tot daet ze gon protenquote:
"Èy Sjefke, ètten!"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef BonJovi het volgende:
Whahah precies! bek houwe en zuigen. Afknapper zegt ze alee kunde ge het in me poeoperdke stoppen"
Limburger! dat is echt het ergste wat je kan hebben, maar liever Limburger dan Belgquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef DuranK het volgende:
BelgiëZe noemen mij ook altijd Belg in Breda terwijl ik eigenlijk gewoon uit brabant kom
Maar niet ergZolang ik maar geen limburger wordt genoemd
![]()
![]()
Nou, weekendjes op bezoek dan maar!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
Whaha owja! ik dacht dat je PAPS van the wayans brothers bedoelde. Ik denk maar dat ik de belgische dames moet verkennen van binnen en buiten
hey; dat gezeik komt van beide kanten hoor ; ikzelf knap af op dat luide en halfarabisch gerochel van hollandse meiden; als je een beetje ouder wordt zal je zelf wel toegeven dat ouders het niet altijd verkeerd gedacht hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Me ouders gaan naar belgie verhuizen over 2 weken. Ik ga daar niet wonen, maar ga wel eens langs ik ben bang dat ik me kapot ga lachen om die mensen. Zeggen ze met hun accentje "ALEE ik heb un soa opgelope zenne", zie je me gewoon lachen omdat het grappig klinkt.
KLACHT: ouders die naar belgie gaan verhuizen
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Limburger! dat is echt het ergste wat je kan hebben, maar liever Limburger dan Belg![]()
Doe niet zo a-relaxt man, ik klap je als je niet oppast, jeweettoch.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Limburger! dat is echt het ergste wat je kan hebben, maar liever Limburger dan Belg![]()
je ziet, je baseert je weer op vooroordelen ; Lelijke wijven heb je overal , maar STIJL is ontegensprekelijk een eigenschap die méér voor de belgen opgaat ; daar mag je gerust de internationale fashion-pers op nalezen ; erger nog; in de USA zijn de belgische ontwerpers momenteel very hip......quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Belgische dames lelijk zijn en niks van fashion weten? Maar dat is zeker beetje shallow van me, moet gewoon keer kijken dan
Ik ben al volwassen dus woon op me eigen, het gaat er gewoon om dat het zover is en waarom Belgie? Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. En pukkels? Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk, en ik heb geen pukkels sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef misteriks het volgende:
[..]
hey; dat gezeik komt van beide kanten hoor ; ikzelf knap af op dat luide en halfarabisch gerochel van hollandse meiden; als je een beetje ouder wordt zal je zelf wel toegeven dat ouders het niet altijd verkeerd gedacht hebben
veel succes met de pukkels
Belgie is nu eenmaal cool; maar momenteel kan je idd nog niet verder dan je navel kijken
ofwel is het een verkapt kijkmijnoudershebbencentjesenkunneneenvillainbelgiepermiteren-topic ,; en dan moet ik je als kansloos bestempelen ; zooooo'n hypocrisie , nee die willen we niet in BE , we hebben al genoeg problemen met buitenlanders![]()
het begint idd ernstige proporties aan te nemen. Ik kom beroepsmatig veel met Nederbelgen in aanraking ; maar buiten een aantal puntjes (oa tragere dienstverlening en bureaucratie) hoor ik ALLE NLers in BE euforisch over hun keuze om naar BE te verhuizen...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Doderok het volgende:
Komen er weer bij?![]()
VOL is VOL!
Eigen volk eerst!
WE ZIJN NIET LELIJK KANKERTRUT!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben al volwassen dus woon op me eigen, het gaat er gewoon om dat het zover is en waarom Belgie? Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. En pukkels? Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk, en ik heb geen pukkels sorry![]()
Als je las wat ik schreef bedoelde ik dat ik dat dacht maar dat het niet het geval hoeft te zijn. En ik ben niet shallow zoals je boven kunt lezen, ik ga daar naar toe om zelf te kijken hoe het isquote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
je ziet, je baseert je weer op vooroordelen ; Lelijke wijven heb je overal , maar STIJL is ontegensprekelijk een eigenschap die méér voor de belgen opgaat ; daar mag je gerust de internationale fashion-pers op nalezen ; erger nog; in de USA zijn de belgische ontwerpers momenteel very hip......
geen enkele NLer gaat ontkennen dat je in Antwerpen leuker kan shoppen dan in gelijk welke NLstad ; maar soit ; ik wil hier geen reltopic openen; ik heb enkel medelijden met je zielige onwetendheid ; welkom in Belgie iig
Hoe bedoel je welke irritante vingertje?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:33 schreef misteriks het volgende:
[..]
het begint idd ernstige proporties aan te nemen. Ik kom beroepsmatig veel met Nederbelgen in aanraking ; maar buiten een aantal puntjes (oa tragere dienstverlening en bureaucratie) hoor ik ALLE NLers in BE euforisch over hun keuze om naar BE te verhuizen...
In BE mag je tenminste nog zijn wat je wil , en is er respect , itt het irritante calvinsistiche NLvingertje
wel , ondergetekende moet ook niet klagen over vrouwelijke aandacht hoor ; waarom zit jij alles te veralgemenen ??? Ik duid toch ook niet op het feit dat NLers abnormaal lang zijn , en dat de NLvrouwen de zwaarste (waawquote:Op maandag 19 maart 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je welke irritante vingertje?
Ik zei het alleen omdat je zei succes met je pukkels.Maar ja ken je zelf veel Nederlanders die daar wonen? Eerst zei je dat je hekel aan hebt dat Nederlanders altijd overal naar wijzen, en dan zeg je dat ze niet terug willen komen naar Nederland?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef misteriks het volgende:
[..]
wel , ondergetekende moet ook niet klagen over vrouwelijke aandacht hoor ; waarom zit jij alles te veralgemenen ??? Ik duid toch ook niet op het feit dat NLers abnormaal lang zijn , en dat de NLvrouwen de zwaarste (waaw) van de Europa zijn ??!
en wees gerust , buiten het financiele aspect hebben alle NLers veel sympathie en afgunst voor de relaxte en bourgondische BE way of life ; erger nog, ik bespeur vaak veel jaloezie daaromtrent...
verder nog ; er zijn heel weinig NLers in BE die eraan denken om ooit nog terug naar NL terug te gaan...
dat zijn "facts" die je moet onder ogen zien , als je er een eerlijke discussie wil van maken , en niet de voorspelbare en achterhaalde cliches die sommige NLers keer op keer willen bovenhalen...![]()
ook Belgen zijn tolleranter , dan wat hetgeen NLers nav een populaire vlaams belang, er willen van maken hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat je zei succes met je pukkels.Maar ja ken je zelf veel Nederlanders die daar wonen? Eerst zei je dat je hekel aan hebt dat Nederlanders altijd overal naar wijzen, en dan zeg je dat ze niet terug willen komen naar Nederland?
Hm. Ze hebben wel allemaal iets ontegenzeggelijks Belgisch in hun gezicht, waar ik persoonlijk nou niet echt op val. En als ze gaan praten is de lust me helemaal vergaanquote:
zoals al eerder gezegd , dat komt omdat niet al jouw landgenoten zich daar gedragen zoals het hoort;quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm. Ze hebben wel allemaal iets ontegenzeggelijks Belgisch in hun gezicht, waar ik persoonlijk nou niet echt op val. En als ze gaan praten is de lust me helemaal vergaan![]()
Los van deze seksueel getinte onthullingen, vind ik Belgen meestal wel tof. Behalve in Antwerpen, daar zijn alleen de buschauffeurs erg aardig, maar voor de rest is men daar vaak erg stug en lullig tegen je als je uit Nederland komt.
Hm, ik kan je voor een deel wel volgen. Maar ik ben op erg veel plekken in Europa geweest, en overal waren ze altijd best positief over Nederlanders (misschien niet aan de Spaanse kust, maar daar kom ik niet).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd , dat komt omdat niet al jouw landgenoten zich daar gedragen zoals het hoort;
het is inderdaad zo dat NLers in A"pen een stigma van "overlast" met zich meedragen... iets waar NLers die zich wél kunnen gedragen jammer genoeg ook moeten mee geconfronteerd worden...
dat is trouwens iets dat NLers gelijk waar in Europa met zich moeten meedragen ; jullie zijn nl vaak een luid brallend en arrogant volkje , wanneer "op vakantie".
En in Belgie gaat dit nog vaker op , omdat NLers denken dat een gemeenschappelijke taal ook een zelfde cultuur met zich meebrengt , maar , believe me; de verschillen tussen onze 2 landjes is vele groter dan menig NLer wel wil denken....
Nlers zijn nu eenmaal vaak respectloze zwijnen als ze op vakantie zijn. Ik ken veel NLers die daaromtrent een plaatvervangende schaamte hebben... ; er is dus nog hoop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |