jij doet mij denken aan jaapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah die heb ik live gezien...echt te erg gewoon....zo ritmisch gestoord die Brianless...whahhaa...grappig....zullen we een leuke fok video maken met mensen die wel kunnen zingen en rappen?
Ja en ze hebben ook chloor, kunnen ze haar doos schrobben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor Delly is dat ze in de zwaluwhoeve waarschijnlijk voldoende Tri hebben. Komt ze lekker schoon terug.![]()
![]()
Da's toch zielig voor Wilgoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
We kunnen vandaag alvast wel uitgebreid wennen aan Ton als aanstaande kasteelheer.![]()
![]()
Heb je interesse?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
Wat is de vraagprijs eigenlijk?
Die trap moet voller met camera's he, want daar gaat hij hem pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef 2live het volgende:
Mss kunnen ze voor Brian meteen wat extra camera's installeren , voor als Huub hem wil pakken![]()
Laten we daar bij een etentje over verder pratenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oftopic
Maak hier je tegeltjes wijsheid. (Tip: gebruik het als avatar.)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef HetBronzenHok het volgende:
volgens mij zijn ze gewoon aan het zoeken waar Braaaieeen zijn CP's heeft verstopt
Hij gaat bij juf Judith over de knie. Spank, spanky op zijn blote billetjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef FSR het volgende:
En Bwian heeft dus vandaag ook geen tijd om het zingen te oefenen.....
Ow ow ow, ai ai ai dat word vanaavond uitgezwaai....![]()
Ik had er nog een met de tekst: "hij die volhoudt zal zegevieren"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi.... heb net een kaartje voor Huub gekocht met de tekst "Je bent een kanjer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |