FOUT!!! die linkjes die heb ik gepost namelijk komen uit een oud HNTM topic!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
HNTM - de breezah files
Oorsprong van de linkjes die ook hier nu opduiken...ik open al weinig topics, wordt de inhoud ook nog eens gepiraat![]()
dat wou ik even kwijt
Ja... dat was ook mijn eerste gedachte.... jak..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef roooosje het volgende:
Die profielnaam van Kim wordt vaak gebruikt door pro-ana's.![]()
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
maatje 34 lijkt me eng om mee te leven, telkens bang dat zon mesije dwars door midden breekt, je snijdt je telkens aan die ribben in bed, tieten ho maar...Kan op een foto mischien leuk zijn, in het echie![]()
quote:U said I couldnt make it
Look where I am now its time for you to face it
Stupid Fools playing around with Nasty BITCHES on ya side
Fuck U putas I am a classy woman with too much pride
U nasty Bitches talking behind my back tripping when u see me on ya screen
Who's laughing now? Laughing out too loud.....
Fuck u Stupid Telling me I was too young and diddnt know what life is all about
Fuck u again I've seen the worst but after all I am proud
U been talking about the money and the big big buisness
Hahahaha I might need a Tissue
Putting a gun in my face
But the Big BIg BITCH was affraid to shoot
Fuck you again and this time real GOOD
Talking about U are a Winner But I can tell u Fool U LOOSE
Go Ahead Break your Leggs over mY high Gucci Heels
Break your Neck while you are kneeling on Ya kneels
Trying to Kissing My feets
Go Ahead BITCH PLEASE!!!!!!
quote:JE KAN ME SCHOENZOOL LIKKEN VRIND!!!!!HET INTERRESANT ME DUS GEEN FUCK WAT JE VAN ME VIND...............
quote:I'm sexy, I'm cute! I'm popular to boot!
I'm bitchin', great hair! The boys all love to stare!
I'm wanted, I'm hot! I'm everything your not!
quote:FOR THE FORUMSUCKERS
I'm a good person
Don't wanna fight with no one
But you piss me off
You keep pushing, pushing
You'd best step off the gas boy
All best are off
Fuck you
You taste like toxic poison
I'll wash my hands of you
MAAN THANK U BABY YOU ROCK!!!! FOR REAL YOU ARE DIFFERENT SO WHAT?? WE ROCK!!!!
I`m doing what i do, and don`t say shit untill u walked in my SHOES
quote:FOR MY BABOE...
REZA MAN TORO DOOSET DORAM
BOES
JU
quote:PROUD TO BE LOVELY AND HUMBLE
Ook waar, als een meisje heel slank is maar nog steeds vrouwelijke rondingen heeft, is HOT. Maar de meeste meisjes zullen zich dacht ik om op 34 te komen, zo moeten uithongeren dat die vormen d'r helemaal af zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.
Het kan ook best mooi zijn, maar veel kleding hangt natuurlijk als een zwabber om je lichaam. Dan kun je maar beter wat meer vlees hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.
Ze maakte onlangs haar comeback bij Dolce en Gabanna. Gisele is zo exclusief dat ze runway niet meer hoeft te doen. Ze is het best betaalde model ter wereld door het lingeriecontract met Victoria Secret (waar Doutzen Kroes ook voor loopt)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens Metro looptt Giselle Bundchen geen runwayshows meer omdat ze daar te dik voor is, aangezien een maatje 38 XL is, in die wereld? Ziek gewoon.
Daarom worden slanke meisjes eerder model. Veelal zijn die dus gewoon slank van zichzelf. Heeft verder weinig met uithongeren te maken.... Dat lijkt wel de grootste misvatting die er de laatste tijd rondgaat. Sommige mensen zijn gewoon slank van zichzelf, meer tengere bouw etc. Die meisjes worden er dus eerder uitgepikt om model te worden dan iemand die forser is. En vergeet niet dat het dus meisjes zijn die als model beginnen en nog geen vrouwen. Die hebben als ze slank van zichzelf zijn natuurlijk nog geen maat 38....quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ook waar, als een meisje heel slank is maar nog steeds vrouwelijke rondingen heeft, is HOT. Maar de meeste meisjes zullen zich dacht ik om op 34 te komen, zo moeten uithongeren dat die vormen d'r helemaal af zijn.
Nee dank je, ik vind een vrouw met 5 kilo overgewicht aantrekkelijker dan 5 kilo ondergewicht, zeg maar.
Echt dik is niet mooi, maar te dik, te mager, zowiezo ongezond.
Nu ben ik ook 1.89 en over de 100 kilo (ben bezig dat terug te krijgen naar minder, is teveel, ik weet het) dus als ik met Lois of River over straat zou lopen zou het ook nogal belachelijk eruit zien![]()
Mja, je verwacht toch heel wat als je al die meisjes op teevee hoort: "Waaah! In het echt is ze nog veel knapper!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
hahaha, je hebt meteen een hele analyse over haar heen gegooid![]()
maar wel leuk dat je dr zag. zie je dr ook eens van een andere hoek.
Het schijnt wel heel erg goed te betalen hoor, dat soort modellenwerk. Net als de Wehkamp. Alleen jammer dat het inderdaad niet zo veel prestige heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen Kim het modeltype. De rest is gewoon niet mooi genoeg, echt te gewoon/middelmatig. Wat een verschil met vorig jaar, daar waren de eerste afvallers nog beter dan deze. Die zusjes, het arraogante meisje, tanimara, en alle anderen behalve Kim zullen alleen in Nederland moddelwerk doen in bv de Viva, Fancy en Yess enzo. Vind dit echt heel slecht.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
En ze spreken elkaar ook dikwijls tegen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
Hey, bedankt. Ik had nog niet gezien dat ze daar gepost werden. Scheelt me weer YouTube afspeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De 2e aflevering staat online. Hier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |