Volgens mij ben je aan een weekje vakantie toequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Black_king het volgende:
BAN brengt het slechtste in me naar boven.
Haat is soms een te klein woord......![]()
Wacht maar tot de newbies en klonen dit topic ontdekt hebben.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
Stelletje nerds!
Ik dacht: dit wordt een topic waar men tot nnnnnnnnèt niet over de absolute rand gaat. Maar dit lijkt wel Rondom 10.
Hmmm...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot de newbies en klonen dit topic ontdekt hebben.....![]()
Als echt mod kun jij dan vast die hooliganposts wel uit het verkeerde topic hierheen verplaatsenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm...
Èchte hooligans gaan natuurlijk niet braaf in een daarvoor opgericht topic posten.![]()
Editten, verwijderen: no prob, maar posts verplaatsen kunnen we nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als echt mod kun jij dan vast die hooliganposts wel uit het verkeerde topic hierheen verplaatsen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgende meeting in Beverwijk. De kabouters tegen The Godfathers.
De "Wat nou ?"-s tegen de "Nooit meer naar Huis!"-en....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgende meeting in Beverwijk. De kabouters tegen The Godfathers.
Ik lust ze rauw, die vieze kakkerlakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
De "Wat nou ?"-s tegen de "Nooit meer naar Huis"-en....![]()
Panjandorie zeg, er was een subdiscussie over PI - gebruik, en jij doorziet mijn lampje niet.quote:
Ik zou het niet met deze woorden uitdrukken, maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Laat maar staan hoor, Gert en Day: dat wijf komt toch nooit uit de COS.
Ik uhhhhhhhh, verzin wel ff een eufemistische herformulering, mocht ze het dan ooit lezen, begrijpt ze het toch niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het niet met deze woorden uitdrukken, maar ik ben het helemaal met je eens.
Dat wijf is pure bandbreedtevervuiling.
Als ik 'dat wijf' voor 'die aanwezigheid' mag verruilen, ben ik het er ook mee eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het niet met deze woorden uitdrukken, maar ik ben het helemaal met je eens.
Dat wijf is pure bandbreedtevervuiling.
Of 'zelfbenoemde Koningin van de COS'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Als ik 'dat wijf' voor 'die aanwezigheid' mag verruilen, ben ik het er ook mee eens.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Of 'zelfbenoemde Koningin van de COS'
En maar zeiken dat de COS terug gelezen moet worden als iemand een vraag stelt.
Dat zou een stuk makkelijker zijn als ze niet zelf de halve COS volblaft met haar domme gewauwel.
De Belangrijke mededeling mbt het posten hier. geldt iig voor het hele DGK subforum, maar in principe voor heel FOK! dus..... lijkt me duidelijk hèquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef Frasier het volgende:
Is het woord AAP in combinatie met een bepaald persoon die niet genoemd mag worden hier ook taboe?
We zijn het opnieuw eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Of 'zelfbenoemde Koningin van de COS'
En maar zeiken dat de COS terug gelezen moet worden als iemand een vraag stelt.
Dat zou een stuk makkelijker zijn als ze niet zelf de halve COS volblaft met haar domme gewauwel.
Wat zal het lekker rustig worden in de COS.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd: ik begin er Jim Jones gevoelens bij te krijgen, ik wacht op het moment dat er een kleine 1000 Huub-fans op het grasveld van DGK een bekertje limonade komen drinken..
Och, ik vind dat je... oh wacht even, we zitten in de hooligan ruimte. WAT EEN BULLSHIT SCHRIJF JIJ DAAR NOU JOH!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
Mag ik de COS idioten ff voordragen die allemaal hebben zitten mailen naar die anti-pest figuur?!
Damn zeg... hoe in de war moet je zijn?!
Het was niet anders toen Natasia een rondje Touareg aan t bellen was, als er nou 1 of 2 malloten zijn die een mailtje sturen, maar de man heeft waarschijnlijk alweer een volgespamde mailbox (zeker nu iedereen ook foto's en filmpjes aan t sturen is)....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik vind dat je... oh wacht even, we zitten in de hooligan ruimte. WAT EEN BULLSHIT SCHRIJF JIJ DAAR NOU JOH!!!!
![]()
Het waren er zo te horen wel erg veel, maar op zich kan ik me het gevoel wel voorstellen. De grootste achterbakse snake die een lezing over pesten organiseert... dat is toch ook slecht verteerbaar.
We weten het ja, er zijn een paar Huub-groupies die álles goedkeuren wat hij doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
Als Huub nu een lezing door deze man aangevraagd had was het net zo hypocriet geweest maar dan had je daar niemand over gehoord, sterker nog: dan had iedereen het geweldig gevonden![]()
Ik vind de pesterijen van Huub absoluut niet in verhouding staan tot de pesterijen van Brian.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
Dus já, als Huub dit had gedaan, was er heel anders op gereageerd ja, en terecht.
Snap out of itquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
We weten het ja, er zijn een paar Huub-groupies die álles goedkeuren wat hij doet.
Maar weet je... als Huub zoiets had aangevraagd, was het inderdáád héél anders geweest dan nu Brian dit doet. En ik zal uitleggen waarom. Als Huub deze vent had uitgenodigd, dan weet je dat hij dit met een dikke knipoog doet. Huub weet van zichzelf namelijk echt wel dat hij (met name) Jaap enorm zit te treiteren, en Huub heeft zelfspot. Brian daarentegen, meent dit bloedserieus. Hij ziet zichzelf écht als God's gift aan deze wereld. De beschermengel der gepesten. Bovendien denkt hij te scoren door Huub en Eric dit lesje in begrip en menslievendheid aan te bieden, de onuitstaanbaar zelfingenomen achterbakse gluiperd.
Dus já, als Huub dit had gedaan, was er heel anders op gereageerd ja, en terecht.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
Mag ik de COS idioten ff voordragen die allemaal hebben zitten mailen naar die anti-pest figuur?!
Damn zeg... hoe in de war moet je zijn?!
Begin steeds meer begrip voor Peter z'n posts te krijgen, al was het alleen al omdat ze vooral duidelijk maken wat een blinde volgers Huub heeft.
Ik heb het al eerder gezegd: ik begin er Jim Jones gevoelens bij te krijgen, ik wacht op het moment dat er een kleine 1000 Huub-fans op het grasveld van DGK een bekertje limonade komen drinken..
Peter tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wie Jim Jones is (ik ken alleen John Jones, en dat is al erg genoeg), maar dat limonadevoorbeeld is treffend.
Ik dacht dat je er het kleuterniveau mee wilde duiden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter tochals je niet weet wie Jim Jones was, hoe weet je dan wat er met die limonade was??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er het kleuterniveau mee wilde duiden.
Maar limonade met cyaankali is eigenlijk een nog betere oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |