abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47477295

We hadden hier onze keuken gekocht, deze beste meneer wist ons te verzekeren dat hun de goedkoopste zijn. Nu ben ik naar Voortman Keukens geweest en kregen we voor dezelfde prijs een VEEL betere keuken. Dus wij terug naar Brugman, even laten weten.

Ging ongeveer zo:

Wij: Hoi, keuken bij voortman keukens is veel beter, hoe kan dit?
Brugman: Komt u maar even langs volgende week, bespreken we het komt het allemaal goed!
Wij: mooi zo.

Week later

Brugman: Nou schrijf alles op wat jullie willen en dergelijke en komt alles goed!
Wij: alles opgeschreven en hadden een lekker gevoel van het gesprek.
Brugman: Vrijdag of zaterdag bellen we op! Het was dinsdag

Week later, Vrijdag en zaterdag niet gebeld, zelfs nadat wij zaterdag nog hadden gebeld en te horen kregen dat we teruggebeld zouden worden.

Maandag:
wij bellen naar brugman
Brugman: Ja ehhh de vestigingsmanager is er niet, die komt donderdag.
Wij: Ja...hallo duurt wel lang.

Donderdag

Wij weer bellen, hun belde niet
Brugman: Ja ehhh de vestigingsmanager is ziek, dinsdag bellen we!
Ik: Compleet over de zeik en gezegd dat het niet meer hoeft bladiebla.
Brugman: Meneer, we bellen u in ieder geval dinsdag nog op.

Dinsdag, vandaag dus

Wij bellen(me vriendin want ik had het helemaal gehad)
Brugman: oh, we hadden gedacht dat we wel een brief kregen met annuleren.
Zij: ja, als het aan me vriend ligt wel, maar ik wil jullie nog een kans geven.
Brugman: ok momentje.......nou, de vestigingsmanager kan niet komen nu, zit in bespreking, voor half 6 wordt je teruggebeld.
Zij: ok

5 uur:
Brugman: Hallo, ik kan hier niets over zeggen, dat moet de districtmanager doen(2 weken voor jan lul aan het lijntje gehouden omdat het perse via de vestigingsmanager moest)
Me vriendin districtmanager gebeld:
Districtmanager: Ja sorry kan niet.

Hoe aan het lijntje kan je gehouden worden, wat een aanfluiting is die brugman keukens.

Beloftes van Brugman:

- Wij hebben de goedkoopste prijs, FOUT, we hebben nu voor dezelfde prijs een 2500 euro duurdere keuken
- Wij bellen u op!, FOUT, hun bellen nooit.
- Alles komt goed, FOUT, ze gaan er niet mee akkoord.

Nu verwachten ze nog dat wij 500 euro betalen als annuleringskosten, FOUT, krijgen geen ene cent!

Dus Brugman Keuken,
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 16:54:11 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_47477394
Dat type/merk keuken zullen ze wel als goedkoopste hebben, dus daar kunnen ze best wel gelijk in hebben.
pi_47477428
Mensen die "hun" schrijven als ze "zij/ze" bedoelen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:56:43 #4
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_47477505
waar is de samenvatting?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_47477522
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
Dat type/merk keuken zullen ze wel als goedkoopste hebben, dus daar kunnen ze best wel gelijk in hebben.
We hebben EXACT dezelfde keuken bij voortman keukens, zelfde merk deurtjes zelfs, dus nee, daar hebben ze geen gelijk in.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 16:58:12 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_47477558
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:56 schreef bigore het volgende:

[..]

We hebben EXACT dezelfde keuken bij voortman keukens, zelfde merk deurtjes zelfs, dus nee, daar hebben ze geen gelijk in.
quote:
Nu ben ik naar Voortman Keukens geweest en kregen we voor dezelfde prijs een VEEL betere keuken.
!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:00:08 #7
169911 kebabkip
Heel Koosjer
pi_47477636
antwoord op topic vraag: Ja, maar is het dan okee als het verder niemand een drol interesseert?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:01:05 #9
169911 kebabkip
Heel Koosjer
pi_47477676
lol @ sebasser !
pi_47477899
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef Sebasser het volgende:

[..]

[..]

!
Hehe, das inderdaad tegenstrijdig, we hebben nu veel beter apparatuur, keuken is exact hetzelfde.
pi_47477937
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:00 schreef kebabkip het volgende:
antwoord op topic vraag: Ja, maar is het dan okee als het verder niemand een drol interesseert?
Nee hoor, ik wil alleen iedereen afraden om een keuken daar te halen
pi_47478096
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef bigore het volgende:

Nu verwachten ze nog dat wij 500 euro betalen als annuleringskosten, FOUT, krijgen geen ene cent!
Ik denk dat meneer Brugman daar heel anders over denkt, zeker als een en ander al op papier staat.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:17:17 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47478245
Ik ga naar huis.
pi_47478279
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef anarchitect het volgende:
Ik denk dat meneer Brugman daar heel anders over denkt, zeker als een en ander al op papier staat.
Ach laat exact dezelfde keuken samenstellen bij Voortmans en je kunt vervolgens zeggen dat Brugman zich niet aan hun belofte heeft gehouden. Als het dan niet om een paar tientjes maar om 2500,- gaat dan verwacht ik dat Brugman weinig kans heeft als het voorkomt. Mits je natuurlijk iets van "gegarandeerd de goedkoopste" op papier heb gestaan.

Zo niet dan ontkennen ze alles wat ze ooit verteld hebben in een telefoongesprek, verklaren ze per brief dat wat ze niet ontkennen ze vergeten zijn en zullen ze argumenten aanleveren die tegenstrijdig zijn met hetgeen ze eerder per brief verklaarden.

*frustratiemomentje

Wel mooi 2k schadevergoeding gekregen van de honden
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:30:12 #15
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_47478727
Ik ben even in de war geraakt met alle dagen
De chronologie is niet echt helder.

Oja en dit:
quote:
Wij bellen(me vriendin want ik had het helemaal gehad)
Brugman: oh, we hadden gedacht dat we wel een brief kregen met annuleren.
Zij: ja, als het aan me vriend ligt wel, maar ik wil jullie nog een kans geven.
Brugman: ok momentje.......nou, de vestigingsmanager kan niet komen nu, zit in bespreking, voor half 6 wordt je teruggebeld.
Zij: ok
Al met al een kuttopic Typisch een vrouwentopic.
pi_69555425
U kunt het nummer van de districtmanager (noord Ned) bereiken op 0651817723
pi_69555690
Waarom ga je überhaupt terug naar Brugman als je bij Voortman een veel betere en goedkopere keuken ziet.
pi_69555734
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen die "hun" schrijven als ze "zij/ze" bedoelen.
Ik heb een hekel aan deze zin maar: "hier stopte ik met lezen".
pi_69555970
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef bigore het volgende:

- Wij hebben de goedkoopste prijs, FOUT, we hebben nu voor dezelfde prijs een 2500 euro duurdere keuken

Da klopt nie hejj.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_69556143
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:48 schreef ikbenbenniet het volgende:
U kunt het nummer van de districtmanager (noord Ned) bereiken op 0651817723
U bent alleen ruim twee jaar te laat .
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:02:07 #21
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69561109
als je al een keuken gekocht had bij Brugman waarom ging je dan ook nog naar Voortman?
Je had het gevoel dat het ergens goedkoper kon?

Erg dom om dan bij Brugman al te tekenen.....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_69561477
Tja, die verkoper kon zeker praten als Brugman?
  zondag 31 mei 2009 @ 11:32:50 #23
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69570542
Gierige Hollanders
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_69571437
Even om het echt af te sluiten, ik heb dus de 500 euro aan brugman keukens moeten betalen, anders werd het rechtzaak en dergelijke die we zeker weten zouden verliezen. Voor mij nooit geen brugman keukens meer in ieder geval.NOOIT
pi_69571521
Het blijft eigen schuld. Waarom zet je je handtekening of waarom maak je al afspraken terwijl nog niet eens bij andere keukenwinkels bent geweest. En als je dan ziet dat hij Voortman Keukens goedkoper is, ben je natuurlijk heel dom om dan terug naar Brugman te willen om te onderhandelen Terwijl Brugman al lang jou handtekening op een papiertje heeft staan. Gierige Hollanders inderdaad. Trappen in het verkooppraatje en zetten hun krabbel, en als ze dan ergens iets goedkopers zien willen ze opeens weer terug naar de onderhandelingstafel. Helaas, te laat
pi_69571624
Los daarvan maken ze je bang met een rechtzaak, je kunt nml. ook naar de Geschillencommissie, dat kost je maximaal 120,- Het zijn gewoon naaiers.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 31 mei 2009 @ 13:07:13 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69572623
Lekker naar Voortman gaan. Hebben wij ook onze keukens vandaan, prima bedrijf.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 31 mei 2009 @ 13:08:18 #28
223335 B.E.D
pi_69572642
Eigenlijk is 'keuken' een raar woord.

Zeg maar eens heel vaak achter elkaar 'keuken'.
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_69587057
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef bigore het volgende:
Even om het echt af te sluiten, ik heb dus de 500 euro aan brugman keukens moeten betalen, anders werd het rechtzaak en dergelijke die we zeker weten zouden verliezen. Voor mij nooit geen brugman keukens meer in ieder geval.NOOIT
Want hunnie zijn niet netjes naar hullie?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_69590089
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef ufopiloot het volgende:
Het blijft eigen schuld. Waarom zet je je handtekening of waarom maak je al afspraken terwijl nog niet eens bij andere keukenwinkels bent geweest. En als je dan ziet dat hij Voortman Keukens goedkoper is, ben je natuurlijk heel dom om dan terug naar Brugman te willen om te onderhandelen Terwijl Brugman al lang jou handtekening op een papiertje heeft staan. Gierige Hollanders inderdaad. Trappen in het verkooppraatje en zetten hun krabbel, en als ze dan ergens iets goedkopers zien willen ze opeens weer terug naar de onderhandelingstafel. Helaas, te laat
Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was. Maar het was voor ons de eerste keer dat we uberhaupt voor keukens gingen kijken en we werden er op zo'n achterbakse wijze ingetuind in mijn ogen, dat we getekend hebben. De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen. Dit stelt je dan voor een flink dilemma, als je er daarna achterkomt dat die prijs helemaal niet zo bijzonder is voel je je best genaaid.

Van deze fout heb ik dan ook erg veel geleerd. Gewoon sowieso nooit meer bij brugman keukens een keuken halen maar gewoon bij voortman keukens, die zijn goedkoper en minder opdringerig.
pi_69590451
quote:
De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen.
Dat zeggen die Afrikaanse armband-verkopers op het Spaanse strand ook altijd..
pi_69592295
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef bigore het volgende:

[..]

Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was.
*proest* wat een kutklacht.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:50:55 #33
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69597854
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
Lekker naar Voortman gaan. Hebben wij ook onze keukens vandaan, prima bedrijf.
de verkoper bij Voortman vonden wij erg bedillerig: "u moet een ronde wasbak nemen" - normale mensen zijn rechtshandig en dan kun je nooit goed de hoekjes in de wasbak schoonmaken....

ik ben linkshandig - mijn vrouw is rechtshandig - we doen altijd de afwas samen en zij doet de linkerkant en ik de rechterkant..... dag dag
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_69598331
Ga je gang maar.
Roken is lekker
  maandag 1 juni 2009 @ 12:12:47 #35
108367 Gallorini
über alles..
pi_69598462
Bedrijven die beweren de goedkoopste prijs te hebben moet je nooit vertrouwen
Hoi mam..
  maandag 1 juni 2009 @ 12:39:59 #36
223335 B.E.D
pi_69599156
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

de verkoper bij Voortman vonden wij erg bedillerig: "u moet een ronde wasbak nemen" - normale mensen zijn rechtshandig en dan kun je nooit goed de hoekjes in de wasbak schoonmaken....

ik ben linkshandig - mijn vrouw is rechtshandig - we doen altijd de afwas samen en zij doet de linkerkant en ik de rechterkant..... dag dag
Wat heeft dagdag hier mee te maken?
Verkapte dagdag-is-mijn-kloon-post?
pi_69616317
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

Hij geeft je alleen maar een tip
pi_69658119
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat dus..

Waarom laat iemand zich in godsnaam intimideren door dat soort geouwehoer. Zulke opmerkingen van een verkoper schieten bij mij meestal in het verkeerde keelgat en ik sta dan direct op. "gegarandeerd de goedkoopste" opmerkingen zijn altijd onzin. Het moet uit de lengte of uit de breedte komen. Goedkoper hout? Goedkopere manuren? Geen service organisatie? Gewoon nuchter verstand brengt je vaak het verst.

Anderzijds snap ik ook niet hoe je erin kan tuinen. Of het nu je eerste tv, keuken of auto is.. je gaat toch niet op 1 aanbieder af?

En zoals gezegd.. Dat "hun" kan echt niet hoor in die zinnen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:40:52 #39
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69658364
Whehe, ze kunnen dus lullen als brugman
Primum non nocere
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:41:52 #40
67385 ROG
Go on, say it.
pi_69658388
Ontopic: Brugman werkt toch met eigen type/merkbenamingen (zgn. private labels) en meer dan 1 merk? Hoe kan je dan vergelijken? Of heeft de verkoper van Voortman je verteld wat het "echte" merk van je keuken is?

Over dat ronde spoelbakverhaal; vraag zo'n verkoper even droogjes hoe je je grootste vierkante ovenschaal ooit in een kleine ronde bak gaat afspoelen?

En nee ik verkoop geen keukens.

[ Bericht 0% gewijzigd door ROG op 03-06-2009 10:42:52 (wat een kutkick zeg :')) ]
pi_69659787
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef B.E.D het volgende:
Eigenlijk is 'keuken' een raar woord.

Zeg maar eens heel vaak achter elkaar 'keuken'.
keukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeukenkeuken

Geen probleem hoor
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 11:32:55 #42
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:33:26 #43
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69659858
Wow die OP, TS kan echt lullen als Brugman.
><(({°>
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:50:22 #44
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_69660423
Toch mooi dat dit topic de vierde hit bij Google is als je zoekt op "Brugman Keukens".
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:15:56 #45
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69661188
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:00 schreef Devlinsect het volgende:
Had je al betaald dan? Zo nee, fuck it!
Nee, maar hij had wel getekend.
Brugman is een grote keten, dus ff Google gebruiken en je had hun verkoop technieken gekend. Het ziekteverzuim is er inderdaad erg hoog. Vooral van bedrijfsleiders
En ze zijn er inderdaad niet vies van iets te beweren wat achteraf niet helemaal waar blijkt te zijn, maar waar ze zich toch weer uit kletsen omdat het half waar is.

Terugbellen doen ze inderdaad als het hun uitkomt.
Wil je iets met ze bespreken, dan kun je dat het beste doen op een zaterdag aan het begin van de middag of een 2e pinksterdag o.i.d. Niet fluisteren natuurlijk als je aan de balie naar de bedrijfsleider vraag onder vermelding van de reden. Gegarandeerd dat je vlot te woord wordt gestaan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:17:32 #46
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69661245
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Gelukkig loop je daar nooit een deur uit.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:22:07 #47
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_69661384
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef bigore het volgende:

[..]

Het is al 2 jaar geleden, maar het is niet dat ik niet weet dat het stom was. Maar het was voor ons de eerste keer dat we uberhaupt voor keukens gingen kijken en we werden er op zo'n achterbakse wijze ingetuind in mijn ogen, dat we getekend hebben. De situatie was namelijk dat ik voor mijn gevoel er veel geld afgeluld had, maar deze korting kon dus alleen als ik per direct zou tekenen. Dus als ik de deur uit zou lopen dan zou de korting vervallen. Dit stelt je dan voor een flink dilemma, als je er daarna achterkomt dat die prijs helemaal niet zo bijzonder is voel je je best genaaid.

Van deze fout heb ik dan ook erg veel geleerd. Gewoon sowieso nooit meer bij brugman keukens een keuken halen maar gewoon bij voortman keukens, die zijn goedkoper en minder opdringerig.
Ik zou de rest van de Mandenmakers kliek ook negeren, die zijn niet veel anders.
Tja, hun startprijzen zijn 2 keer zo hoog als bij andere keukenboeren zodat je het idee hebt veel korting te hebben.
En ze bellen je heus wel terug als je weg gaat. En een dikke kans dat ze nog een extra "voordeeltje" voor je hebben.

Maar goed, je moet alles een keer meegemaakt hebben toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')