abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:56:04 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_48432317
das wel mooi balen ja anitra

beterschap voor Zoë
stormy waters...
sailin'
pi_48432773
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef Belana het volgende:
das wel mooi balen ja anitra

beterschap voor Zoë
best wel, maar we waren in zo'n roes dat we heel droog zeiden dat we nu iig wisten waar we wezen moeten de volgende keer rick heeft vast contract gekregen, vandaar helemaal happy
pi_48434537
Zoë blaasontsteking Beterschap!

Anitra, gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:32:41 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_48436421
feli anitra, das goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
pi_48437494
Morgaine is van het weekend vreselijk verkeerd gevallen buiten. Ze was aan het hockyen met der bezem begreep ik van der vader en is gestruikeld. Met gevolg een gat in der bovenlip (binnenkant) van denk een cm groot. Volgens mijn man en ouders doet een dokter of tandarts daar niks mee en heelt het van zelf maar ze had al dikke lippen, nu lijkt ze wel zakka zulu.
pi_48450752
Ik zat idd ook al aan een liefdesbeet te denken. Moet ik dit gedrag nu anders "behandelen" als een "gemene beet"? Ik bedoel, het mag natuurlijk niet. Ze gaat meteen de hoek in als ik haar betrap. Maar als dit haar manier is om te uiten dat ze Iris lief vindt.... ik wil niet dat ze denkt dat ze dat niet mag uiten, alleen dan moet dat wel op een andere manier. Of zit ik nu te ver te denken enzo? Misschien is ze in haar belevingswereld nog niet zover dat ze denkt dat ik haar straf voor het uiten van de iefde voor Iris Snapt u het nog?

Faja, zou je misschien niet toch even langs de huisarts gaan? Gewoon om even te checken. Een cm is best groot volgens mij

Anitra, wat rot dat jullie toch niet terecht konden. Ik kan me zo voorstellen dat jullie er naar uit hadden gekeken om er eindelijk eens wat aan te doen
en gefeliciteerd
  woensdag 18 april 2007 @ 10:59:56 #257
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48452274
Ik begrijp wat je bedoelt maar zou zo niet weten wat je daar mee moet LadyS.

Arme Morgaine..
Ik weet wat het is, Faja.. Het ziet er zo dik en pijnlijk uit! En de dokter doet er idd meestal niks aan
Dikke kus op de mooie krullebol van Morgaine

Wilyan heeft het ook gehad. Die had een dubbel gespleten onderlip. Bij hem waren de twee ondertandjes dwars door de onderlip heen. We zijn er toen meteen mee naar de huisarts gereden omdat het zo diep was, maar die deed idd helemaal niks. Je kan (als je het weet) bij Wilyan zelfs nu nog de twee strepen in zijn onderlip zien.

Even ter verduidelijking:

(geen 'verse' foto maar hierop was het het duidelijkst te zien..)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 18 april 2007 @ 11:03:49 #258
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48452456
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef LadyS het volgende:
Ik zat idd ook al aan een liefdesbeet te denken. Moet ik dit gedrag nu anders "behandelen" als een "gemene beet"? Ik bedoel, het mag natuurlijk niet. Ze gaat meteen de hoek in als ik haar betrap. Maar als dit haar manier is om te uiten dat ze Iris lief vindt.... ik wil niet dat ze denkt dat ze dat niet mag uiten, alleen dan moet dat wel op een andere manier. Of zit ik nu te ver te denken enzo? Misschien is ze in haar belevingswereld nog niet zover dat ze denkt dat ik haar straf voor het uiten van de iefde voor Iris Snapt u het nog?
als je denkt dat het uiting van liefde is proberen duidelijk te maken dat ze dat beter kan doen door een aai te geven of zo, of een kroeltje.
maar als je denkt dat het expres pijn doen is of zoiets, dan maar in de hoek.

liefdesbeten komen hier niet voor, wel heel veel broertje pesten en Romijn maar huilen/zeuren/jengelen dat hij dat niet leuk vind, maar dat is voor Maxim weer een garantie om erop door te gaan
  woensdag 18 april 2007 @ 17:08:32 #259
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48468584
Ik knal even blij naar binnen! Vandaag moesten we naar de oogarts omdat Suus een lui oog had volgens de cb-muts!

