We hebben EXACT dezelfde keuken bij voortman keukens, zelfde merk deurtjes zelfs, dus nee, daar hebben ze geen gelijk in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
Dat type/merk keuken zullen ze wel als goedkoopste hebben, dus daar kunnen ze best wel gelijk in hebben.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:56 schreef bigore het volgende:
[..]
We hebben EXACT dezelfde keuken bij voortman keukens, zelfde merk deurtjes zelfs, dus nee, daar hebben ze geen gelijk in.
quote:Nu ben ik naar Voortman Keukens geweest en kregen we voor dezelfde prijs een VEEL betere keuken.
Hehe, das inderdaad tegenstrijdig, we hebben nu veel beter apparatuur, keuken is exact hetzelfde.quote:
Nee hoor, ik wil alleen iedereen afraden om een keuken daar te halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:00 schreef kebabkip het volgende:
antwoord op topic vraag: Ja, maar is het dan okee als het verder niemand een drol interesseert?
Ik denk dat meneer Brugman daar heel anders over denkt, zeker als een en ander al op papier staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef bigore het volgende:
Nu verwachten ze nog dat wij 500 euro betalen als annuleringskosten, FOUT, krijgen geen ene cent!
Ach laat exact dezelfde keuken samenstellen bij Voortmans en je kunt vervolgens zeggen dat Brugman zich niet aan hun belofte heeft gehouden. Als het dan niet om een paar tientjes maar om 2500,- gaat dan verwacht ik dat Brugman weinig kans heeft als het voorkomt. Mits je natuurlijk iets van "gegarandeerd de goedkoopste" op papier heb gestaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef anarchitect het volgende:
Ik denk dat meneer Brugman daar heel anders over denkt, zeker als een en ander al op papier staat.![]()
Al met al een kuttopicquote:Wij bellen(me vriendin want ik had het helemaal gehad)
Brugman: oh, we hadden gedacht dat we wel een brief kregen met annuleren.
Zij: ja, als het aan me vriend ligt wel, maar ik wil jullie nog een kans geven.
Brugman: ok momentje.......nou, de vestigingsmanager kan niet komen nu, zit in bespreking, voor half 6 wordt je teruggebeld.
Zij: ok
Ik heb een hekel aan deze zin maar: "hier stopte ik met lezen".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen die "hun" schrijven als ze "zij/ze" bedoelen.
Da klopt nie hejj.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef bigore het volgende:
- Wij hebben de goedkoopste prijs, FOUT, we hebben nu voor dezelfde prijs een 2500 euro duurdere keuken
U bent alleen ruim twee jaar te laatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:48 schreef ikbenbenniet het volgende:
U kunt het nummer van de districtmanager (noord Ned) bereiken op 0651817723
Want hunnie zijn niet netjes naar hullie?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef bigore het volgende:
Even om het echt af te sluiten, ik heb dus de 500 euro aan brugman keukens moeten betalen, anders werd het rechtzaak en dergelijke die we zeker weten zouden verliezen. Voor mij nooit geen brugman keukens meer in ieder geval.NOOIT
Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was. Maar het was voor ons de eerste keer dat we uberhaupt voor keukens gingen kijken en we werden er op zo'n achterbakse wijze ingetuind in mijn ogen, dat we getekend hebben. De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen. Dit stelt je dan voor een flink dilemma, als je er daarna achterkomt dat die prijs helemaal niet zo bijzonder is voel je je best genaaid.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef ufopiloot het volgende:
Het blijft eigen schuld. Waarom zet je je handtekening of waarom maak je al afspraken terwijl nog niet eens bij andere keukenwinkels bent geweest. En als je dan ziet dat hij Voortman Keukens goedkoper is, ben je natuurlijk heel dom om dan terug naar Brugman te willen om te onderhandelenTerwijl Brugman al lang jou handtekening op een papiertje heeft staan. Gierige Hollanders inderdaad. Trappen in het verkooppraatje en zetten hun krabbel, en als ze dan ergens iets goedkopers zien willen ze opeens weer terug naar de onderhandelingstafel. Helaas, te laat
Dat zeggen die Afrikaanse armband-verkopers op het Spaanse strand ook altijd..quote:De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen.
*proest* wat een kutklacht.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was.
de verkoper bij Voortman vonden wij erg bedillerig: "u moet een ronde wasbak nemen" - normale mensen zijn rechtshandig en dan kun je nooit goed de hoekjes in de wasbak schoonmaken....quote:Op zondag 31 mei 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
Lekker naar Voortman gaan. Hebben wij ook onze keukens vandaan, prima bedrijf.
Wat heeft dagdag hier mee te maken?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
de verkoper bij Voortman vonden wij erg bedillerig: "u moet een ronde wasbak nemen" - normale mensen zijn rechtshandig en dan kun je nooit goed de hoekjes in de wasbak schoonmaken....
ik ben linkshandig - mijn vrouw is rechtshandig - we doen altijd de afwas samen en zij doet de linkerkant en ik de rechterkant..... dag dag
Hij geeft je alleen maar een tipquote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
de verkoper bij Voortman vonden wij erg bedillerig: "u moet een ronde wasbak nemen" - normale mensen zijn rechtshandig en dan kun je nooit goed de hoekjes in de wasbak schoonmaken....
ik ben linkshandig - mijn vrouw is rechtshandig - we doen altijd de afwas samen en zij doet de linkerkant en ik de rechterkant..... dag dag
Dat dus..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat zeggen die Afrikaanse armband-verkopers op het Spaanse strand ook altijd..
keukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef B.E.D het volgende:
Eigenlijk is 'keuken' een raar woord.
Zeg maar eens heel vaak achter elkaar 'keuken'.
Nee, maar hij had wel getekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:00 schreef Devlinsect het volgende:
Had je al betaald dan? Zo nee, fuck it!
Gelukkig loop je daar nooit een deur uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat zeggen die Afrikaanse armband-verkopers op het Spaanse strand ook altijd..
Ik zou de rest van de Mandenmakers kliek ook negeren, die zijn niet veel anders.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was. Maar het was voor ons de eerste keer dat we uberhaupt voor keukens gingen kijken en we werden er op zo'n achterbakse wijze ingetuind in mijn ogen, dat we getekend hebben. De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen. Dit stelt je dan voor een flink dilemma, als je er daarna achterkomt dat die prijs helemaal niet zo bijzonder is voel je je best genaaid.
Van deze fout heb ik dan ook erg veel geleerd. Gewoon sowieso nooit meer bij brugman keukens een keuken halen maar gewoon bij voortman keukens, die zijn goedkoper en minder opdringerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |