Album revieuw: CD: The Kooks - Inside in, inside outquote:Wikipediatje. The Kooks are an English rock band from Brighton. The Kooks' name originated from the David Bowie song "Kooks" from the album Hunky Dory. The Kooks' debut album, Inside In/Inside Out, spent more than half of 2006 in the UK Top 20 and has sold more than 1,000,000 copies in the UK. The group released Inside In/Inside Out and went on its first US tour in October 2006, selling out shows both in New York and Los Angeles.
THE KOOKSquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:33 schreef Leonos het volgende:
Nou ze spelen toch in Groningen als Pinkpop er is
Ik zou ze liever zien in een zaaltje dan op een festival, dat ben ik met je eens. Groningen is alleen zo een eind weg.. (vanuit Leiden). Landgraaf is ook een eind rijden maar dat doe je niet voor 1 concert..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef Numbie het volgende:
Liever Oosterpoort dan Pinkpop om eerlijk te zijn![]()
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:01 schreef Numbie het volgende:
Ja, voor mij ook (Amsterdam), maar als je mensen ken in Groningen lijkt het ineens een stuk dichterbij
Ha, heb ze twee keer gezien in Paradiso!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Hey nieuw topic
Ik wil dat ze op Sziget komenZou ze ook graag eens zien in een kleine zaal (Paradiso
) zodat ik ze eens echt kan zien zonder dat ik vastgeklemd sta op Lowlands tussen allemaal mensen die zich de tent in proberen te proppen en de regen met bakken te gelijk in mijn nek druppelt
Lowlands
![]()
Ik denk ook wel dat ze het leuk zouden doen in een mooi zaaltje ergens in NL. (liefst in de randstad natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Hey nieuw topic
Ik wil dat ze op Sziget komenZou ze ook graag eens zien in een kleine zaal (Paradiso
) zodat ik ze eens echt kan zien zonder dat ik vastgeklemd sta op Lowlands tussen allemaal mensen die zich de tent in proberen te proppen en de regen met bakken te gelijk in mijn nek druppelt
Lowlands
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:05 schreef DrDentz het volgende:
De Kooks denken dat ze in de 60s leven
Paradiso was idd stukken rielekster dan op Lowlands xDquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Zou ze ook graag eens zien in een kleine zaal (Paradiso) zodat ik ze eens echt kan zien zonder dat ik vastgeklemd sta op Lowlands tussen allemaal mensen die zich de tent in proberen te proppen en de regen met bakken te gelijk in mijn nek druppelt
Lowlands
![]()
quote:
Joah!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Gaan er nog mensen vanavond naar Groningen? Ik wel
net zuruckquote:Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef DeVinger het volgende:
Gaan er nog mensen vanavond naar Groningen? Ik wel
quote:Setlist:
Seaside
See the world
Eddie's gun
Matchbox
Ooh la
Time Awaits
She moves in her own way
Oil
Sway
I want you
Sabbator
Naive
Always where
You don't love me
---------------
Jackie big tits
Do you wanna
Sofa song
Wij stonden eerst bij de geluidsinstallie-man zeg maar, gingen later wel naar voren idd. Ik voorop, kerel achter mij kwam er vaak nog wel langs, maar er moesten daarachter nog 3 man mee. Die kregen al flink wat boze gezichten, brede schouders en gebitch naar hun kop. Toen we niet meer verder konden en ook echt muurvast stonden zei zo'n meid tegen mij: "Wij staan hier ook hoor, doe niet zo arrogant". Ik antwoord met een maat: "Ja, en nu staan wij hier ook. Zie jij reserveernummers dan?". En toen begonnen we een pit en iedereen vet chagerijnig.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef ralfseltje het volgende:
En veel heen en weer geloop, mensen die te laat zijn en toch vooraan willen staan, gillende pubermeisjes, blergh.
Hebben overal wel een pit geprobeerdquote:Op maandag 28 mei 2007 17:37 schreef JH87 het volgende:
Hehe, was jij dat met die pit bij de geluidsman? Had ik toch even m'n mede Vitesse-supporter moeten begroeten.
Hm, maar ik heb hele avond op zelfde plekkie gestaan. Vorig jaar in Vera was werkelijk de halve zaal een pit. Dat optreden gaat The Kooks echt nevernooitniet overtreffen.quote:
Zelfs mijn vriend vond het mooi en die is niet zo van bandjes zoals de Kooksquote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef JeroenV het volgende:
Tot nu toe misschien wel het leukste wat ik gezien heb op Pinkpop (Tv/webradio)
God ja, leuk is dat. Al die kleine meisjes die weg geduwd werdenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef D.zire het volgende:
uhm ik ben naar van achter naar voren gesprongen toen ze begonnen. Kreeg een aantal boze gezichten idd toen ik vooraan stond. Vooral van jongere meisjes(ga dan niet vooraan staan als je niet tegen wat geduw en getrek kan). Moke was ook erg goed. Al met al was het wel tof
dan stond je vlak bij mij:) ik stond recht voor luke in het midden met wat vrienden los te gaan als eerste jongen van 1.90 tussen de meisjes van 1.60:')quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef the_jasper het volgende:
Die charlotte hattherway (weet niet hoe je het schrijft ) vond ik gewoon bagger. Toen was de zaal nog wel rustig. Moke vond ik wel erg goed, toen ging de zaal nog wel een beetje mee. Was toen nog wel rustig though :S
Maar alleen aan de linkerkant/midden was echt een pit, was er toen ook maar tussen gesprongen om na en aantal nummers bijna vooraan te eindigen
Dat had ik nou ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk best ideaal die kleine meisjesik kon met gemak alles zien waar ik normaal tussen de hoofden door moet kijken enzo
ja ik ookquote:
Je bent 21?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:12 schreef Goover het volgende:
Ik stond op Pinkpop veel te ver weg om wat van de show te kunnen zien. Verder wel goed gespeeld en toch komt dit concert in mijn Pinkpop top 3. Vooral omdat ik ze nog niet eerder gezien had en ik tijdens 'Naive' de eerste keer met een meisje gezoend heb.
20quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |