Ja, is beter, dan voel je de pijlen en het geeft iets minder lawaai.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:39 schreef Syrena het volgende:
Ja, het is nuttig om dit topic te schoppen![]()
Ik wil aan conditietraining doen, ik vind dansen supertof, kortom: ik moet een mat! Op p.1 raadde iemand een foammat aan, is dat inderdaad beter?
Jaquote:Moet je op je beeldscherm kunnen kijken?
Ja, het bonkt redelijk.quote:Bonkt het erg (i.v.m. onderburen)?
Over die mat ben ik niet zeker. Er zijn veel verschillende matten, dus het kan best zijn dat die van Bol niet op de PC kan en die van Futuremax wel. Linkje misschien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef Syrena het volgende:
Oh, dat is wel minder dat het erg bonktIk ga thuis eerst even oefenen, gewoon springen voor de pc
Ik heb wel tamelijk veel plaats voor m'n beeldscherm, dus dat is alvast weer een plus.
Ik zie op Bol.com een pakket staan, maar daar staat PS, PS2 en Xbox bij, kan ik die ook aansluiten op een pc? (Op Futuremax staat ook zoiets, alleen staat daar pc wel bij).
Ik heb namelijk nog een hoop bonnen van Bol liggen.
xbox heeft toch een speciale aansluiting?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:08 schreef Jovatov het volgende:
Hier staat alleen Xbox bij dus ik neem aan dat die een USB-aansluiting heeft. Dat betekent dus dat je hem inderdaad op de PC kan aansluiten.
Maar het is wel een slechte mat, ten eerste is hij van Logic 3, geen hoogstaand accessoire merk. Ten tweede is het geen foam mat. Ten derde is hij veels te duur, op Futuremax kan je dezelfde mat voor ¤19.99 krijgen. Maar daar heb je je bonnen voor.
en een ps2 -> USB converter... denk niet dat deze in het pakket zit bij het matjequote:Op donderdag 27 november 2008 12:14 schreef emss het volgende:
Wat is nou een goede dansmat??? Iemand ervaring met deze:
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=7893911bba0b757259b0262b02e910cf
Het klopt toch dat je alleen maar
1. een mat hoeft te kopen
2. stepmania moet downloaden van www.stepmania.com (gratis)
3. wat songs downloaden (gratis)
4. de mat inpluggen
5. en spelen maar...
En je kunt met deze gratis versie ook met 2 mensen spelen? Ik heb het dus niet over spelen achter de pc met het keyboard, maar dansen dus..
En hoe zit het met die dansmat van www.dansmat.com, iemand daar ervaring mee?
uh manting kijknog eens goed naar de aanbiedingquote:Op donderdag 27 november 2008 17:37 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
en een ps2 -> USB converter... denk niet dat deze in het pakket zit bij het matje
en daarom raad ik je aan om eerst voor de goedkope te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
Mijn mat staat inmiddels achter de bankAl een hele tijd
ik ook >>.<< quality op laag zettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef zquing het volgende:
ik doe ook al een tijdje aan ffr, alleen heb ik de laatste tijd last van onspeelbare lag............
die had ik al door, maar serverlag, soms langs genoeg om me dood te laten gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook >>.<< quality op laag zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |