In cafe Lux.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:17 schreef Albee het volgende:
Vond het ook erg tof! Alles lekker relaxed, nieuwe nummers klonken stuk voor stuk goed..
mwah, wel ok...jammer dat ze niet improviseren maar alleen exact de nummers spelen zoals ze op de cd staan. Duurde ook wel kort etc.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Leonos het volgende:
Optreden was niet zo bijzonder? Hoor er niks over
Bijna anderhalf uur, kort?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
mwah, wel ok...jammer dat ze niet improviseren maar alleen exact de nummers spelen zoals ze op de cd staan. Duurde ook wel kort etc.
majaa desondanks toch vet
Inderdaad, 1 uur en twintig minuten is niet bijna anderhalf uurquote:Op donderdag 17 april 2008 20:23 schreef soul114 het volgende:
Die anderhalf uur klopt niet echt.. was net aan 80 minuten.
Maar goed, was wel een erg sterk/strak optreden!
Reviews: Nu, Jimmy en OOR.
De hele show is trouwens ook gefilmd, maar door wie en met welke reden weet ik niet. Iemand?
tja ik ben andere concerten gewend a 2 uur minimaal.quote:
Heb wel eens concerten van maar een uur meegemaakt, het is maar net wat voor repertoir ze hebben. Maar 1½ uur is normaal hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
tja ik ben andere concerten gewend a 2 uur minimaal.
het is wel uitverkocht, dus hoogstwaarschijnlijk weer heel veel mensen die maar één nummer kennenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:11 schreef R_B het volgende:
Gisteren eindelijk de cd van konk gekocht en geluisterd hij is echt heel goed vind ik!
Iemand hier nog heen?
The Kooks with support act Mystery Jets
Dinsdag 25 November 2008
Heineken Music Hall
Aanvang: 20:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |