Ja, nogal. Kon die beursgang maar teruggedraaid worden, want sinds die tijd is Ajax ziek, doodziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:.
Soms hebben ze bij andere clubs ook gewoon gelijk over het koude en kille bij Ajax hoor..
Iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:.
Soms hebben ze bij andere clubs ook gewoon gelijk over het koude en kille bij Ajax hoor..
Het valt te hopen voor PSV, want zou zonde zijn om als kwartfinalist CL het jaar daarop UEFA Cup te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:
Maar via voorronde CL kan je het ook nog redden
Van het ene uiterste naar het andere.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het valt te hopen voor PSV, want zou zonde zijn om als kwartfinalist CL het jaar daarop UEFA Cup te spelen.
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het valt te hopen voor PSV, want zou zonde zijn om als kwartfinalist CL het jaar daarop UEFA Cup te spelen.
Volgens mij is het nog niet langs gekomen toch?quote:'Juventus op tribune voor Heitinga en Huntelaar'
Uitgegeven: 20 maart 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 maart 2007 15:06
AMSTERDAM - Het Britse tv-station Channel 4 meldt dinsdag dat Juventus afgelopen zondag John Heitinga en Klaas Jan Huntelaar heeft bekeken. Een Italiaanse delegatie van de koploper uit de Serie B zag de spits van Ajax twee keer scoren tegen PSV.
Zowel Heitinga als Huntelaar hebben langlopende contracten in Amsterdam, wat betekent dat Juventus diep in de buidel moet tasten voor het tweetal. Channel 4 schat de marktwaarde van de spits van het Nederlands Elftal op 21 miljoen euro. Heitinga zou een derde van dat bedrag moeten kosten.
Volgens de zender kan Huntelaar ook zijn handtekening zetten onder lucratieve voorstellen van Manchester United en Internazionale.
Grygera
Eerder maakte Ajax-verdediger Zdenek Grygera bekend volgend seizoen in dienst te treden bij De Oude Dame. De roemruchte club, die volgend seizoen zo goed als zeker terugkeert in de Serie A, ziet voor de comeback op het hoogste niveau een belangrijke rol weggelegd voor het Ajax-trio.
I know, wel kut als ze beiden weg zouden gaan, maar zulke jongens hou je denk toch niet tegen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet langs gekomen toch?
Nog meer leesvoer:
Het kan verkeren: In twee weken van zagen bij Ten Cate naar zagen bij Koeman
'GOLACOO!!!!!! Wereldgoal!!!! Ajax tegen PSV'
Nee.. Hunter blijft nog 1 seizoen.. Sjonnie nog een seizoentje of 2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:47 schreef Ordinair het volgende:
Minstens.. Ik verwacht trouwens dat Heitinga sowieso niet zo snel weg wil..
Als je weet dat je thuis tegen Excelsior en Heerenveen embarmelijke resultaten behaald terwijl het belangrijke wedstrijden waren.. tsja.. vind je het gek dat het vertrouwen dan niet groot is..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef Nega het volgende:
Het vertrouwen in een eventueel kampioenschap is niet groot hier.
Ik blijf positief, en moet het natuurlijk ook nog wel zien of het gaat gebeuren, maar ik blijf hoop houden.
eensch.. hopen dat het team beetje intact blijft.. Mja met een vertrekkende sneijder..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Fathom het volgende:
Ik ben er eigenlijk nooit vanuit gegaan dat we dit seizoen kampioen zouden worden. Ik zag het een beetje als een overgangs jaar met Ten cate net aan het roer. Ik persoonlijk verwachte eigenlijk seizeon 2007/2008 mooie resultaten.
Eens..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Fathom het volgende:
Ik ben er eigenlijk nooit vanuit gegaan dat we dit seizoen kampioen zouden worden. Ik zag het een beetje als een overgangs jaar met Ten cate net aan het roer. Ik persoonlijk verwachte eigenlijk seizeon 2007/2008 mooie resultaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |