abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47459938
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 01:54 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

het is lastig om de massa op verschillende niveaus in de verschillende media te beinvloeden. het product zoals dat nu is geprofrileerd, als een afspiegeling van de maatschappij, heeft niet de gewenste behoefte en kijkgedrag opgeleverd bij de potentiele kijkers. zoals ik het zie is het een dure tryout maar een wijze les voor de toekomst.
Er is teveel vertrouwd op datgene wat men beheerst zoals techniek, bestaande procedures etc.
Teveel vertrouwd op begane paden met hier en daar stukjes leentjebuur.
Er is te weinig gekeken naar de eindconsument/de kijkers.
Zeker in de situatie dat Talpa niet populair was had men veel beter moeten communiceren met de klant. Dit was aangekondigd - interactieve televisie - maar in de praktijk kwam hier veel te weinig van terecht.
De kijker voelde zich bedonderd, begreep het programma niet en liet het afweten.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:03:20 #102
2018 PC eend
relativist
pi_47459943
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 01:54 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

het is lastig om de massa op verschillende niveaus in de verschillende media te beinvloeden. het product zoals dat nu is geprofrileerd, als een afspiegeling van de maatschappij, heeft niet de gewenste behoefte en kijkgedrag opgeleverd bij de potentiele kijkers. zoals ik het zie is het een dure tryout maar een wijze les voor de toekomst.
Met het doorlaten van een paar brieven en een beetje meeposten, hebben ze de massa op fok wel weten te bereiken iig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:05:50 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_47459964
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:32 schreef Gert het volgende:

Hee, ouwe moppentrommel: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Wordt er eigenlijk nog gemod in deze chatbox
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:06:10 #104
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47459967
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Met het doorlaten van een paar brieven en een beetje meeposten, hebben ze de massa op fok wel weten te bereiken iig
Kom es hier
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47459976
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 01:59 schreef Prospera het volgende:

[..]

Maarre kijk je streams, check dan Eric uit op stream 1 die zich net aftroktrekt terwijl hij naar Huub kijkt
Dat heb ik gemist. Schandalig zo over ons Hubje denken. Protest!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:09:30 #106
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47459987
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:07 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Schandalig zo over ons Hubje denken. Protest!
Huub ligt lekker te slapen, die merkt er niets van
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47459988
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:

[..]

Wordt er eigenlijk nog gemod in deze chatbox
Je hebt volkomen gelijk. Goedenacht.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:16:03 #108
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47460028
FdW - dinsdag 20 maart 2007 @ 02:02 & PC eend - dinsdag 20 maart 2007 @ 02:03...

fijn dat jullie gereageerd hebben. media is een lastig product in het algemeen. en ja fok! is in beweging maar in hoeverre wordt fok! serieus genomen?
nu ga ik echt slapen. truste.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:17:56 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_47460040
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:09 schreef FdW het volgende:

Je hebt volkomen gelijk. Goedenacht.
Niks mis met jouw interessante invalshoeken hoor, maar er zijn nog zoveel andere topics in dit subforum waar je kunt discussieren zonder dat het ondersneeuwt in 'Truste' etc.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:19:11 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_47460049
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:16 schreef Polonium-120 het volgende:
FdW - dinsdag 20 maart 2007 @ 02:02 & PC eend - dinsdag 20 maart 2007 @ 02:03...

fijn dat jullie gereageerd hebben. media is een lastig product in het algemeen. en ja fok! is in beweging maar in hoeverre wordt fok! serieus genomen?
nu ga ik echt slapen. truste.
DGK watchers: Voer voor psychologen

Dit was mijn eerste gedachte over het geheel.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:29:00 #111
2018 PC eend
relativist
pi_47460108
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:17 schreef APK het volgende:

[..]

Niks mis met jouw interessante invalshoeken hoor, maar er zijn nog zoveel andere topics in dit subforum waar je kunt discussieren zonder dat het ondersneeuwt in 'Truste' etc.
Dat dan weer wel.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47460607
alles daar nog in diepe rust, hopelijk komt er vandaag weer wat pit in die kooi! Wordt mevrouw pannekoek eruit gesmeten en krijgen rat en j.aap eindelijk wat ze verdienen, 10 rooie kaarten p.p minimaal!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:09:13 #113
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47460661
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 06:43 schreef rebellious_angel het volgende:
alles daar nog in diepe rust, hopelijk komt er vandaag weer wat pit in die kooi! Wordt mevrouw pannekoek eruit gesmeten en krijgen rat en j.aap eindelijk wat ze verdienen, 10 rooie kaarten p.p minimaal!
Nou zeg, met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik vind je wel erg hard nu, voor Jaap en Brainless.
Ik heb wel goed opgelet over de beenvolgorde bij het opstaan, en wens ze alleen maar de helft van wat ze in alle verzamelde COSsen is toegewenst

Mogguh trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:27:28 #114
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47460716
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 06:43 schreef rebellious_angel het volgende:
Heb begrepen dat de andere miljonairs verantwoordelijk zijn voor het alcoholgebruik van Huub. Hij mag de hoeveelheid van 3 eenheden per dag niet overschrijden, dus............. als Huub alleen is met Jaap en een vierde borrel inschenkt en opdrinkt,.............is Jaap de lul????

Klopt dat?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:32:17 #115
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47460741
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:27 schreef Dark het volgende:

[..]

Heb begrepen dat de andere miljonairs verantwoordelijk zijn voor het alcoholgebruik van Huub. Hij mag de hoeveelheid van 3 eenheden per dag niet overschrijden, dus............. als Huub alleen is met Jaap en een vierde borrel inschenkt en opdrinkt,.............is Jaap de lul????

Klopt dat?
Zoals het in de officiële brief stond klopt dat inderdaad. Wat dat betreft zou het leuk zijn als De Jonge Onderzoeker Huub eens in de praktijk gaat uitzoeken hoe hij hier gebruik van kan maken.
Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat de redactie niet bepaald uitblinkt in zorgvuldigheid en consequent gedrag, dus uiteindelijk zal het allemaal wel nergens toe leiden.
Neemt niet weg dat Jaap sowieso een lul is.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:45:49 #116
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47460826
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:32 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Zoals het in de officiële brief stond klopt dat inderdaad. Wat dat betreft zou het leuk zijn als De Jonge Onderzoeker Huub eens in de praktijk gaat uitzoeken hoe hij hier gebruik van kan maken.
Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat de redactie niet bepaald uitblinkt in zorgvuldigheid en consequent gedrag, dus uiteindelijk zal het allemaal wel nergens toe leiden.
Neemt niet weg dat Jaap sowieso een lul is.
De laatste zin is natuurlijk correct ...............maar eigenlijk is de waarschuwing met daaraan verbonden sanctie, een nieuw spelelement.
De andere miljonairs moeten erop toezien, zijn zelfs verantwoordelijk, voor de hoeveelheid drank die Huub tot zich neemt, in deze brief halen ze de verantwoordelijkheid bij Huub weg.

Jammer dat er geen consequenties bij staan!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47460856
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:09 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Nou zeg, met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik vind je wel erg hard nu, voor Jaap en Brainless.
Ik heb wel goed opgelet over de beenvolgorde bij het opstaan, en wens ze alleen maar de helft van wat ze in alle verzamelde COSsen is toegewenst

Mogguh trouwens.
ehmmm, ik stap altijd met goede been uit bed, lol. Enne, erg hard, neuhhhh, nog lang niet hard genoeg.

Ik zit nog ff op youtube te kijken, wat rat en tasja roddelen over Bart en dat ze het toch zo goed met hem voorhadden de klootzakken. Maar ik ga werken... fijne dag allemaal...
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47461108
Goedemorgen, Er valt niet veel terug te lezen, niets gemist.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47461185
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:23 schreef Yollie het volgende:
Goedemorgen, Er valt niet veel terug te lezen, niets gemist.
nee inderdaad en dat komt dus omdat huub gisteren flink is teruggefloten en vroeg naar bed ging

dan zie je wat er van de gouden kooi overblijft zonder huub

niks dus

effe koffie zetten en vandaag iets anders doen wordt een beetje té veel gesstuurd daar achter
laten ze lekker effe brian te grazen nemen i.p.v. huub, die laten ze gewoon een gescheurde
rib slaan door een ''zogenaamde'' trainer''

belachelijk

pi_47461234
Houden Eric en Huub elkaars handje vast tijdens het slapen?
Go hard or go home
pi_47461284
Lijkt wel een getrouwd paar zoals die Eric en Huub slapen.
pi_47461368
DGK wil dus duidelijk dat er in de eindfase van het programma een andere koers wordt gevaren. De pestshow die ze het hebben laten worden moet nu ineens intelligent worden gespeeld. Nu zal dat voor SHE niet al te grote problemen opleveren, die laten het 'pesten' achterwege en doen verder hun ding waar ze al maanden mee bezig zijn... er het beste van maken en lol hebben. Voor BANJ daarentegen zal het een stuk moeilijker worden. De acties die zij hebben gedaan waren bijna altijd een reactie op SHE. Gevoel voor humor,intelligentie of een goed gesprek het ontbreekt BANJ aan alles!
Ik ben wel benieuwd hoe het nieuwe spel gespeeld gaat worden!
pi_47461371
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee inderdaad en dat komt dus omdat huub gisteren flink is teruggefloten en vroeg naar bed ging

dan zie je wat er van de gouden kooi overblijft zonder huub

niks dus

effe koffie zetten en vandaag iets anders doen wordt een beetje té veel gesstuurd daar achter
laten ze lekker effe brian te grazen nemen i.p.v. huub, die laten ze gewoon een gescheurde
rib slaan door een ''zogenaamde'' trainer''

belachelijk

pi_47461389
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
DGK wil dus duidelijk dat er in de eindfase van het programma een andere koers wordt gevaren. De pestshow die ze het hebben laten worden moet nu ineens intelligent worden gespeeld. Nu zal dat voor SHE niet al te grote problemen opleveren, die laten het 'pesten' achterwege en doen verder hun ding waar ze al maanden mee bezig zijn... er het beste van maken en lol hebben. Voor BANJ daarentegen zal het een stuk moeilijker worden. De acties die zij hebben gedaan waren bijna altijd een reactie op SHE. Gevoel voor humor,intelligentie of een goed gesprek het ontbreekt BANJ aan alles!
Dus jij denkt dat Huub gestuurd is door achter om te gaan pesten?
En dat ze nu het een beetje uit de hand aan het lopen is toch een andere koers willen varen
pi_47461406
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Ik ben ook benieuwd, en denk dat de toneelhaak snel komt voor BANJ, zonder Huub zijn ze niets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')