Het eindhovense vreemdenlegioen heeft daar weinig last van inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de ajaciedjes de 2 interlands tegen Roemenie en Slovenie gaan overleven![]()
Onmogelijk is het zeker niet. Zeker niet met het programma wat PSV heeft. Maar om te zeggen dat ik er echt in geloof? Nee. Misschien als deze interlandweek er niet tussen had gezeten en PSV morgen aan de bak had gemoeten... Zonder Alex, Kone, Farfan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Vijf punten goedmaken in vijf wedstrijden wordt gewoon heel lastig, misschien wel onmogelijk.
Gelukkig maar jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het eindhovense vreemdenlegioen heeft daar weinig last van inderdaad
Ja, dat speelt ook nog mee. Marco zal ze wel wat sparen met oog op het aanstaande kampioenschap van zijn grote liefdequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de ajaciedjes de 2 interlands tegen Roemenie en Slovenie gaan overleven![]()
Jan Kromkamp niet te vergeten, want je ziet nu pas dat de selectie van PSV simpelweg te smal is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Onmogelijk is het zeker niet. Zeker niet met het programma wat PSV heeft. Maar om te zeggen dat ik er echt in geloof? Nee. Misschien als deze interlandweek er niet tussen had gezeten en PSV morgen aan de bak had gemoeten... Zonder Alex, Kone, Farfan.
Zit best een grote kans in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja
Kan me zo voorstellen dat van Basten met alle ajacieden in de basis zal beginnen beide wedstrijden.
Iedereen behalve Alex is er weer bij uit tegen NACquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Kromkamp niet te vergeten, want je ziet nu pas dat de selectie van PSV simpelweg te smal is.
Onmogelijk? PSV heeft in de laatste 2 wedstrijden 5 punten verloren, dan kan het in 5 wedstrijden zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Vijf punten goedmaken in vijf wedstrijden wordt gewoon heel lastig, misschien wel onmogelijk.
Ik denk dat hij ze rust geeft, want anders worden wij geen kampioenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef PyTh het volgende:
Kan me zo voorstellen dat van Basten met alle ajacieden in de basis zal beginnen beide wedstrijden.
quote:Een mooi gebaar van Edgar Davids. De speler van Ajax werd in het duel met PSV boos op een ballenjongen, omdat deze de bal te langzaam zou hebben toegespeeld. Toen hij na afloop zijn verontschuldigingen wou aanbieden, koos hij echter de verkeerde ballenjongen.
De Ajacied wou het slachtoffer, die overigens ontkende te hebben gehuild door het incident, zijn shirt geven. Achteraf blijkt echter dat dit shirt in verkeerde handen is gevallen.
Teammanager David Endt heeft inmiddels een goede oplossing gevonden. Het originele shirt zal in handen komen van het echte slachtoffer, terwijl de andere ballenjongen een nieuw shirt opgestuurd zal krijgen.
Met Alex kunnen jullie ook niet in breda winnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Iedereen behalve Alex is er weer bij uit tegen NAC
Maar ik vind inderdaad ook dat onze selectie veel te smal is.
2 spelers (Beerens Aissati) verhuren maar er niemand voor terughalen is ook niet normaal imo.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze rust geeft, want anders worden wij geen kampioen
Loopt er straks een heel jeugdelftal van psv rond met shirtjes van Davidsquote:
Maar zonder Alex wel gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met Alex kunnen jullie ook niet in breda winnen.
Ja inderdaad. Die interlandweek komt niet echt op een fijn moment. PSV kan herstellen en Ajax mist veel spelers in deze week, waar ze anders dat gevoel vast hadden kunnen houden. Nouja, ik vind het al wat dat er weer een beetje iets van spanning is te merken in de competitie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, het blijft speculeren. Gelukkig hoeven we het er nog maar zo'n 10 dagen over te hebben voordat Nac-psv is
zou liever SImons geblesseerd zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat er nog wat extra PSV'ers geblesseerd kunnen raken, Philip Cocu bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
En maar bidden (koningdavid?) dat geen van onze spelers geblesseerd raakt tijdens die klote interlands.
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we het niet meer over het aanstaande kampioenschap hebben, tot het moment dat we twee (of minder) punten achter PSV staan, met één (of meer) wedstrijden te gaan?
Kut, man. Dan zitten we ons nog anderhalve week op te vreten, zondar dat er ook maar iets aan de situatie verandert. Waarom schaffen ze die kut-interlands niet af?quote:
Nee, we willen topic #600 halen voordat de laatste wedstrijd gespeeld wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we het niet meer over het aanstaande kampioenschap hebben, tot het moment dat we twee (of minder) punten achter PSV staan, met één (of meer) wedstrijden te gaan?
Aaaah toe nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |