abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:52:54 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47472762
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dat was niet de issue
Dat is wel degelijk een issue.
quote:
je vraagt om een foto, je krijgt een foto en dan zegt het weer niks, wat is je punt eigenlijk?
Foto`s, meervoud, als in, maak het hard.
Alle andere fotos die ik tot nu toe zag kwam het echt uit de motoren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:57:52 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47472947
Whoa zijn best stoere foto's als je op die vortexen zoekt Deze bijvoorbeeld:

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:14:07 #3
45206 Pietverdriet
pi_47473608
Rooksporen voor vortexonderzoek

http://nix.ksc.nasa.gov/info;jsessionid=7s1562tnfdh81?id=ECN-3831&orgid=7

Dit soort onderzoek heeft ertoe geleid dat er op moderne straalvliegtuigen aan de vleugeltips van die opstaande "winglets" zitten, de efficientie van de vleugel neemt toe.
Heeft echter niets met een complot te maken van chemicalien verspreiden onder de bevolking
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:17:08 #4
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47473725
nou allemaal het verkeerde antwoord gegeven: jullie zeiden "dat is een vortex".

helaas, het was wel degelijk rook dat komt uit de rook-generator geplaatst aan het uiteinde van de vleugels van het Nasa toestel.

offiicieel om de vortexen te onderzoeken van 747's, zie de site van de nasa: http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/photo/B-747/HTML/ECN-11848A.html

maar ik geloof daar de ballen van, ik hoop dat de 40.000 handtekeningen snel zijn verzameld om dit spreekbaar te maken in de 2e kamer.

we gaan iig de goede kant op met deze actie !!!!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:18:04 #5
45206 Pietverdriet
pi_47473758
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef TeenWolf het volgende:
nou allemaal het verkeerde antwoord gegeven: jullie zeiden "dat is een vortex".
wat helemaal juist is, er staat dan ook bij je eigen foto, een rookgenerator voor vortexonderzoek
quote:
helaas, het was wel degelijk rook dat komt uit de rook-generator geplaatst aan het uiteinde van de vleugels van het Nasa toestel.
[afbeelding]

offiicieel om de vortexen te onderzoeken van 747's, zie de site van de nasa: http://www.dfrc.nasa.gov/gallery/photo/B-747/HTML/ECN-11848A.html

maar ik geloof daar de ballen van, ik hoop dat de 40.000 handtekeningen snel zijn verzameld om dit spreekbaar te maken in de 2e kamer.

we gaan iig de goede kant op met deze actie !!!!
En wat heeft dat vortexonderzoek met chemtrails te maken?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:21:38 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47473898
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:

En wat heeft dat vortexonderzoek met chemtrails te maken?
.......Smoke from underwing smoke generators made it possible for researchers to actually see the vortices created by the 747’s wings in flight........... (website Nasa)

snap je dat niet? er komt idd rook (bepaalde stoffen) uit de geplaatste rookgenerator om zogenaamd "de vortexen te onderzoeken."

kijk en ik geloof niet in die officiele versie, dat is het punt.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:26:44 #7
45206 Pietverdriet
pi_47474100
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

.......Smoke from underwing smoke generators made it possible for researchers to actually see the vortices created by the 747’s wings in flight........... (website Nasa)

snap je dat niet? er komt idd rook (bepaalde stoffen) uit de geplaatste rookgenerator om zogenaamd "de vortexen te onderzoeken."
Ah, dus al die langstaande contrails, boven het noordelijk halfrond, dat zijn allemaal NASA vliegtuigen? Raar toch dat die in de FIRS vliegen bedoeld voor de burgerluchtvaart. En hoeveel vliegtuigen heeft de NASA dan? Dat moeten er dus zeker net zoveel zijn als al die vliegtuigmaatschappijen bijelkaar.
Dat onderzoek kan je gewoon nalezen, alle NASA informatie is openbaar, dus toon maar aan dat er zo veel geexperimenteerd wordt
quote:
kijk en ik geloof niet in die officiele versie, dat is het punt.
Nee, jij gelooft alleen wat in je straatje past. Hoezo kritisch..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:30:21 #8
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47474221
dus de website van Nasa zelf verklaart dat er WEL iets in de lucht wordt verspreid.

En ik wil dat dat eens goed wordt onderzocht of dat wel schadelijk is of niet voor de mensheid.

En dan laat ik nog buiten beschouwing of dit "rook" wel of niet voor vortex onderzoek of voor het HAARP project wordt gebruikt.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:31:28 #9
45206 Pietverdriet
pi_47474261
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef TeenWolf het volgende:
dus de website van Nasa zelf verklaart dat er WEL iets in de lucht wordt verspreid.

En ik wil dat dat eens goed wordt onderzocht of dat wel schadelijk is of niet voor de mensheid.

En dan laat ik nog buiten beschouwing of dit "rook" wel of niet voor vortex onderzoek of voor het HAARP project wordt gebruikt.
Waarom antwoord je niet op de vraag of de NASA verantwoordelijk is voor alle langstaande contrails?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:37:30 #10
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47474449
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef TeenWolf het volgende:

Wat hebben foto's uit 1974 en 1979 met chemtrails te maken die volgens jou niet voor 1994 bestonden?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:39:34 #11
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47474535
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom antwoord je niet op de vraag of de NASA verantwoordelijk is voor alle langstaande contrails?
Piet ga maar lekker zelf nadenken nu want volgens mij weet je niet meer wat je schrijft. Als eerste zei je dat die CHEMtrails op de foto die ik je toonde condensatiesporen waren, daarna repte je over vortexen. Helaas zat je ernaast omdat er op de website van Nasa zelf staat dat er rook uit deze rookgenerators komt (om zgn vortexen) te onderzoeken.

En nu begin je weer te vragen of Nasa verantwoordelijk is voor "langstaande contrails"..

kerel, het zijn geen contrails.

Wie er verantwoordelijk is of niet mag , zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd onderzocht worden in een onafhankelijk onderzoek NADAT uit dat onderzoek mocht blijken dat die chemtrails schadelijk zijn .

Moet het nog duidelijker???
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:40:57 #12
45206 Pietverdriet
pi_47474581
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef Knarf het volgende:

[..]

Wat hebben foto's uit 1974 en 1979 met chemtrails te maken die volgens jou niet voor 1994 bestonden?
Woeps, daar had ie ff niet aan gedacht...
Want ja, in de jaren 70 waren er immers geen contrails zoals heden ten dage...

dinsdag 20 maart 2007 @ 15:43:00 #13
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47474656
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Woeps, daar had ie ff niet aan gedacht...
Want ja, in de jaren 70 waren er immers geen contrails zoals heden ten dage...

heb je mij dat horen zeggen? niet zoveel als heden ten dage ja.

maar kan je ook om jezelf lachen nadat Nasa heeft toegegeven dat er inderdaad rook uit de rookgenerators komt waarvan jij dacht dat het contrails en vortexen waren?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:45:19 #14
45206 Pietverdriet
pi_47474737
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Piet ga maar lekker zelf nadenken nu want volgens mij weet je niet meer wat je schrijft. Als eerste zei je dat die CHEMtrails op de foto die ik je toonde condensatiesporen waren, daarna repte je over vortexen. Helaas zat je ernaast omdat er op de website van Nasa zelf staat dat er rook uit deze rookgenerators komt (om zgn vortexen) te onderzoeken.

En nu begin je weer te vragen of Nasa verantwoordelijk is voor "langstaande contrails"..

kerel, het zijn geen contrails.

Wie er verantwoordelijk is of niet mag , zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd onderzocht worden in een onafhankelijk onderzoek NADAT uit dat onderzoek mocht blijken dat die chemtrails schadelijk zijn .

Moet het nog duidelijker???
Je draait er omheen
Wat hebben deze fotos te maken met de langstaande contrails die jij en anderen chemtrails noemen?
Kortom, wat zijn nu je chemtrails, zijn dat dit soort vliegtuigen van de NASA waar mee geexperimenteert worden? Want we hadden het voorheen nog er over dat volgens jou chemtrails al die strepen in de lucht waren die lang blijven staan. Kortom, waar heb JIJ het over als je het over chemtrails hebt.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:49:31 #15
45206 Pietverdriet
pi_47474885
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

heb je mij dat horen zeggen? niet zoveel als heden ten dage ja.

maar kan je ook om jezelf lachen nadat Nasa heeft toegegeven dat er inderdaad rook uit de rookgenerators komt waarvan jij dacht dat het contrails en vortexen waren?
De nasa gebruikte in bepaalde experimenten rookmachines om vortexen zichtbaar te maken, weet je überhaupt wat een vortex is?
Ga eens met koud en vochtig weer bij schiphol staan, dan zie je ook vortexen die door de condensatie in de onderdruk zichtbaar worden.

Maar wat heeft vortexonderzoek met Chemtrails te maken?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:53:30 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47475027
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Want we hadden het voorheen nog er over dat volgens jou chemtrails al die strepen in de lucht waren die lang blijven staan. Kortom, waar heb JIJ het over als je het over chemtrails hebt.
hoe vaak heb ik hier nu antwoord op gegeven, hoe vaak.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:54:32 #17
119552 squealmaster
Take the time !
pi_47475072
Als ik bij ons, waar ik woon, naar een mooie blauwe lucht kijk en ik zie die vliegtuigjes allemaal door elkaar vliegen (ja, in duitsland, net over de grens met nederland) vraag ik me toch wel eens af waarom die allemaal kriskras door elkaar vliegen en van die "white stripes" achter laten.
Zeg ik tegen mijn moeder, wat denk jij wat dat zijn...........zegt ze heel cool, dat zijn wolken !?!

Wat moet ik nu van mijn moeder denken ???

CHEMTRAILS : KILLING US SOFTLY !?!?!?!?!?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:55:32 #18
45206 Pietverdriet
pi_47475109
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hoe vaak heb ik hier nu antwoord op gegeven, hoe vaak.
Vertel het me, nog 1 keer.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:56:28 #19
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47475144
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De nasa gebruikte in bepaalde experimenten rookmachines om vortexen zichtbaar te maken,
goh nu weet je het opeens wel
quote:
Ga eens met koud en vochtig weer bij schiphol staan, dan zie je ook vortexen die door de condensatie in de onderdruk zichtbaar worden.
goh meen je dat nou allemaal, dus dat zijn vortexen, oh nooooooooit van gehoord
quote:
daar heb ik dus ook al antwoord op gegeven.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:04:15 #20
45206 Pietverdriet
pi_47475408
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

goh nu weet je het opeens wel
De hele tijd al, maar jij schijnt het niet te begrijpen
quote:
goh meen je dat nou allemaal, dus dat zijn vortexen, oh nooooooooit van gehoord
Wat dus al de hele tijd tegen je gezegt word, dat wat je ziet op die foto`s zijn vortexen, hoe die zichtbaar worden gemaakt is niet zo relevant.
quote:
daar heb ik dus ook al antwoord op gegeven.
Ja, je zei dat je niet gelooft dat het rook is voor vortexonderzoek, waarop mijn vraag is, wat zijn dan chemtrails, al die langhangende strepen in de lucht? Zo ja, Zijn dat dan allemaal NASA vliegtuigen?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:11:53 #21
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47475684
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:

Ja, je zei dat je niet gelooft dat het rook is voor vortexonderzoek, waarop mijn vraag is, wat zijn dan chemtrails, al die langhangende strepen in de lucht? Zo ja, Zijn dat dan allemaal NASA vliegtuigen?
Die chemtrails komen van militaire toestellen, niet van commerciele. Je moet ook niet vergeten dat Nederland een NAVO land is en de "baas" van de NAVO is bekend. Deze chemtrails zouden dus ook gebruikt kunnen worden voor andere onderzoeken binnen de NAVO. (ik zelf denk sterk dat het HAARP-project er wat mee te maken heeft)

Daarom stel ik ook een onafhankelijk onderzoek voor naar de schedelijkheid van deze chemtrails, mochten ze schadelijk zijn voor de gezondheid, DAN PAS zouden eventueel degenen opgesppoord kunnen worden die hiervoor verantwoordelijk zijn. Duidelijk toch?

En een vraagje aan jou, weet jij zeker of die rook uit die rookgeneratoren, al dan niet gebruikt voor een vortex-onderzoek onschadelijk is voor de gezondheid?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:17:56 #22
45206 Pietverdriet
pi_47475940
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Die chemtrails komen van militaire toestellen, niet van commerciele. Je moet ook niet vergeten dat Nederland een NAVO land is en de "baas" van de NAVO is bekend. Deze chemtrails zouden dus ook gebruikt kunnen worden voor andere onderzoeken binnen de NAVO. (ik zelf denk sterk dat het HAARP-project er wat mee te maken heeft)
Dus je uitwijding over de NASA experimenten heeft niets met chemtrails te maken.
quote:
Daarom stel ik ook een onafhankelijk onderzoek voor naar de schedelijkheid van deze chemtrails, mochten ze schadelijk zijn voor de gezondheid, DAN PAS zouden eventueel degenen opgesppoord kunnen worden die hiervoor verantwoordelijk zijn. Duidelijk toch?
Toon dan eens fotos van die nato vliegtuigen en hun chemtrails

[ Bericht 9% gewijzigd door Pietverdriet op 20-03-2007 16:24:33 ]
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:26:07 #23
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47476322
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toon dan eens fotos van die nato vliegtuigen en hun chemtrails
kerel, ik ben geen onafhankelijke wetenschapper mijn research mogelijkheden zijn helaas te beperkt.

duizenden ooggetuigen in b.v. Canada, Amerika , Italie en Nederland hebben allemaal gezien dat het geen commerciele vliegtuigen waren maar militaire (was al eerder behandeld).

wat ik zal zei, dat mag onderzocht worden in een onderzoek , nadat blijkt dat deze chemtrails schadelijk zijn voor de gezondheid , mag er onderzoek worden gedaan wie deze chemtrails verspreiden en waarom .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:29:57 #24
45206 Pietverdriet
pi_47476508
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

kerel, ik ben geen onafhankelijke wetenschapper mijn research mogelijkheden zijn helaas te beperkt.

duizenden ooggetuigen in b.v. Canada, Amerika , Italie en Nederland hebben allemaal gezien dat het geen commerciele vliegtuigen waren maar militaire (was al eerder behandeld).

wat ik zal zei, dat mag onderzocht worden in een onderzoek , nadat blijkt dat deze chemtrails schadelijk zijn voor de gezondheid , mag er onderzoek worden gedaan wie deze chemtrails verspreiden en waarom .
Je beweert dus iets waar je geen concreet bewijs voor hebt. Waarom geloof je dat dan als je daar geen duidelijke fotos van hebt?
Dacht dat jij zo kritisch was?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:58:47 #25
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_47477588
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De nasa gebruikte in bepaalde experimenten rookmachines om vortexen zichtbaar te maken, weet je überhaupt wat een vortex is?

Soms als een F1 wagen op het rechte stuk hard reed dan zag je een soort rookpluimpje aan weerzijde van de achtervleugel. Is dat hetzelfde?

Bij de pijltjes dus

Ik kan helaas geen plaatje ervan vinden. Maar de mensen die F1 kijken/keken wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')