Kwart over 1 gaat de telefoon... waar we blijven, blijkt ze om 13.00 te moeten en ik had 15.00 uur opgeschreven!

Dus wij als een razende naar het zkh toe. En daar ging mijn dappere kind. Kijken in een machine. Ging goed. Daarna 2 kleuren brilletje, 3d kaarten bekijken, kaart met allemaal stipjes waar ze drie dingen in moest zien, die zag ze ook, ik zag geen kip

Daarna afplakbril op en plaatjes benoemen. Ging bijna allemaal goed. Soms ff niet, dan deed ze eerst een andere en dan weer die ene. Ze kwam tot de een-na-laatste rij!

En daarna kwamen de druppeltjes

En daar ging ze, hoofd achterover en druppelen maar. Ze heeft geen kik gegeven. Half uurtje wachten. Inmiddels was al duidelijk dat ze iig geen lui oog heeft. Maar er kon wel een afwijking zijn voor een bril, daarom dus die druppeltjes *slik*

Na een half uur weer machine gluren en toen wachten op het oordeel van de oogarts zelf. Na 20 minuten mochten we naar binnen. Suus had ondertussen al gemerkt dat ze mistig zag. Dat bleek dus van de druppels te komen

Eindconclusie: het rechteroog is iets minder dan het linkeroog, maar zo minimaal dat dat met een bril niet eens te corrigeren valt. Ze hoeft dus geen brilletje, en we hoeven niet te plakken. Wel het advies om over 2 jaar nogmaals uitgebreid een check-up te laten doen bij de oogarts om te kijken hoe de afwijking dan is.

Mijn dapper kind, ze is nu 3 My Little Pony's rijker.. maar hoe ze er uit zien weet ze nog niet. Ze ziet nog steeds nevelmist.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_48471544
Faja vervelend zo'n val. De huisarts doet idd weinig eraan, maar wel in de gaten houden of er geen ontsteking komt ofzo.

LadyS het enige wat ik kan bedenkn is het wel straffen, maar wel uitleggen waarom en als alternatief een kusje of knuffel aan Iris geven.

Ireth wat een grote meid is ze is!! Hopenlijk zijn de druppels snel uit gewerkt.

Rick is vandaag met Djulian naar de kapper geweest en ik zei nog niet te kort van achter. Djulian heeft dus een flink kort koppie nu
  donderdag 19 april 2007 @ 08:34:15 #261
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48491491
Sorry dat ik jullie niet meer ge-update had ... ben het helemaal vergeten! Was ook wel druk met de voorbereidingen voor de Frankrijk reis en de reis zelf, we zijn maandagnacht teruggekomen.

De allergische reactie was pas na twee dagen of langer weggetrokken, de arts van de huisartsenpost had iets voorgeschreven dat de symptomen moest verzachten en de jeuk ging er inderdaad van over gelukkig. Ze zag er nog wel twee dagen opgezwollen uit, arme meid.
We weten niet waar het van komt, maar chocolade eitjes krijgt ze voorlopig niet ...

Over liefdesbeten gesproken, volgens mij wordt Noa regelmatig door Emma gebeten, maar niet uit liefde, meer uit nijd. Emma vindt het dan niet goed dat Noa iets afpakt o.i.d, en bijt Noa dan. Ik heb het wel zien gebeuren en dat was geen liefde....
Ze houden wel van elkaar hoor, maar zolang de ander maar niet iets doet wat zij niet leuk vinden. Ze kunnen echt héél goed ruzie maken.... Jammer vind ik dat. Vooral Emma is degene die nijdig kan worden (oh, dat hoort hier eigenlijk niet thuis) en Noa is meestal wel lief voor Emma. Als ze haar dan probeert te omhelzen of een kus te geven dan wil Emma dat niet... wel sneu hoor.
  donderdag 19 april 2007 @ 14:04:44 #262
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48499243
Noa is hier ontzettend koppig aan het doen... ze liet net een memoryspel op de grond vallen en wilde het vervolgens niet opruimen 'mama opruimen!' ... dus ik heb gezegd dat ze het moest opruimen, mama wilde wel helpen, maar zo niet, dan moest ze in de hoek. Nu zit ze dus al een tijd in de hoek te kniezen, ze wil niet opruimen maar wil ook niet in de hoek blijven zegt ze dan. Ze is echt superkoppig, lastig hoor...
En terwijl ik dit zit te typen zegt ze ineens 'opruimen' en nu zit ze naast me op de grond de kaartjes op te ruimen... Consequent zijn werkt echt!
  Jubileum moderator donderdag 19 april 2007 @ 19:55:33 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48512450
Iris was gisteren op het kdv ziek geworden, ze lag met koorts op de bank. Jeroen werd gebeld en die heeft haar gelijk opgehaald. Ze had best wel hoge koorts en erg veel keel- en hoofdpijn. Omdat ze absoluut niet meer alleen wilde slapen, ze zag steeds rare dingen van de koorts, lagen we allebei al om 8 uur in het grote bed. Tot mijn stomme verbazing sliep ik ook zo maar daarna zijn we van 12 tot 4 weer redelijk in de weer geweest met sapjes, paracetamolletjes, koortsijlen etc. dus het was maar goed dat ik zo vroeg lag.
Vandaag weer erg koortsig en ze wil eigenlijk het liefst de hele dag lichaamscontact met me houden. Vanmiddag kreeg ze ineens rare vlekjes en toen vond ik het eng worden. Er zijn gevallen van roodvonk op het kdv gemeld dus ik toch maar om half 5 de huisarts gebeld. Ik mocht gelijk even komen, en na grondig onderzoek denkt hij toch dat het mogelijk geen roodvonk is. Eerder een virusje met vlekjes. Mooi, ik was weer gerustgesteld hoewel ik me wel een beetje rot voelde om zoiets onbenulligs naar de dokter te gaan.
Iris' gezichtje is helemaal rood en gezwollen, haar lijfje zit onder de vlekjes en ze is helemaal hees van de keelpijn. Af en toe hoor je een schor stemmetje "ziek zijn is echt niet leuk mama"
Ik moet zo weer onder de wol met haar, wel lekker ook want dan kan ik het ook een beetje in de gaten houden vannacht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48516009
he bah lois, dat klinkt best heftig. ik vind 't dan ook allerminst overdreven dat je daar even mee naar de huisarts geweest bent. hopelijk is 't echt geen roodvonk inderdaad. veel beterschap voor iris!

ireth, kan suus alweer gewoon zien? wat naar dat die druppels zo lang nawerken. maar fijn dat er niks dramatisch aan de hand is met haar ogen.

suzanna ik vind 't knap van noa dat ze zich over haar koppigheid heeft heen gezet. echt, dapper! en fijn voor jou natuurlijk.

faja hoe is 't nu met de lip/wond van morgaine?
pi_48545641
Dat klinkt niet fijn Lois Hoe is het nu met haar?
  Jubileum moderator vrijdag 20 april 2007 @ 20:39:13 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48552422
Ze heeft nog steeds pittig koorts, eet niets, drinkt gelukkig wel. Ze kan af en toe tijdens een opleving, en na paracetamol een half uurtje pittig spelen maar dan klapt ze weer helemaal in elkaar.
Haar gezichtje is rood, gezwollen en gloeiend, en haar hele lijfje zit onder de uitslag. De uitslag jeukt ook nog en dat is best wel sneu.
Ik weet het niet, als ik morgen geen verbetering zie dan ga ik toch maar weer eens bellen denk ik, ik snap dat het niets ernstigs is maar het zit me niet helemaal lekker.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48553117
Die jeuk zou mij ook niet lekker ztten, hoor Vreemd..
  Jubileum moderator vrijdag 20 april 2007 @ 21:00:05 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48553137
Owja bijna vergeten, Anitra hoe was het vandaag met Djulian bij het allergiecentrum? (ik zag net zijn foto met korte haren, ik vind het super )
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48553436
idd vreemd die jeuk. hopenlijk weet je snel wat het is en is ze snel beter

Djulian mag volgende week naar het ziekenhuis Lois de 27ste.
Ik begin een beeje te wennen aan de korte haren, hij heeft wel een stuk wijzer koppie ineens. Alleen heb ik altijd ruzie met gel, welke gel is sterk genoeg om die haartjes lekker door de war te laten zitten? want nu zit het na 1,5 uur weer plat en dat ziet er niet uit
  Jubileum moderator vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:32 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48553696
Ik had in ieder geval de dag goed, alleen de week niet
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48553947
Als die uitslag jeukt, kan het dan geen allergische reactie (vgl netelroos) ergens op zijn? Misschien zelfs de paracetamol wel?

Ik heb je pm ontvangen Lois, maar heb haar nog niet gesproken dus kom er later op terug.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:25:28 #272
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_48554135
http://www.youtube.com/watch?v=kPGE9s6G8CI

riley. 2,5 en nu al grunten
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:11:37 #273
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48555941
leuk ventje die Riley
pi_48556181
Bah... Lois... klinkt akelig. Vooral ijlen van de koorts lijkt me eng. Wel lekker om naast haar te slapen, kan je haar idd. een beetje in de gaten houden. En bij twijfel gewoon bellen naar de HAP hoor, daar zijn ze voor toch? Ik hoop dat ze snel weer beter is.
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:46:29 #275
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48557110
Wat een zielige Iris... ik las het net in het meeting-topic dat Iris ziek is en lees nu wat ze heeft, het klinkt allemaal maar vreemd zeg! Wat keizielig 'ziek zijn is echt niet leuk' ... arm meiske! Ik zou denk ik ook naar de huisarts zijn gegaan.

Bixis, je hebt wel gelijk ja! Inderdaad dapper van Noa om zich over haar koppigheid heen te zetten. Meestal (met eten etc.) doet ze dat absoluut niet, dus vond ik het extra bijzonder. Grappig hoor, hoe zo'n kindje denkt. Zou ik best wel eens willen, in dat koppie 'duiken'...

Vandaag ging Noa de hele tijd Emma corrigeren. Het rare is dat zij zich enorm eraan irriteert als Emma iets doet wat 'niet mag'... bijvoorbeeld waskrijtjes op de grond gooien. 'Emma NIET op de grond gooien, Emma niet op de grond gooien, Emma niet doen!!!!' hoor ik dan de hele tijd, en op een gegeven moment ging Noa zelfs gillen tegen Emma...
Ik was er heel streng voor omdat ik niet wil dat ze tweede moeder gaat spelen voor Emma (die trekt zich er overigens niets van aan) en ik er niet van houd dat ze zo dramatisch gaat doen om niets. Ze doet dat veel vaker en ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan... Ik heb nu gezegd dat als ze het weer deed ze in de hoek moest, dat gebeurde dus ook maar daarna ging het nog net zo hard door.

Ook kan ze Emma gewoon niet met rust laten, zelfs als Emma in de box zit moet ze erbij zitten en 'klooien' en irriteren lijkt het wel. Emma gaat dan duwen en op een gegeven moment schoppen en dan zitten ze elkaar gewoon te klieren eigenlijk. Een hoop gegil uiteindelijk dus echt niet gezellig ...
Lastig hoor. Ze kunnen ook goed samen spelen en lol maken, maar ik merk dat ze toch echt wel rivaaltjes zijn van elkaar. Iemand tips? Ik kan ze gewoon niet even alleen laten want het is eigenlijk binnen twintig seconden weer ruzie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')