haha maneki!
![]()
piet is ook zo'n meiden-vriend, grappig is dat. van sommige jongens uit z'n groep vertelt hij vaak wie er vrienden van elkaar zijn. dan vraag ik wel eens 'heb jij ook een vriend?' en dan zegt hij heel verontwaardigd 'nee, ik heb toch vrienDINNEN!!'
het thema baby willen zijn is hier ook zeeeer bekend, soms tot vervelens toe. ik ga er ook als 't even kan zo makkelijk mogelijk mee om, laat ze het maar lekker uitleven denk ik dan maar (beter nu dan later
![]()
). maar zo'n terugval qua zindelijkheid lijkt me ook vervelend luchtbel, ik kan me goed voorstellen dat je daar eigenlijk echt geen zin in hebt. lastig omdat 't ook moeilijk inschatten is van hoe lange duur dit zal zijn. misschien kun je er met dat verhaal dat de luiers op zijn nog iets aan doen dmv naamgeving, door bijv. een onderscheid te maken tussen nachtluiers en dagluiers. en als je geen zin hebt in dat soort verhaaltjes misschien toch maar even de 'gewone' strenge aanpak, dat het overdag gewoon niet nodig is/niet de bedoeling is oid. ik weet niet goed wat bij jolie 't beste werkt. succes!
piet weegt inmiddels al ruim 19 kilo trouwens en z'n lengte weet ik niet precies maar ik geloof dat ie de 1.10m wel haalt. een heeeeele grote baby dus.
![]()
easy is 't al bijna zover, de basisschool.
![]()
Piet staat er ook niet echt om te springen nog.