Ja, er zijn ook hele mooie fotos van vliegtuigen die door de geluidsbarriere gaan en waar je de schokgolf ziet in condensatiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen plaatje ervan vinden. Maar de mensen die F1 kijken/keken wat ik bedoel.
Soms als een F1 wagen op het rechte stuk hard reed dan zag je een soort rookpluimpje aan weerzijde van de achtervleugel. Is dat hetzelfde?
[afbeelding]
Bij de pijltjes dus
Er zijn wel erg veel aanwijzingen dat er iets mogelijk niet goed zit en dat hebben mijn vermoedens ook bevestigd. Wanneer begonnen mijn vermoedens, ik ben zelf iemand die van jongs af aan de blauwe lucht inkijkt, vind het mooi om te zien om op onbewolkte dagen pakweg een minuut of 15 a 30 weg te dromen in de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je beweert dus iets waar je geen concreet bewijs voor hebt. Waarom geloof je dat dan als je daar geen duidelijke fotos van hebt?
Dacht dat jij zo kritisch was?
Foto's?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel aanwijzingen dat er iets mogelijk niet goed zit en dat hebben mijn vermoedens ook bevestigd. Wanneer begonnen mijn vermoedens, ik ben zelf iemand die van jongs af aan de blauwe lucht inkijkt, vind het mooi om te zien om op onbewolkte dagen pakweg een minuut of 15 a 30 weg te dromen in de lucht.
Ik merkte gewoon dat de laatste jaren die lange niet wegtrekkende nevels achtergelaten door sommige vliegtuigen veel vaker voorkwamen. Ik vond het gewoon vreemd maar wist niet wat het was, ik besloot toch maar op internet te kijken of meer mensen met dit raadsel zaten en inderdaad, veel mensen deelden dit dat bevestigde al wat van mijn vermoedens.
Ik ben daarom ook blij dat er een handtekeningenactie is gestart om dit fenomeen bekend te maken in de 2e kamer. Ik hoop gewoon dat het lukt en dat er een onafhankelijk onderzoek komt hiernaar.
Hoe wil jij in hemelsnaam een vliegtuig herkennen op 30.000 ft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kerel, ik ben geen onafhankelijke wetenschappermijn research mogelijkheden zijn helaas te beperkt.
duizenden ooggetuigen in b.v. Canada, Amerika , Italie en Nederland hebben allemaal gezien dat het geen commerciele vliegtuigen waren maar militaire (was al eerder behandeld).
wat ik zal zei, dat mag onderzocht worden in een onderzoek , nadat blijkt dat deze chemtrails schadelijk zijn voor de gezondheid , mag er onderzoek worden gedaan wie deze chemtrails verspreiden en waarom .
En het toegenomen vliegverkeer komt niet in je op als verklaring?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel aanwijzingen dat er iets mogelijk niet goed zit en dat hebben mijn vermoedens ook bevestigd. Wanneer begonnen mijn vermoedens, ik ben zelf iemand die van jongs af aan de blauwe lucht inkijkt, vind het mooi om te zien om op onbewolkte dagen pakweg een minuut of 15 a 30 weg te dromen in de lucht.
Ik merkte gewoon dat de laatste jaren die lange niet wegtrekkende nevels achtergelaten door sommige vliegtuigen veel vaker voorkwamen. Ik vond het gewoon vreemd maar wist niet wat het was, ik besloot toch maar op internet te kijken of meer mensen met dit raadsel zaten en inderdaad, veel mensen deelden dit dat bevestigde al wat van mijn vermoedens.
Ik ben daarom ook blij dat er een handtekeningenactie is gestart om dit fenomeen bekend te maken in de 2e kamer. Ik hoop gewoon dat het lukt en dat er een onafhankelijk onderzoek komt hiernaar.
Lijkt me logischer ja, vanaf '92 is de markt in de EU vrij en bij de economische boom van eind jaren 90 werd het mogelijk om voor een krats te vliegen waardoor het reiskilometers per vliegtuig significat toenam (en neemt)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En het toegenomen vliegverkeer komt niet in je op als verklaring?
tsja wie zegt dat ze op 30.000 feet zaten? Mensen hebben deze toestellen gezien met telescopen in de heldere lucht en in Canada hebben ze die vliegtuigen zelfs met het blote oog zien opstijgen en landen vanuit de buurt van een militair vliegterrein.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe wil jij in hemelsnaam een vliegtuig herkennen op 30.000 ft.
Je srpeekt jezelf trouwens weer GRUWELIJK tegen. Laatst postte je nog een foto van wat volgens jou niet pluis was. Dat was gewoon een civiel toestel. Hoe serieus denk je dat we je nemen als je dergelijke tegenstrijdige dingen zegt?
je begrijpt echt niet waar ik het over heb he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En het toegenomen vliegverkeer komt niet in je op als verklaring?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Lijkt me logischer ja, vanaf '92 is de markt in de EU vrij en bij de economische boom van eind jaren 90 werd het mogelijk om voor een krats te vliegen waardoor het reiskilometers per vliegtuig significat toenam (en neemt)
hmmm wat je daar zegt klinkt aardig interessant , vooral in combinatie met sommige bijna perfecte patronen wat je ziet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef merlin693 het volgende:
Ja die skirts kunnen een vortex doen onstaan die er als een CONTRAIL uitziet
maar wat heeft dat te maken met in formatie vliegende militaire toestellen die een kruis patroon boven een specefiek gebied sprayen ? ,waarbij duidelijk op een gegeven moment de sprayer werd aangezet en naast de contrail nog een trail (chem ?) ontstond .
ikzelf denk aan een 3D terrain radar systeem
ook heb ik van een nanno expert gehoord dat er wel degelijk stoffen aan de brandstoff toegevoegd kunnen worden met als doel deze beoogde effecten
die naam zegt me idd wel wat, ik zal er ook even op surfen mocht ik vanavond nog tijd hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef merlin693 het volgende:
ik ben op zoek naar het oog getuige verslag van Rick Donaldson (op anomalies.net )die het vanuit zn luie stoel op de veranda heeft gade geslagen.
Ze stopten het sprayen om in formatie kruislings weer terug te keren en het sprayen weer startenzodat er een chessboard verscheen die langzaam uitwaaide tot een nevel.
Hij is een militair met een hoge securaty clearance (reagan acties) die ook amateur meteoloog is.
Nadat hij dit gade had geslagen heeft hij zijn basis gebeld en gevraagd wat daar gaande was..niemand wist ervan .
totdat hij de volgende dag door een hoge ome werd opgebeld of hij zich hier niet verder over wilde uitlaten (op dat forum had hij info in een draad over chemtrails geplaats ) waarna hij in de eerste instantie zich beriep op freedom of speech maar hij later er wel op in is gegaan en hij niet verder wilde uitwijden waarom.
Ik heb Rick net een Mail gestuurd dus hoop dat ik snel antwoord krijg waar hij die draad ge-archiveerd heeft.
ok , bedankt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef merlin693 het volgende:
Die nano gast waar ik het over had is de poster Pandora (werkzaam in de nano industrie)
Ik bedoelde de foto van de 747 (dachtik). En nee niet die van NASA. Ejn ja de opmerking van mij en andere over de vortexen klopte. Dat geeft je eigen link zelfs aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tsja wie zegt dat ze op 30.000 feet zaten? Mensen hebben deze toestellen gezien met telescopen in de heldere lucht en in Canada hebben ze die vliegtuigen zelfs met het blote oog zien opstijgen en landen vanuit de buurt van een militair vliegterrein.
wie spreekt zich nou gruwelijk tegen? een foto in de lucht van een toestel met een rookgenerator en je zei dat het een vortex was, terwijl op de Nasa website werd beweerd dat het rook uit de rookgenerator was om de "vortexen te onderzoeken". Daar gaat je vortex, wie neemt jou nou serieus, misschien op die dansschool in Enschede van je, als we zo gaan aanvallen. Aaanvalllluuuuuuhhh
Nee die bedoelde ik dus niet.quote:Bedoel je TROUWENS die foto met de zoom op de uiteinde van de vleugel? Ja inderdaad dat is een boeing 747 gebruiKT door de Nasa als voorbeeld voor 'vortex studie". In 1974 the NASA Flight Research Center (later Dryden Flight Research Center, Edwards, California) used a Boeing 747 as part of the overall NASA study of trailing vortices. (bij de foto)
Moet je voor de gein eens vergelijken waar de ionosfeer begint en waar vliegtuigen doorgaans vliegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmmm wat je daar zegt klinkt aardig interessant , vooral in combinatie met sommige bijna perfecte patronen wat je ziet.
dit plaatje gecombineerd met deze site, daar zat ik toevallig gisteren in te lezen:
[afbeelding]
http://www.nwbotanicals.org/forum/forum.html
Vertel me eens, enig idee hoeveel militaire vliegtuigen er zijn in europa met 4 motoren, zoals een commerciele airliner?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef TeenWolf het volgende:
duizenden ooggetuigen in b.v. Canada, Amerika , Italie en Nederland hebben allemaal gezien dat het geen commerciele vliegtuigen waren maar militaire (was al eerder behandeld).
Dat wat je zag blijft een vortex, hoe die zichtbaar werd is niet relevant, of dat door condensatie of door rook was, het blijft een vortex die je zag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
wie spreekt zich nou gruwelijk tegen? een foto in de lucht van een toestel met een rookgenerator en je zei dat het een vortex was, terwijl op de Nasa website werd beweerd dat het rook uit de rookgenerator was om de "vortexen te onderzoeken". Daar gaat je vortex, wie neemt jou nou serieus, misschien op die dansschool in Enschede van je, als we zo gaan aanvallen. Aaanvalllluuuuuuhhh
quote:I watched the news last night, I don’t often because I usually end up yelling at the television and the frustration really isn’t healthy. That frustration, along with an escalating cable bill was the reason we downgraded to basic cable services, because I found I would spend my time flipping between cable news shows, growing more irritated by the minute. Last night’s story was about the increase of Alzheimer diagnoses in our country, which has jumped by 10% since 2002 (link) and with the added knowledge that Autism now affects 1 out of 150 children, once again, I found myself screaming at the television.
Coincidences make me a little crazy, especially when they are blatant and yet no one else seems to see them. Both Autism and Alzheimer’s are linked to heavy metals, the same heavy metals that are said to be in vaccines (link) and chemtrails (link) and “coincidentally” there is an increase in both disorders as the trails are being laid in our skies and we are receiving more vaccines that any other time in history. Our government’s solution to this issue is to throw more money at the FDA, more funding for more drugs and they call me a conspiracy theorist.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=22550
Hee teenwolf, heb je nog een antwoord?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel me eens, enig idee hoeveel militaire vliegtuigen er zijn in europa met 4 motoren, zoals een commerciele airliner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |