Je praat als een neus..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef WeebI het volgende:
Morgen even winnen en de leiding overnemen van Barcelona, dat vanavond niet verder komt dan een gelijkspel in het Anoeta
Ik moet watquote:
En we weten allemaal hoe het met de ''neuzen'' is afgelopen..quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef WeebI het volgende:
Morgen even winnen en de leiding overnemen van Barcelona, dat vanavond niet verder komt dan een gelijkspel in het Anoeta
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:11 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga met Weebl mee; morgen zijn we koploper nadat Barca vanavond gelijk speelt.![]()
is gewoon stom van hem.. Het mag onderhand toch wel duidelijk zijn dat je voor shirt-uittrekken geel krijgtquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gloeiende tieten wat een passes van Guti
Robinho's rood slaat als een piemel op een drumstel, je mag toch wel juichen!?
en Ruud:
Maar dit was roodquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Consigliere het volgende:
[..]
is gewoon stom van hem.. Het mag onderhand toch wel duidelijk zijn dat je voor shirt-uittrekken geel krijgt![]()
2e geel in 1 minuut ja.quote:
Hij trok zijn shirt uit en had een wit hempje daaronder aan... Kijk eerst de beelden voordat je onzin postquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
2e geel in 1 minuut ja.
Hij trok zijn shirt half uit en vervolgens vierde hij zijn treffer met een paar fans op de tribune.
2x geel my ass.
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:49 schreef Consigliere het volgende:
ik hoop ook echt dat ze kampioen worden. Barca is tegenwoordig helemaal niks! Ook qua spelersmateriaal, wat stellen spelers als Valdes, edmilson, sylvinho, ezquerro, belleti, giuly, jorquera en oleguer in de top nou voor? En imo Zijn Deco, Ronaldinho en Eto'o over hun top heen en zouden er goed aan doen een nieuwe club te zoeken.
oh, die zijn dus goed wil je zeggen..quote:
Das niet helemaal waar hoor. Valdes speelt altijd ja. Oleguer vaak en Edmilson ook vaak MAAAAAAAAAAAAAR ze spelen niet in de sterkste 11. Soms moeten andere spelers natuurlijk rusten en in die gevallen zijn de op meerdere posities inzetbare Oleguer (rechtsback of centraal achterin) en Edmilson wel goed te gebruiken (achterin centraal of middenveld).quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Consigliere het volgende:
[..]
oh, die zijn dus goed wil je zeggen..![]()
Qua breedte misschien.. Maar 60% van deze spelers hebben wel elke keer een basisplek!
Wat dat betreft hebben bijv. clubs Liverpool & Madrid (qua beedte en qua hoge ondergrens van niveau) betere selecties dan Barca ..
Lul, vorig jaar kreeg je nog een harde pik van hun selectiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Consigliere het volgende:
[..]
oh, die zijn dus goed wil je zeggen..![]()
Qua breedte misschien.. Maar 60% van deze spelers hebben wel elke keer een basisplek!
Wat dat betreft hebben bijv. clubs Liverpool & Madrid (qua beedte en qua hoge ondergrens van niveau) betere selecties dan Barca ..
Nee niet van de goede selectie.. Van het goede voetbal dat ze ( Lees: de drie-eenheid Eto'o, Dinho, Deco) op de mat legden ja!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lul, vorig jaar kreeg je nog een harde pik van hun selectie
Maar ontopic:
Ik denk dat Real kampioen wordt.
Gespuis ga Het grote FC Barcelona topic #13quote:Op maandag 14 mei 2007 18:50 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Nee niet van de goede selectie.. Van het goede voetbal dat ze ( Lees: de drie-eenheid Eto'o, Dinho, Deco) op de mat legden ja!
Maargoed, nu spelen ze bagger en vallen de spelers met niet dat echt hoger topniveau genadeloos door de mand en worden wedstrijden steeds meer beslist (of niet) door een individuele actie van bovengenoemden
ik zie je daar?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gespuis ga Het grote FC Barcelona topic #13
Sevilla zit er ook nog dicht achter en we moeten dan uiteraard wel zelf winnen... maar ik ben het deels met je eens, als we morgen winnen en de concurrentie speelt gelijk (Sevilla) en verliest (Barca) dan hebben we hem voor 70% binnen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:50 schreef WeebI het volgende:
Mwa, mijn stelling:
Als Barça punten verspeelt kan het wel eens afgelopen zijn.
Cadena Ser luister ik standaard de wedstrijden op. Leuke gasten die der zitten en die reclame's van ze zijn helemaal lachen!quote:
Absoluut, daarom zeg ik dat ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ribery is heel anders
Een maand of 3 geleden was er weinig twijfel, maar hij maakt de keuze knap lastig toch de laatste wekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Nog nieuws omtrend de trainer? Hij zou toch sowieso weggaan, met of zonder titel?
Dat bezoek van Wenger was drie weken geleden al gemeld door Marca.com. Hij zou langs komen om te bespreken wat ze met Baptista willen en Reyes. Atletico heeft ook al laten weten in Reyes geinteresseerd te zijn en wat andere spelers van Arsenal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef AminBen het volgende:
Nasri van Marseille wordt genoemd als opvolger van Zidane door L'equipe. http://www.lequipe.fr/Football/breves2007/20070523_084504Dev.html
En Wenger was in Madrid om te praten met de zaakwaarnemer van Cesc. Misschien is het niks maar het zou ook een vertrek van Cesc naar Real kunnen inleiden !
Reyes is verhuurd door Arsenal ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef natasishere het volgende:
ik vat er niks van...heeft arsenal opeens uitverkoop dan? of waren ze verhuurd ofzo
Ze staan al een tijdje onder die streep. Als ze morgen maar winnen dan is er niks aan de hand. Er zijn nog genoeg wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:01 schreef AminBen het volgende:
Castilla zit trouwens onder de streep, en directe concurrent Las Palmas is aan het winnen![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Principieel gezien altijd een hekel gehad aan Real, een gekocht en gemaakt team van topspelers en natuurlijk de meest overschatte speler ooit Zidane!
Sinds kort geniet ik toch echt van de wedstrijden van Real, het prachtige spel van Beckham, de strakke passjes van Guilly, de geweldige aannames van Raul, het spitsenduo Robinho en Van the Man. Het klopt allemaal zoals het loopt en moet er nog een goal gescoord worden, dan is Carlos niet te beroerd er 1tje mee te pakken!
Hopelijk blijft dit team zo lopen want het is echt geweldig om naar te kijken!
Welk gedeelte maakt je aan het lachen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit moet een grap zijn! Whahahahahah
Die strakke passjes van Guilly.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welk gedeelte maakt je aan het lachen?
Bedoel je misschien Guti? Die kan er ook wat van ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je hem 2 wedstrijden geleden niet gezien? Hij passte goed hoor!
Guti, eikelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je hem 2 wedstrijden geleden niet gezien? Hij passte goed hoor!
Idd, ik hoorde dat ze hem ervan verdenken dat ie speciale doping neemt om superscherpte passjes af te kunnen geven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:05 schreef De_Ananas het volgende:
Guti trouwens genoemd met doping hé (al paar maanden)
Ik hoorde dat er een link was gelegd tussen hem en Lance Armstrong!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, ik hoorde dat ze hem ervan verdenken dat ie speciale doping neemt om superscherpte passjes af te kunnen geven.![]()
Een groupie van Amsterdam dat Feyenoord in zijn sig zet, hoe bedoel je geobserdeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe ik zie ze nog het kampioenschap verspelen op de laatste speeldagnet zoals mijn club
![]()
Javi Garcia vind ik ook heel goedquote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef WeebI het volgende:
Castilla weer verloren
Ditmaal was Tenerife met 2-3 te sterk in het Alfredo Di Stéfano stadion. Jammer, want er lopen echt goede spelers rond, en de kans is erg groot dat RMC nu degradeert. Eigenlijk zijn er maar twee spelers die er met kop en schouders bovenuit steken: Álvaro Negredo en Rubén De la Red. Hopelijk kunnen die volgend jaar verhuurd worden, mocht Castilla daadwerkelijk naar de Segunda B gaan.
Javi García was vooral vorig seizoen erg sterk, maar dit seizoen speelt ie echt niet goed hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef AminBen het volgende:
Kaka heeft zijn laatste wedstrijd voor Milan gespeeld?
Gabi Milito & Eto'o boven op het verlanglijstje van Calderon
in dat laatste artikel staat ook dat Real een 'lateral derecho' wil halen, we hebben toch Cicinho, Sergio Ramos, Miguel Torres en bij hoge nood nog die ouwe?!
[..]
Javi Garcia vind ik ook heel goedMata gaat dus al naar Valencia
![]()
Achja, De la Red is ook niet zo geweldig als vorig seizoen. Mata zelfs even op de bank beland. Javi Garcia is ook nog 2 jaar jonger dan de la Red. Zie potentie in dat neefje van Luis Garciaquote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef WeebI het volgende:
[..]
Javi García was vooral vorig seizoen erg sterk, maar dit seizoen speelt ie echt niet goed hoor
Ook een samenvatting gezien?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beckham
Die mafkees is net zo knetter goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |