Vanuit Raalte hier, nog verder dus. Volgens mij moeten wij zelfs het eind missen, trein gaat al om 22:25 als ik het me herinnerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef Marcel_V het volgende:
Yeah ik ben er ookKom vanuit amsterdam, eindje rijden maar dat is wel goed
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef beelz het volgende:
Zijn dat niet die emolosers die je de hele tijd op tmf ziet langskomen?
Eehh, waar licht Raalte? En kijk dan gewoon ff op www.ns.nl ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Vanuit Raalte hier, nog verder dus. Volgens mij moeten wij zelfs het eind missen, trein gaat al om 22:25 als ik het me herinner. Maar het grootste gedeelde zijn wij er wel bij
![]()
Wordt waarschijnlijk single in de VS en heeft hitpotentiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef kreuk050 het volgende:
Ben 'm aan het downen. Wel benieuwd. 2 coole artiesten/bands.
Ver genoeg van Tilburg af, en ja ik had gelijk.. helaas 22.25 weer naar huis. Maar dan zie ik nog iig het grootste deelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Eehh, waar licht Raalte? En kijk dan gewoon ff op www.ns.nl ofzo![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:20 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Ver genoeg van Tilburg af, en ja ik had gelijk.. helaas 22.25 weer naar huis. Maar dan zie ik nog iig het grootste deel![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:32 schreef falloutboy het volgende:
[..]Zo.. fuck .. dat is helemaal bij Zwolle, en dan helemaal naar de 013.. RESPECT!!
Haha ja ook wel logischquote:Op maandag 26 maart 2007 21:09 schreef Gosjke het volgende:
013 ligt in het centrum van Tilburg.. Dus ja.. om de hoek alleen al liggen zo'n 10 cafe's, snackbars en restaurants, en 1 straat verder ligt de Mac.
Viel het zo tegen? Gisteravond MTV Live: FOB gezien en dat vond ik erg tegenvallen....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:09 schreef Gosjke het volgende:
013 ligt in het centrum van Tilburg.. Dus ja.. om de hoek alleen al liggen zo'n 10 cafe's, snackbars en restaurants, en 1 straat verder ligt de Mac.
En nee, ik ga zelf niet. 1 keer in mijn leven FOB live was erg genoeg. Leedvermaak, dat was 't wel...
Hangt er misschien vanaf wat je verwacht, wat je gewend bent en waarom je erheen gaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:00 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Viel het zo tegen? Gisteravond MTV Live: FOB gezien en dat vond ik erg tegenvallen....
heey!! dat zijn mijn good charlotte vriendinnetjes! (je vergeet te vermelden dat ze krijsend voor het podium staan en janken bij sommige liedjes over de liefde want hun 15 jarige vriendje heeft het nl net uitgemaakt!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Hangt er misschien vanaf wat je verwacht, wat je gewend bent en waarom je erheen gaat.
Als je een avond wilt springen, dan is 't misschien best aardig. Als je verwacht dat ze muzikaal ook maar iets meer kunnen dan een paar akkoorden en verder alleen heel overdreven met gitaren rondgooien, dan is het echt 3 keer niets. Die zanger zingt de ene keer ook vrij aardig en de volgende keer als een neergeknuppelde zeeleeuw. En verder is 't iets te duidelijk zo'n volledig tot op de seconde geplande show met zogenaamd "stoer en spontaan" gespring en "draai heel hard rondom je eigen as terwijl je gitaar achter je aanvliegt" momenten.
Ik vond die kunstjes zelf na 10 minuten wel vervelen.
Voelde me daarnaast ook niet erg thuis tussen de 14/15 jarige emo kindertjes met donker geverfd haar, iets te veel piercings en haarbandjes zonder enige haarband-functie met afgetrapte en 't liefst 2 verschillende kleur all stars sneakers in oude afgeragde legergroene jassen met capuchons over hun hoofd zonder dat daar aanleiding voor was..
![]()
Maar that's just me
Jaaaa GC vriendinnetjes!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
heey!! dat zijn mijn good charlotte vriendinnetjes! (je vergeet te vermelden dat ze krijsend voor het podium staan en janken bij sommige liedjes over de liefde want hun 15 jarige vriendje heeft het nl net uitgemaakt!)
maar ik moet zeggen, ik vind het altijd gruwelijk fantastisch om ze te zien!! maar je had gelijk FOB in de melkweg, toen, met dat liedje over die baby in de hoek, was ook mijn eerste en laatste keer! maar ach, stiekem hoop ik dat ze ooit nog zullen groeien, want meebleren en springen en ontspannen is af en toe best leuk!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef punkr1 het volgende:
ben er vanavond naartoe, zal wel enorm kut worden want ik vind er niets aan (op cd) en op youtube is het live bagger, maar wil het ff met eigen ogen en oren ondervinden hoe triest die gastjes zijn
Nog ge'pit'quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef falloutboy het volgende:
[..]
![]()
Ga dan gewoon niet...
Whoa.. het was echt een VET concert!! Die gasten zijn goeeeddd.
Ja duidelijk... Ik was die jongen in zwarte broek + zwarte streepjes polo...quote:
Moh, dan heb je niet goed gekeken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef OMG het volgende:
Welke pit? Ik heb een paar mensen zien duwen en trekken, maar meer ook niet. Die circle pit mislukte gigantisch, uiteraard.
Je hebt gelijk, circle pit ging niet echt goed, vooral niet als je less than jake op lowlands 2006 zagquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef OMG het volgende:
Niet goed gekeken? Ik stond naast die geluidskerel en had dus een prachtig uitzicht op die mensenmassa aan de rechterkant die een beetje stond te hossen.
Het is gewoon emo muziek ...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Zapper het volgende:
Hoezo wordt deze band in werkelijk alles wat ik er van lees geassocieerd met "emo"? Deze week had zelfs NRC Next het er over, snap het niet. Enkel omdat 1 bandlid make-up onder z'n oogjes heeft?
Infinity On High vind ik overigens een ontzettend goed album, maar snap er het "emo" niet aan...
Sjah maar dat emo publiek kijkt ook TMF, is TMF dan ook een emo zender?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Het is gewoon emo muziek ...
Echte punkrock ofzo kan je het niet noemen dus![]()
Als je er gister was kon je ook wel aan het publiek zijn dat het toch wel emo is![]()
Niks mis mee btw
Jahquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:50 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Sjah maar dat emo publiek kijkt ook TMF, is TMF dan ook een emo zender?
Als je werkelijk wat verstand had van muziek zou je weten dat Fall Out Boy in de verste verte geen zak heeft te maken met Emocore noch zijn de belachelijke fans van de band Emos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Het is gewoon emo muziek ...
Echte punkrock ofzo kan je het niet noemen dus![]()
Als je er gister was kon je ook wel aan het publiek zijn dat het toch wel emo is![]()
Niks mis mee btw
http://en.wikipedia.org/wiki/Emoquote:Op maandag 2 april 2007 19:45 schreef kreuk050 het volgende:
WTF is EMO?
En dan krijg je nog iets van de beste band ooit ookquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Emo
Cry more emo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |