PSV speelt thuis tegen Twente en Vitesse en nog uit tegen Nac, Nec en Utrecht (op dit moment de kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik geloof er wel in, PSV laat punten liggen bij twente en nac en aan het einde van de rit worden we op doelsaldo kampioen.
Daarom kan je nog wel 5 punten laten liggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV speelt thuis tegen Twente en Vitesse en nog uit tegen Nac, Nec en Utrecht (op dit moment de kampioenswedstrijd)
Geloof er niet meer in, daarbij zal het mij waarschijnlijk een ontzettend kutgevoel opleveren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik geloof er wel in, PSV laat punten liggen bij twente en nac en aan het einde van de rit worden we op doelsaldo kampioen.
Hoop doet leven Pizzaatje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Daarom kan je nog wel 5 punten laten liggen.
Wij worden kampioen bij Willem 2 uit, zal weer gezellig worden bij de hockeyclub daar!
Mij niet, het zou mij een geweldig gevoel en een mooi feest opleveren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geloof er niet meer in, daarbij zal het mij waarschijnlijk een ontzettend kutgevoel opleveren.
Ja, maar daar winnen jullie nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven Pizzaatje.
Als wij de 31e uit bij NAC winnen worden wij "gewoon" kampioen.
En wat is dan leuker dan je kampioenswedstrijd in het altijd mooie Utreg spelen....
Klopt, maar als je het feest niet kan meemaken, is het toch al gauw minder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mij niet, het zou mij een geweldig gevoel en een mooi feest opleveren.
Ideaal, heel de dag in de stad zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax speelt trouwens op vrijdag de dertiende, als dat geen slecht voorteken is, weet ik het ook niet meer.
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat het allemaal in de op 2 na laatste ronde beslist gaat worden.
Vrijdagavond vind ik ook ideaal, beter nog dan zaterdagavond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ideaal, heel de dag in de stad zitten. Van mij mogen we iedere vrijdagavond spelen.
In het voordeel van PSV wel ja. In het voordeel van Ajax niet.quote:
Hoop dat de spelers er anders over denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:38 schreef Messenga het volgende:
'T lukt niet.
Tuurlijk, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoop dat de spelers er anders over denken.
Liefst tegen die club uit Rotterdam, om het een week later in Enschede af te maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef Scorpie het volgende:
We worden gewoon relaxed tweede en dan in de playoffs gaan we vlammen. Simpel.
En in de voorronde CL uitgeschakeld worden door FC Luttekut.. Nee, gewoon kampioen wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef Scorpie het volgende:
We worden gewoon relaxed tweede en dan in de playoffs gaan we vlammen. Simpel.
Ben benieuwd hoe de ajaciedjes de 2 interlands tegen Roemenie en Slovenie gaan overlevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoop dat de spelers er anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |