Het is dat ze zoveel verder weg staan dan de zon en sirius anders...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef SaskiaR het volgende:
betelgeuze, aldebaran, antares?
dan hadden ze het ook niet gehaald; alleen ze hebben zulke mooie namenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het is dat ze zoveel verder weg staan dan de zon en sirius anders...
Die kent zeker ook de gordelsterren van Orion? Alle drie (absoluut) helderder dan alle sterren genoemd in dit topic.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
dan hadden ze het ook niet gehaald; alleen ze hebben zulke mooie namen![]()
Look who's talking, wie staat er met 100 punten los bovenaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef SaskiaR het volgende:
mijn goed jij weet echt alles (de laatste is mantaka maar dat zoek ik ook maar op).
Mintaka. En die twee die Mark_V noemde dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef SaskiaR het volgende:
mijn goed jij weet echt alles (de laatste is mantaka maar dat zoek ik ook maar op).
sterren zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Look who's talking, wie staat er met 100 punten los bovenaan![]()
![]()
Ik hou gewoon van sterren![]()
i know, ik kan uuuuuuren naar een heldere hemel kijken, mits in een niet al te dichtbevolkt gebied.... en dan word ik opeens "wakker" uit mijn trance.... dat is echt ZOOOOO tof....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
sterren zijnvet mooi
En ik sta ook alleen maar bovenaan omdat ik het vaakst online ben...![]()
Ik ken het. Ik woon in een dorp en daarin is de lichtvervuiling in de laatste 5 jaar flink toegenomen. Als je in een echt donker gebied komt weet je ineens niet wat je ziet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
i know, ik kan uuuuuuren naar een heldere hemel kijken, mits in een niet al te dichtbevolkt gebied.... en dan word ik opeens "wakker" uit mijn trance.... dat is echt ZOOOOO tof....
Ik wil weer naar buiten![]()
Nah, over een kwartiertje kom ik de vraag goedrekenen!!
Hint: 1996 ongeveer....
Ik heb 't even opgezochtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Radiohead - Paranoid ANdroid
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:42 schreef erkel het volgende:
Mijntje Donners
Nog 1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Mister1977 het volgende:
Irak, Turkije, Iran, Syrië?
PR +1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Armenie
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef Der_Michael het volgende:
Fernando de la rua
of was het toch stiekum een nederlandse jongen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:12 schreef Der_Michael het volgende:
Antonio de la rua inderdaad
* Der_Michael schaamt zich diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |