Mja, je verwacht toch heel wat als je al die meisjes op teevee hoort: "Waaah! In het echt is ze nog veel knapper!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
hahaha, je hebt meteen een hele analyse over haar heen gegooid![]()
maar wel leuk dat je dr zag. zie je dr ook eens van een andere hoek.
Het schijnt wel heel erg goed te betalen hoor, dat soort modellenwerk. Net als de Wehkamp. Alleen jammer dat het inderdaad niet zo veel prestige heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen Kim het modeltype. De rest is gewoon niet mooi genoeg, echt te gewoon/middelmatig. Wat een verschil met vorig jaar, daar waren de eerste afvallers nog beter dan deze. Die zusjes, het arraogante meisje, tanimara, en alle anderen behalve Kim zullen alleen in Nederland moddelwerk doen in bv de Viva, Fancy en Yess enzo. Vind dit echt heel slecht.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
En ze spreken elkaar ook dikwijls tegen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
Hey, bedankt. Ik had nog niet gezien dat ze daar gepost werden. Scheelt me weer YouTube afspeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De 2e aflevering staat online. Hier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |