wel luiden enz enz user van FOK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef danos het volgende:
ikke.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef danos het volgende:
dat klok luiden gedoe, dat heb je zelf niet goed gelezen. Ik kan er ook niks aan doen dat jij met je beperkte hersencapaciteit slechts drie woorden uit een zin kan lezen en begrijpen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik jou de meeste domme, doordrammerige en ik hoor de klok wel luiden enz enz user van FOK.![]()
Nietus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef danos het volgende:
Ok en dat mensen brieven gaan schrijven en pakjes gaan sturendat vind ik dan toch wel weer erg grappig omdat het nog kanslozer is dan al het bovenstaande.
![]()
Je staat zelf ook best hoog, dacht ik?quote:Beequeen zou zomaar een serieuze concurrent voor de nummer 1 positie kunnen in de stats kunnen worden. Gelukkig heeft ze dat zelf (zoals zoveel dingen) niet door.
Applaus voor het ongetwijfeld snelst ingetikte en tegelijkertijd meest onzinnige stukje quasi-provocatie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan jou, zoals ik evenmin een hekel heb aan Marrije en zelfs niet aan Lieke al vind ik de laatste niet bijster leuk. Zowel Marrije als Lieke zijn niet bijzonder goed of slecht, waarbij ik aanteken dat ik niet weet wat Lieke in Huub ziet anders dan zendtijd. Lieke zou jonger kunnen zijn dan Marrije, maar Marrije heeft tenminste internet terwijl Lieke in de oertijd leeft. En tenslotte wil ik nog opmerken dat als ik echt moest kiezen, ik zonder meer Marrije en niet Lieke zou kiezen om een goed gesprek mee te voeren.
Niet tegelijk met mij posten!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |