Terecht het is wel op 1 persoon gemikt allemaal, hij heeft groot gelijk!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:11 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal....
Huub is het een beetje beu geloof ik...
En dat al vanaf het begin dat hij de kooi in kwam !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Terecht het is wel op 1 persoon gemikt allemaal, hij heeft groot gelijk!!
Ja gisteravond was hij ook boos.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:14 schreef tipsch het volgende:
Wat een trieste ontwikkelingen binnen DGK. De rat staat op punt van ontploffen en nu moet er opnieuw gecalibreerd gaan worden.
Uitgerekend de partijdige kutherma mag dit vrolijke nieuws brengen. Na, chapeau Deborah. DGK going down the drain, niet langer meer voor mensen met een dikke huid.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja gisteravond was hij ook boos.
En dat mochten we mooi niet meer zien.
Ze moeten hun eigen brood smerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:16 schreef Clank het volgende:
Herma: Is Syl d'r bed al uit??
Wat maakt het uit Herma.. is de ontbijttafel dan al gedekt?? Of eten ze tulpen vandaag?
Zou je in een kaartje aan Huub ook mogen aantekenen dat de richting waar DGK nu op gaat een heel lelijke is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:15 schreef Yollie het volgende:
Een kaartje, kleine moeite, groot gebaar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *HUUB*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Zat ik me ook te bedenken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou je in een kaartje aan Huub ook mogen aantekenen dat de richting waar DGK nu op gaat een heel lelijke is?
De villa krijgt vandaag een grote beurt en de bedden worden gereinigd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:20 schreef fredfik het volgende:
wwie zijn dat nu weer?nieuwe bewoners??
Het gaat zelfs zo ver dat de rat mag worden opgelapt in een kuuroord. dit is té triest voor woorden. Spelmanipulatie ten top, ik kots ervanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:21 schreef Dogga het volgende:
waar gaat dgk toch heen.
trieste vertoning om huub sancties te geven en brian en jaap niet!!!!!
Alle hoop is vanavond op juf judith gericht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het gaat zelfs zo ver dat de rat mag woren opgelapt in een kuuroord. dit is té triest voor woorden. Spelmanipulatie ten top, ik kots ervan![]()
juistquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alle hoop is vanavond op juf judith gericht.
Maar die zal ook wel terug worden gefloten.
Ik vind Juf Judith geen type dat zich terug laat fluiten. En met de veelheid tijd die Brian heeft besteed aan het oefenen, verwacht ik vanavond wel even een clash.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:26 schreef rooie3 het volgende:
Alle hoop is vanavond op juf judith gericht.
Maar die zal ook wel terug worden gefloten.
zal wilgo leuk vinden hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
Natasia weer aan het flirten met Ton en de stream wordt naar de slaapkamer geschakeld.
Nee, Ton moet vandaag klussen in de villaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Dus Ton gaat mee naar de zwaluwhoeve ?
Tuurlijk dat wijf krijgt alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
Natasia weer aan het flirten met Ton en de stream wordt naar de slaapkamer geschakeld.
De boffertquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Ton moet vandaag klussen in de villa
Vanavond krijgen we een onthaarde. J.aap. Hij gaat zijn rug laten ontharen. Als ik in de zwaluwhoeve zou werken had ik gelijk een vrije dag genomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:32 schreef Dogga het volgende:
lijkt me leuk voor de mensen die in dat oord werken.
Een walrus rond zien lopen en eventueel ook een massage geven of iets in die richting...bah:r
LOLquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Ning het volgende:
[..]
Vanavond krijgen we een onthaarde. J.aap. Hij gaat zijn rug laten ontharen. Als ik in de zwaluwhoeve zou werken had ik gelijk een vrije dag genomen
ey lullo ik ben aan het ontbijten ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:32 schreef Dogga het volgende:
lijkt me leuk voor de mensen die in dat oord werken.
Een walrus rond zien lopen en eventueel ook een massage geven of iets in die richting...bah:r
Is de teller voor de stekker die er uit gaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wordt er nou afgeteld op de schermen?
Ik denk ook dat hij eieren voor zijn geld gaat kiezen, zo'n lafaard is het wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Juf Judith geen type dat zich terug laat fluiten. En met de veelheid tijd die Brian heeft besteed aan het oefenen, verwacht ik vanavond wel even een clash.
Of Brian kiest bij voorbaat al eieren voor zijn geld en gooit zelf de handdoek in de ring, onder het mom dat hij zich niet zo laat piepelen (door een k....rh..r).
nou eeetsmakkelijk dan hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ey lullo ik ben aan het ontbijten ja!
![]()
ik ben benieuwd naar judith vanavond, can't wait!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |