hoop dat er een krijgt samen met die rat van een brainquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
voor de gein eens even het filmpje zonder geluid bekeken. Dan wordt het allemaal nog veel duidelijker.
dan zie je dus dat jaap heel erg fysiek fout bezig is, gewoon tegen huub en eric aanstaan, voorhoofd tegen ze aandrukken, aan ze zitten, telefoonknopje uitdrukken en zelfs eric wegduwen.
Jaap maakt echt misbruik van zijn postuur op een fysieke manier en volgens mij had dit absoluut een waarschuwing moeten opleveren. Je wordt gewoon beroerd van de bodylanguage van die man.
Huub en eric zie je alleen praten en staan in een passieve houding, maar jaap gaat ver over de rand.
Duidelijk is wel dat jaap het verbaal niet aankan en dus de fysieke toer opgaat, en als DKG echt consequent is, geven ze hem daar alsnog een waarschuwing voor. (huub heeft hem ook pas een week na dato ontvangen, dus dat kan bij jaap ook nog wel)
Duurde dat versturen van die tegeltjes bij jouw ook zo lang?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oftopic
Maak hier je tegeltjes wijsheid. (Tip: gebruik het als avatar.)
ik herken haar ook niet aan die blauwe doos.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Sug4r het volgende:
Palma in spijkerbroek ...ik had haar bijna niet herkend
Ik overweeg een ( laag ) bod, so jenever can tellquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef grazygirl het volgende:
zou er nog wel een nieuwe bewoner komen? wat denken jullie?![]()
huub heeft er over gebeld dat hij een stuk of 11 keer werd belemmerd door jaap en werd daarna teruggebeld datquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad onbegrijpelijk. Maar zou er geen andere redenen zijn dat zowel
Brainless als Jaap tot op heden geen waarschuwing hebben ontvangen ??
Vanmorgen gaf Huub in een gesprek met een schoonmaakster aan, dat hij niet zo
kinderachtig is om de productie-telefoon op te pakken en zich te beklagen als Jaap
of Brainless hem fysiek belagen. Misschien zijn de regels wel zo, dat alleen een
waarschuwing kan volgen als Huub ook daadwerkelijk een klacht indient ???
En blijkbaar heeft hij dit tot op heden niet gedaan. Zomaar een idee ......
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
Ik bedoel dat ze er in die kleding heel anders uitziet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik herken haar ook niet aan die blauwe doos.
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
Volkomen mee eens!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
voor de gein eens even het filmpje zonder geluid bekeken. Dan wordt het allemaal nog veel duidelijker.
dan zie je dus dat jaap heel erg fysiek fout bezig is, gewoon tegen huub en eric aanstaan, voorhoofd tegen ze aandrukken, aan ze zitten, telefoonknopje uitdrukken en zelfs eric wegduwen.
Jaap maakt echt misbruik van zijn postuur op een fysieke manier en volgens mij had dit absoluut een waarschuwing moeten opleveren. Je wordt gewoon beroerd van de bodylanguage van die man.
Huub en eric zie je alleen praten en staan in een passieve houding, maar jaap gaat ver over de rand.
Duidelijk is wel dat jaap het verbaal niet aankan en dus de fysieke toer opgaat, en als DKG echt consequent is, geven ze hem daar alsnog een waarschuwing voor. (huub heeft hem ook pas een week na dato ontvangen, dus dat kan bij jaap ook nog wel)
HAHAHAHAHA
Wat houdt Brian in zijn rechterhand...???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
LOL !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
TV maken omdat Huub afwezig is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie die klusjesmannen wel al de hele dag rondlopen, waar wat hebben ze nou eigenlijk gedaan?
Dat is toen specifiek door hun gevraagd aan de redactie, en dat mocht. Vraag me alleen niet waarom.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef Prosac het volgende:
ik zie op YouTube filmpjes waarin Eric en Huub naar DGK filmpjes kijken op YouTube..
dat mag toch ook uberhaupt niet?
Ik had nog helemaal niets gezien van dit gebeuren, jeetje doodeng die Brian, totaal gestoord!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
Ik denk een gevalletje "wachten tot de juiste persoon op de redactie zit", net zoals je vroeger ook wist wat je aan je Pa en wat je aan je Moeder moest vragen om het gewenste resultaat te bereiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is toen specifiek door hun gevraagd aan de redactie, en dat mocht. Vraag me alleen niet waarom.
Maar eigenlijk wel fijn he, zo'n streamloos dagje. Geeft je weer eens wat tijd om nuttige dingen te doen, zoals YouTube afstruinen, en GENIALE filmpjes over Para Vliegen te bekijken (en nog eens en nog eens en nog eens)
maar nu je gezien hebt dat het om een vlieg ging, snap je het toch wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:21 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal niets gezien van dit gebeuren, jeetje doodeng die Brian, totaal gestoord!!![]()
En die vlieg![]()
heel sterk!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
En nu maar hopen dat de juiste persoon mevrouw Pannekoek zo snel mogelijk gaat vervangen, ik word n.l. steeds bozer om de voorkeursbehandeling van Jaap verdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk een gevalletje "wachten tot de juiste persoon op de redactie zit", net zoals je vroeger ook wist wat je aan je Pa en wat je aan je Moeder moest vragen om het gewenste resultaat te bereiken.
Ik had het helemaal nog niet gezien, maar wat een heftigheid naar zo'n vliegje... ;-)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
ja tuurlijk snap ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef 2live het volgende:
[..]
maar nu je gezien hebt dat het om een vlieg ging, snap je het toch wel?![]()
HAHAHAHAHA
als Stijn terug is van vakantie komt alles weer goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat filmpje is geweldig.
Deborah Pannekoek..tja..hoe verneuk je een programma..Land van Maas en Ceel is onder haar leiding ook al geflopper de flopt.
Ga jij eens heel snel je mond spoelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef waxmask het volgende:
Zou eerlijk gezegd toch wel jammer zijn als Brian eruit zou zijn? Hij is wel de enige die zorgt voor enorm leuke internet filmpjes die hem nog lang zullen achtervolgen. Flenske bedankt!!!
Die is echt zóóóóóóó grappigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
Doe er wat aan. Participatie is niet alleen mogelijk, nee zelfs gewenst.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef Torment het volgende:
Saaie bedoening dit - -"
Saai, ik vind het een verademing. Een dagje zonder BANJquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef Torment het volgende:
Saaie bedoening dit - -"
"Blau blüht der Enzian" of desnoods "Blau, blau, blau blüht der Enzian"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Participatie is niet alleen mogelijk, nee zelfs gewenst.![]()
![]()
Vind je het erg als ik niet meezing?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
"Blau blüht der Enzian" of desnoods "Blau, blau, blau blüht der Enzian"
HAHAHAHAHA
Palma kwam er aan..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Wuifde Natasja iemand weg ? Die wil natuurlijk Brian voor zichzelf......
![]()
Du bluehst wenn du blau bist?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
"Blau blüht der Enzian" of desnoods "Blau, blau, blau blüht der Enzian"
roosters van de luchtbehandelingsinstallatie denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Prosac het volgende:
wat is die kerel van Vink nou in vredesnaam onder die kraan aan het spoelen?
uiteindelijk is hij niet naar haar toegegaan toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Check deze ook even. Luister naar Billie, die zegt dat ie MOET reageren (lees:van de FEBO)
http://www.youtube.com/watch?v=PN6rCpu7FN8
Ik vind niet dat hier zo duidelijk naar voren komt dat ie móet reageren van de febo, het lijkt meer alsof ie bedoelde dat hij van zichzelf gewoon wel moet reageren omdat ie 't moeilijk vindt om z'n mond te houden als er onwaarheden (volgens hem) worden gezegd. Hij zegt daarna zelf ook: "Niet omdat 't zo erg is, maar als Natasia hun gaat geloven dan blablabla". Af en toe wordt er 'n beetje overdreven in de instructies en 't uitzoeken van de scripts hier. Het blijven mensen en ze zitten wel op elkaars lip, dan is ruzie en zelfs haat, maar ook de volgende dag weer goed samen gaan en 't spel spelen (af en toe, niet 24/7) niet meer dan logisch menselijk gedrag. Ik geloof best dat er af en toe gestuurd wordt en dat iemand in 't kader van TV maken wel 's wat te horen krijgt, maar dat in werkelijkheid Jaap liever niets wil zeggen tegen Huub en Eric geloof ik dan weer niet. De gevoelens mogen heus wel 't zelfde blijven, alleen de manier waarop 't geuit wordt moet soms wat opener of directer ipv er om heen draaien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Check deze ook even. Luister naar Billie, die zegt dat ie MOET reageren (lees:van de FEBO)
Ik ga nog kijken ook, Ik kan Jaap eigenlijk wel een dagje missen, langer ook hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Als jij dat zo wilt interpreteren, ok.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hier zo duidelijk naar voren komt dat ie móet reageren van de febo, het lijkt meer alsof ie bedoelde dat hij van zichzelf gewoon wel moet reageren omdat ie 't moeilijk vindt om z'n mond te houden als er onwaarheden (volgens hem) worden gezegd. Hij zegt daarna zelf ook: "Niet omdat 't zo erg is, maar als Natasia hun gaat geloven dan blablabla". Af en toe wordt er 'n beetje overdreven in de instructies en 't uitzoeken van de scripts hier. Het blijven mensen en ze zitten wel op elkaars lip, dan is ruzie en zelfs haat, maar ook de volgende dag weer goed samen gaan en 't spel spelen (af en toe, niet 24/7) niet meer dan logisch menselijk gedrag. Ik geloof best dat er af en toe gestuurd wordt en dat iemand in 't kader van TV maken wel 's wat te horen krijgt, maar dat in werkelijkheid Jaap liever niets wil zeggen tegen Huub en Eric geloof ik dan weer niet. De gevoelens mogen heus wel 't zelfde blijven, alleen de manier waarop 't geuit wordt moet soms wat opener of directer ipv er om heen draaien.
Dat zeg ik, er wordt heus wel wat gestuurd in die zin dat ze te horen krijgen dat ze evt. wat harder ergens op in moeten gaan (de confrontatie aan moeten gaan) of iets dergelijks, maar 't zal echt niet zo ver gaan dat Jaap moet doen alsof ie Eric en Huub niet mag. Dat is simpelweg menselijk niet vol te houden om op die manier 'n groep al maandenlang te scripten. Bij een soap weet je je werktijden, begin en einde van je rol. Maar dit is gewoon hun leven nu, of de redactie nou script of niet, hun eigen wil komt daar natuurlijk gewoon doorheen prikken. En in dit gesprek - en ik volg ook aardig wat streamsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als jij dat zo wilt interpreteren, ok.
Ik blijf erbij dat, gezien de voorgaande dagen, er een duidelijke ommezwaai is bij Blllie, zeker na een woordenwisseling, waaraan hij nauwelijks heeft deelgenomen.
Op dat moment gaat de telefoon, hij komt terug en begint van leer te trekken.
Dat zijn dingen die je ziet als je zo'n verknipte die-hardstreamer bent als ik.![]()
Ben bang dat het weer zo'n avondje wordt van 'we houden van elkaar en wat hebben we het leuk',quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
Lekker rustig nu in de COS
Zeer weinig gebeurd, hopelijk vanavond weer een beetje ouderwetse spanning
hahah geweldig!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
Mijn verwachtingen zijn ook niet al te hoog gespannen, gisteren was er gelukkig een goeie film op tv dus vermaakte ik me daarmee, vanavond heb ik weer eens een avondje streamen ingeplanned maar of het de moeite waard is valt nog ernstig te betwijfelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben bang dat het weer zo'n avondje wordt van 'we houden van elkaar en wat hebben we het leuk',
tenzij Huub Brian in de Zwaluwhoeve nog ff heeft aangepakt![]()
Tenzij er een akkefietje is geweest tijdens het uitstapje. De vorige keer, bij de duikcursus, hebben we gehoord dat Nena iets zou hebben gezegd over Lesley. Dat gaf toen de nodige heibel. De kans is aanwezig dat Huub vandaag Japio's buik een beetje 'onder de aandacht' heeft gebracht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn ook niet al te hoog gespannen, gisteren was er gelukkig een goeie film op tv dus vermaakte ik me daarmee, vanavond heb ik weer eens een avondje streamen ingeplanned maar of het de moeite waard is valt nog ernstig te betwijfelen
Zou kunnen, of dat Brian weer boos is geworden etc. maar aangezien Huub ws. de instructies schijnt te hebben zich wat meer in te houden vraag ik het me deze keer af, maargoed heb stille hoopquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tenzij er een akkefietje is geweest tijdens het uitstapje. De vorige keer, bij de duikcursus, hebben we gehoord dat Nena iets zou hebben gezegd over Lesley. Dat gaf toen de nodige heibel. De kans is aanwezig dat Huub vandaag Japio's buik een beetje 'onder de aandacht' heeft gebracht.
Jaap is niet eens mee! Nee, we moeten hebben van Huub vs Brian!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tenzij er een akkefietje is geweest tijdens het uitstapje. De vorige keer, bij de duikcursus, hebben we gehoord dat Nena iets zou hebben gezegd over Lesley. Dat gaf toen de nodige heibel. De kans is aanwezig dat Huub vandaag Japio's buik een beetje 'onder de aandacht' heeft gebracht.
Ach dat was meer ter intro van het account DGK_REDACTIE, om te verifiëren dat ze het "echt" zijn, nu is dat niet meer nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:28 schreef 2live het volgende:
Waar is de tijd dat de Fokkers nog op het scherm gewaarschuwd werden
![]()
Zoooooooo, echt prettig thuiskomen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHAHA
Kennelijk heb ik niet gelezen dat Japio niet mee is. Weet je waar hij wel is ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap is niet eens mee! Nee, we moeten hebben van Huub vs Brian!![]()
Via de ondertitel van FdW...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet meezing?
hoe kom je trouwens op zo'n liedje?
Hij moest een tentamen maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik niet gelezen dat Japio niet mee is. Weet je waar hij wel is ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik niet gelezen dat Japio niet mee is. Weet je waar hij wel is ?
Grapjas, ik dacht al, dit is niet echt jou genrequote:
Hoe weet jij dat nou weer??? Ben jij mijn genre soms?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grapjas, ik dacht al, dit is niet echt jou genre![]()
Gokje, gezien je avatar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer??? Ben jij mijn genre soms?![]()
Poetselienoos.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Er liepen net 2 meiden door de keuken, productie?
Als het goed is komt Judith vanavond iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit me net te bedenken, krijgen we vanavond niet juf Judith op bezoek ? Dat was toch iedere keer op dinsdagavond.
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is komt Judith vanavond idd
Pin me er natuurlijk niet al te wis en zeker op vastquote:
Als Brian verstandig is houdt hij de eer aan zichzelf en trekt zich terug uit de les!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef Crush65 het volgende:
Yess...Braaajjjen...kruipen zal je!
Dan kan het nog leuk worden. Brian heeft bijna niemand verteld over de werkelijke inhoud van het telefoontje met haar. Naar Huub zei hij niets erover toen hij zat te janken, hij verklaarde het janken als 'alle spanningen in de villa'. En later heeft hij in heel bedekte termen iets gezegd tegen Natasia.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is komt Judith vanavond idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |