Niet veel voor de raptor te vinden idd, maarja ik heb vaak motoren waar geen fuck voor is. Gewoon creatief doen eejquote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
100 euro per stuk zo te zienMaar echt niet voor die Cagiva te krijgen wellicht olm
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb vaak motoren waar geen fuck aan is.
Misschien omdat je nog teveel als brommerjosti post?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
ik doe mee
en dr wordt weerelkker misbruik van mn aloosheid gemaakt
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren manquote:Op maandag 19 maart 2007 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien omdat je nog teveel als brommerjosti post?
Netzoals de rest op de laatste 2 pagina's van het vorige topic trouwens
Uitgezonderd de harde kern uiteraard, die mogen
pimperboy vs brommerbroeder match #90803578945quote:Op maandag 19 maart 2007 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Jees zeg, is Geqxon nog niet dood?
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staanquote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren man![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zei matzwart over Makster Raptor!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
stik maar lekker in het feit dat jij geen fuck afweet van motoren man![]()
maar je stond wel voor lul toen je je benzinekraan niet kon vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staan [afbeelding]
fs180 eind zomer 2007: Ich habe es nicht gewuβt
[..]
[afbeelding]
Dus? Who caresquote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Morgen maar eens een motorfiets theorieboekje kopen, en als het lekker weer is en ik mijn theorie heb ga ik eens lessen nemen
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef fs180 het volgende:
maar je stond wel voor lul toen je je benzinekraan niet kon vinden
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Morgen maar eens een motorfiets theorieboekje kopen, en als het lekker weer is en ik mijn theorie heb ga ik eens lessen nemen
Ja maar dan wordt het chroom dofquote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
zomerslet.. nu lessen verdomme!
chroom..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het chroom dof
Over drie weken ga ik van fulltime stage naar 2 dagen in de week stage. Dus dan heb ik tijd zat
Stage suckt mennn!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het chroom dof
Over drie weken ga ik van fulltime stage naar 2 dagen in de week stage. Dus dan heb ik tijd zat
Weer zo een nazi streek van ons Baskequote:
Ik heb ooit is de hierarchie binnen de MC gepost, zal wel niet meer terug te vinden zijn. En dat is wat de MC zo tof maakt, de meest kansarme kenker loze pauper post blijven in den geheugen gegrift staan en de post die er echt toe doen verdwijnen als sneeuw voor de spreekwoordelijke zonquote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, jij weet duidelijk nog niet wie er aan de top van de Fok!MC staan [afbeelding]
fs180 eind zomer 2007: Ich habe es nicht gewuβt
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Weer zo een nazi streek van ons Baske![]()
Film was geen ruk aan....tenminste, de eerste 5 minuten niemand dood is een no go op de maandag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |