nee want die wil jij altijd he kloon?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je krijgt weer geen gelijk![]()
Ik heb van de week de Money Masters docu gekeken. Daarin wordt verkondigd dat er al een poos de Derde Wereldoorlog bezig is. A silent one wel te verstaan. Het slopen van de 3de wereld (Afrika dus) en Azie (afgezien van China en Japan neem ik aan). Het geldwezen in die landen is al totaal verknoeid. Inweze is onze eigen geldsysteem ook al totaal afhankelijk van deze hoge heren. Dus ook uit het oogpunt van de Money Makers is er een depopulation aan de gang.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
proest.
[..]
[..]
Lees je 's in.
http://www.geocities.com/newageinternational/Depopulation1.html
dusquote:
van wie serieusquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee want die wil jij altijd he kloon?![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
Debunk wat? Ik zie een filmpje met wat vliegtuigjes die contrails achter laten? Als ik dat wil zien kan ik ook gewoon even een paar minuten naar buiten kijken. Ik zie weinig bijzonders in dat filmpje.
Hij zal wel denken dat je een kloon van mij bent omdat je ook een bepaalde smiley gebruiktquote:
oh tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij zal wel denken dat je een kloon van mij bent omdat je ook een bepaalde smiley gebruikt
Tegen jezelf praten? daar zijn pillen voor.quote:
en vol blijven houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tegen jezelf praten? daar zijn pillen voor.
zozo wat verdedig je je zelf, valt erg op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en vol blijven houden![]()
als ik jouw was zou ik beide post geschiedenissen er eens nasst houden
ik vind het gewoon gek maar jij mag denken wat je wil hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zozo wat verdedig je je zelf, valt erg op.
Denk je dat je koppiger dan mij bent??? ik blijf op je antwoorden tot pagina 7quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vind het gewoon gek maar jij mag denken wat je wil hoor![]()
Goed tijd om een steekje weer vast te zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zozo wat verdedig je je zelf, valt erg op.
om de beurt antwoorden, he? valt niet opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed tijd om een steekje weer vast te zetten
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
om de beurt antwoorden, he? valt niet op
Ja kan gewoon met IE in de ene antwoorden en in FireFox in de andere. En als je bv ook nog opera gebruikt een 3e persoon. Maar op die manier kan je om en om antwoordenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?Bekend met het concept van een postgeschiedenis?
Gewoon meerdere computers met ieder een eigen IP werkt beter. Wat heeft dat er verder mee te maken?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja kan gewoon met IE in de ene antwoorden en in FireFox in de andere. En als je bv ook nog opera gebruikt een 3e persoon. Maar op die manier kan je om en om antwoorden
Niet dat ik een kloonaccount heb.
zozo, met woorden als dom smijten? je bent zelf wel erg slim he???quote:Op zondag 25 maart 2007 11:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?Bekend met het concept van een postgeschiedenis?
Slimmer dan jij blijkbaar als je zoiets niet snapt.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zozo, met woorden als dom smijten? je bent zelf wel erg slim he???
nee niemand snapt het behalve jij, jij bent zoooo slim.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Slimmer dan jij blijkbaar als je zoiets niet snapt.
nee dat zijn pesticide en het grappige is dat je voorbeeld al laat zien dat heel dat chemtrail gebeuren belachelijk is want je ziet duidelijke verschillen tussen die 2quote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef merlin693 het volgende:
dus de spray die ze over gewassen sproeien is een contrail geen chemtrail...hmmm weer wat geleerd
Niet zoals chemtrails bedoeld in dit topic natuurlijk bestaat het veranderen van hetw eer en dergelijke maar daar wordt dan ook gewoon onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:54 schreef merlin693 het volgende:
en cloud seeding dan ? ook een pesticide ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding
ik wil hier aleen maar mee laten zien dat je niet te kort door de bocht moet gaan door te zeggen dat chemtrails (in het algemeen) niet bestaan.
of de beoogde apllicatei bestaat ? ik denk in de vorm van een militair systeem mbt 3D terrain radar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |