Zijn toch genoeg clubs met een beursgang waar ze niet erover zeuren?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, nogal. Kon die beursgang maar teruggedraaid worden, want sinds die tijd is Ajax ziek, doodziek.
nee netter om eerst ff direct naar 'm toe te reageren he.quote:
Jup, maar ik zou het niet erg vinden als Ajax wat korting zou geven bij uitwedstrijden. Maar goed, bij ons is het nagenoeg altijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Deden ze ook, al was het een boete.
Daarom, op een doordeweekse avond tegen jong RKC gaan er nog 700 man ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jup, maar ik zou het niet erg vinden als Ajax wat korting zou geven bij uitwedstrijden. Maar goed, bij ons is het nagenoeg altijd uitverkocht.
al die stats ken ik langzamerhand wel. de VI doet de laatste tijd niet anders.quote:
ze moeten die bladen ook vullen. Ze kunnen moeilijk 20 pagina's over Ajax-PSV schrijven of er 10 interviews in stoppen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
al die stats ken ik langzamerhand wel. de VI doet de laatste tijd niet anders.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Az gaat voor het grotere werk. Zoals Huntelaar.
Voetbalt z'n broertje ook dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Az gaat voor het grotere werk. Zoals Huntelaar.
Maar een mailtje opgesteld naar die kwal Borst (ik heb niets beter te doen neequote:Geachte heer Borst,
Een strontschip waren ze. Een stelletje losers. Het lachertje van Europa. Ja zodra het wat slechter gaat heeft meneer Borst een uitgesproken mening over Nederlands mooiste club Ajax (als je nu binnensmonds moet overgeven: mijn excuses). Geen goed woord heb je over voor Nederlands beste middenvelder, door jouw ook wel liefkozend en zeer respectvol 'sleutelhanger' genoemd. Maar dan, een paar dagen na de uitstekende wedstrijd Ajax - Bremen. Hugo houdt zijn kaken stijf op elkaar. De revelatie van het seizoen Twente wordt met 4-1 opzij gezet. Hugo zegt niets. Psv krijgt de grootste thuisnederlaag om de oren sinds 1967. Hugo houdt weer zijn mond. Oh shit, Jack vraagt me om mijn mening. Nou weet je wat, ik ga de sleutelhanger nog even aanvallen door te suggereren dat hij wel eens het lek kan zijn met betrekking tot Perez.
De objectiviteit is ver te zoeken.
Hoe kun je zo'n journalist nou objectief beshouwen als ie in een sparta-uniform op tv komt? Ach die klootzak moet gewoon zn werk doen en niet steeds wijzen op verkeerde uitspraken of op onrustige situaties binnen Ajax.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar een mailtje opgesteld naar die kwal Borst (ik heb niets beter te doen nee).
waar ging t over?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog iemand dat artikel over Ajax in Sportweek gelezen? Wat een load of shit zeg...."misschien dit, wellicht dat". Verschrikkelijk, volgens mij was dit artikel geschreven in de veronderstelling dat Ajax zou gaan verliezen van PSV...
quote:'GOLACOO!!!!!! Wereldgoal!!!! Ajax tegen PSV'
Datum: 20-mrt 11:37
Frans Odink bericht voor Sportweek vanuit Brazilië.
Op deze zondagmorgen mag de rechtstreekse uitzending van PSV – Ajax op ESPN niet gemist worden. De verslaggevers Alexander Oliveira en Carlos Lima zijn al snel enthousiast over het vertoonde spel. “ Dit Ajax speelt hongerig, creatief en intellectueel, technisch en beter georganiseerd dan PSV. Als Ajax de hele competitie zo had gespeeld, stond het nu zeker op de eerste plaats.” Zo luidt de conclusie halverwege de eerste helft.
Als na de openingstreffer van Huntelaar de stand door Sneijder op 2-0 wordt gebracht kennen de emoties geen rem meer. “ GOLACOO!!!!!!”, een wereldgoal!!!! Dit Ajax gaat over PSV heen, het speelt fantastisch, bijna foutloos. In de rust zeggen de commentatoren dat Koeman maar één ding kan doen, meer aanvallers inbrengen.
De trainer van PSV lijkt het gehoord te hebben. Zowel Kluivert als de voormalige speler van Sào Paulo Futebol Club, Diego Tardelli, worden kort na elkaar ingebracht.
De belangstellig gaat natuurlijk vooral uit naar Tardelli. Zijn bijdrage aan de goal van Kluivert wordt gevierd, al is de vreugde van korte duur. Even later veel onbegrip voor de wissel van Sneijder voor De Mul. “ Waarom moet nu juist één van de beste spelers van Ajax en nog wel de speler die een wereldgoal maakte het veld ruimen.“
Een mening die zij snel inruilen op basis van de acties van De Mul en de zuivere voorzetten, waardoor mede Huntelaar met zijn tweede goal de wedstrijd beslist. Na zijn komst groeit De Mul uit tot een van de beslissende spelers, is de mening. Beide commentatoren realiseren zich, dat de uitslag 1-5 bijzonder is. De kijkers wordt voorgehouden, dat dit PSV de sterkste verdediging uit de Nederlandse competitie heeft, maar vandaag ontbrak Alex helaas, zo wordt eraan toegevoegd.
Mij lijkt Vloet wel oke.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Radegast het volgende:
Is er al iets bekend over wie er de plek van Van den Brom over gaat nemen komende zomer? Spijkerman werd genoemd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |