Hij was ook in een van de keyboard packs te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welk niveau was dat liedje/ Stappen / voetjes.
![]()
dat kan ik je wel vertellen hoe ik over deze mat denk. Ik vond het wel een redelijke metalpad om mee te beginnen maar na verloop van vond ik het toch steeds minder lekker spelen, deze mat heb ik zelf gehouden totdat ik me TX6500V2 kon bestellen. toendertijd was het een redelijke metal pad om mee te beginnen maar nu kan ik waarschijnlijk niet meer zonder me TXquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef Poit het volgende:
Heb zelf deze liggen thuis: http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=249
Erg tevreden mee, schuift niet, kan er gewoon met schoenen op, reageert goed. (ben niet bepaald goed in het spelletje, 5 voetjes ofzo). Hoe deze voor pro DDR-ers uitvalt weet ik niet maar voor hobby gebruik istie top (alleen wel pretty heavy)
ik ben voor en schrijf me in voor beide klasses, al ben ik wel vet nep op een matje xDquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:06 schreef cablegunmaster het volgende:
we zouden eigenlijk een tournament moeten organiseren het FOK tournament met 2 klassementen
het Finger DDR voor op de pc en de stepmat tournamentsmet als genoeg deel nemers klassementen van beginners - gevorden
of we moeten een meet bij mij thuis houdenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:12 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ben voor en schrijf me in voor beide klasses, al ben ik wel vet nep op een matje xD
maak eens een linkje ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef zquing het volgende:
spelen er mensen eigenlijk beatmania hier? Ik ga binnenkort weer een keer beginnen
dit is te ziekquote:
maar hij is dan ook een van de beste spelers..... Ik heb 't mischien tot nu toe ongeveer 50 uur gespeeld, maar ik kan net de makkelijkere liedjes halen op het laagste niveauquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit is te ziekman 7 knopjes vond 5 al veel ( zie guitar hero of guitar zero )
maar dit is echt te ziek...worship die man
ja ik speel IIDX :3quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:14 schreef zquing het volgende:
spelen er mensen eigenlijk beatmania hier? Ik ga binnenkort weer een keer beginnen
ik zou het in godsnaam niet weten maar het zou best mogelijk kunnen zijn dezelfde gitaar voor de pc te gebruiken mits je een converter ps2 - pc hebt ^^ aansluiten op guitar zero en het werkt lijkt mequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef Jimbo het volgende:
dit hebben ze tog ook maar dan met een guitar voor de Pc (niet dat ding op de ps2 dus)
light 6 gaat nog wel, met 5 key(wel 1 hand) gaat normal 4 ook nog wel, iig een half jaar geleden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja ik speel IIDX :3
op welk niveau speel je??
Light hyper of another?
me eigen niveau is Hyper level 6
overigens is dit het legendarische filmpje van Lisu
http://www.youtube.com/watch?v=9ykpZ3_Qq-A
als je het wilt proberenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
vind het nog steeds redelijk onmogelijk eruitzien al zie ik het gebeuren , daar gaat VEEL oefenen aan te pas komen en dan denk ik dat ik met mijn stepmania nog niet goed genoeg ben om beat mania op dat niveau aan te kunnen. al kan ik het best wel proberen.
kan beat mania op de pc ? :S
waarshuwing niet openen als je een wireless internet hebt laden kan dan 10x langzamer gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
als je het wilt proberen
http://bbr.eucaly.net/bbr2nd/bbr2nd/fire_bbr2nd125.htm
het is niet je van het, je hebt geen turntable maar het geeft wel een aardig beeld weer van hoe het spel werkt
dat koreaanse mmorpg muziekspel is ook ongeveer 't zelfde. Ben de naam alleen ff kwijtquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
vind het nog steeds redelijk onmogelijk eruitzien al zie ik het gebeuren , daar gaat VEEL oefenen aan te pas komen en dan denk ik dat ik met mijn stepmania nog niet goed genoeg ben om beat mania op dat niveau aan te kunnen. al kan ik het best wel proberen.
kan beat mania op de pc ? :S
een ander spel waar je eventueel naar kan kijken is DJMax waaarvan er ook delen op de PSP te vinden zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
dat koreaanse mmorpg muziekspel is ook ongeveer 't zelfde. Ben de naam alleen ff kwijt
o2jam moet je hebben
dj max voor de psp is zo kut, 't is echt veel minder. Het scherm is veel te klein, als je 't tate kon houden was 't beter geweest maar dat kan nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
een ander spel waar je eventueel naar kan kijken is DJMax waaarvan er ook delen op de PSP te vinden zijn
Ik zei ook niet dat ik het op de PSP leuk vind maar ik zei dat er delen te vinden warenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef zquing het volgende:
[..]
dj max voor de psp is zo kut, 't is echt veel minder. Het scherm is veel te klein, als je 't tate kon houden was 't beter geweest maar dat kan niet
krijgen jullie eigenlijk korting als jullie daar gaan ddr'en? Of kost 't je gewoon 1 eu per gamequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vrijdag ben ik aant DDRen in scheveningen met DDRNL crew
Pump it up heb ik nog niet gezien, wel een in the groove 2 in SIlverstone Zwanenburg
wil graag een keer pump it up exceed2 spelen vanwege Canon-D (ik hou van het klassieke stuk canon in D en dit is een remix versie)
ik kan beginner al amperquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef zquing het volgende:
vandaag ondekt dat 4 maanden niet DDR'en toch wel slecht is voor hoe goed je bent. Waar ik vroeger 8voetjes wel kon D/C'en kon ik ze nu nieteens meer halen
Hij staat niet in amstelveen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef zquing het volgende:
kent iemand een ITG machine in amstelveen. Een vriend van een vriend van me zegt dat er 1tje is, maar ik heb er nog nooit van gehoord
hmmm, ik had altijd zo'n hekel aan die animeliedjes die gebruikt worden op de cons... Ik wil gewoon de echte ddr liedjes spelen. Daar ken ik iig een beetje de steps van xDquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Hij staat niet in amstelveen hoor
ITG is een DDR kloon.
in Zwanenburg bij Kartcentrum Silverstone staan er 3 machines opgesteld. evt kan je ook in Vlissingen kijken
Makkelijkst is dnek ik Zwanenburg. Trein pakken naar Sloterdijk en van daaruit de bus pakken. lijn 78 geloof ik maar dat moet ik maar eens nakijken. OP de machines in Silverstone kan je de Anime-nummers spelen die op de cons gebruikt worden![]()
![]()
doe mij maar tsugaruquote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
anime songs zijn leuk man XD
prima voor con toernooien
Ik heb een versie van CanonRock die ik altijd speel met me padquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
wat zijn jullie favorieten op stepmania eigenlijk ? zoiets van ik start het spel op en deze moet ik perse spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |