iemand moet er nog meer bij ? anders stop ik mezelf erbij en vul ik de rest met witte vlakjesquote:
doe verder maar ff witte vlakjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand moet er nog meer bij ? anders stop ik mezelf erbij en vul ik de rest met witte vlakjes
Ik heb 'm geedit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
net wel iig
vorige topic had er 7 nou ja!!! >.> ligt zeker aan de hoeveel heid posts of de lengte van de posts?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
6.
is de meet al geweest? heb ik weer iets gemist....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm geedit.
Ook meteen even aan crossover z'n verzoek voldaan, of 'filmpjes' en 'meet' eruit konden
Nee, een OP en 300 reacties... das 6 pagina's vol met de sluitpost op pagina 7quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vorige topic had er 7 nou ja!!! >.> ligt zeker aan de hoeveel heid posts of de lengte van de posts?
De meet is nog niet geweest... moet zelfs nog eens gepland wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is de meet al geweest? heb ik weer iets gemist....geen koffie voor mij
![]()
maar als je 1 topic vol post per dag hoe komt het dat er dan zo weinig topics zijn maar 16 zijn ? iemand verzaakt zijn koffie plichtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, een OP en 300 reacties... das 6 pagina's vol met de sluitpost op pagina 7
aaah we zijn op die tour ^^ Slowchats zijn lollig raar maf maar ik moet zo voor ieder het eten koken anders krijg ik weer op mijn donder en dat betekent geen koffiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
We zijn nog niet zo lang geleden van start gegaan
In dat geval: kookze! Tot de volgende keerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah we zijn op die tour ^^ Slowchats zijn lollig raar maf maar ik moet zo voor ieder het eten koken anders krijg ik weer op mijn donder en dat betekent geen koffieen dat wil niemand toch
![]()
Puik! kunnen we weer met gerust hart verder koffiënquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Ik heb 'm nog even op m'n gemakje nagekeken, en hij zit weer prima in elkaar
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Ik heb 'm nog even op m'n gemakje nagekeken, en hij zit weer prima in elkaar
ach ben er denk ik vanavond wel weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval: kookze! Tot de volgende keer
Alleen als jij ook een keer voor mij kooktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ben er denk ik vanavond wel weerals ik dan nog steeds niks te doen heb behalve gezellig fokken.... damn goeie dag gehad
gezellige mensen op fok ontmoet, piano les en nu koken
bleh koken zuigt... MPG jij kookt maar eens voor me
in ruil mag je mee eten
de vraag is eerder of je wil eten wat ik voor je kookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als jij ook een keer voor mij kookt
Waar we begonnen met 9 users (topic #3 stond dat blokje met users er voor het eerstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef BrandX het volgende:
wordt steeds gezelliger hier met al die koffiënde nieuwkomers!
Haha.. dat is wel een goeie ja....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de vraag is eerder of je wil eten wat ik voor je kookdan dat je wil dat ik kook
![]()
we gaan voor de 100quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar we begonnen met 9 users (topic #3 stond dat blokje met users er voor het eerst) zijn het er nu 17
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef MPG het volgende:
haha, 100 users dan wordt de hele GC AT een grote lijst van koffie topics
nou veel koffie evenementen en als je dan nog niet vol met caffeine zit deel je toch koffie snoepjes uit ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef MPG het volgende:
haha, 100 users dan wordt de hele GC AT een grote lijst van koffie topics
Zit wat in.. ik ga amar eens kijken of ik kan helpen met kokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
hey lenny!
ik ook niet, maar wellicht dat mods/admins het wat minder waarderen
misschien halen we fok frontpage nog met al onze users ^^ dan krijgen we pas populariteitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef MPG het volgende:
geweldig, een koffie-SC netwerk in Nederland waar elke koffie-SCer terecht kan voor een bakkie
Jij? Koken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wat in.. ik ga amar eens kijken of ik kan helpen met koken![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wou eerder hierop zeggen van JIJ moderatoren![]()
Kijk maar uit.. die Griek gaat vast heel verleidelijk zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
gister al gekookt
't moet ergens een keer ophouden
Na deze zomer moet ik elke dag koken (tenzij ik veel geld hebkleine kans
)
zeg dat wel... t gaat steeds harder (3 topics op een dag ofzo)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef BrandX het volgende:
lol, het is inderdaad een giga stormloop-SC geworden, en dat in een weekje tijd!
bestaat het forum al een weeek whoaaaa.... knapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef BrandX het volgende:
lol, het is inderdaad een giga stormloop-SC geworden, en dat in een weekje tijd!
Als ik daar nou ga werken, en hij mij gratis eten geeft, vind ik het bestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk maar uit.. die Griek gaat vast heel verleidelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |