abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47452184
Me ouders gaan naar belgie verhuizen over 2 weken . Ik ga daar niet wonen, maar ga wel eens langs ik ben bang dat ik me kapot ga lachen om die mensen. Zeggen ze met hun accentje "ALEE ik heb un soa opgelope zenne", zie je me gewoon lachen omdat het grappig klinkt.

KLACHT: ouders die naar belgie gaan verhuizen
AFC AJAX
pi_47452398
Ow pee, ni gezeverd!
  maandag 19 maart 2007 @ 21:44:07 #3
121217 Soli
Still I am...
pi_47452552
België
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_47452585
Wat moet ik nu zeggen, gefeliciteerd?
  maandag 19 maart 2007 @ 21:45:16 #5
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_47452611
wijven zijn daar wel beter
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_47452682
Mammie en pappie willen vast wat minder belastingen betalen en kopen een villaatje in Lommel of Brasschaat.
pi_47452812
Hoe raad je het plaatsje zo snel? Maar ja zou best kunnen we hebben een eigen zaak . Maar hoe zijn de dames daar?
AFC AJAX
pi_47452838
Whehe, njah, Survival of the fittest zullen we het maar noemen
pi_47452868
hoe bedoel je rogier
AFC AJAX
pi_47452969
Meisjes in België lopen er niet zo snollig bij als bij jullie. Maar Nederlandse meisjes zijn naturel zeker zo mooi als hier. Maar daar ga je niet veel van merken want in Lommel wonen meer Nederlanders als Belgen geloof ik.
pi_47452987
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef BonJovi het volgende:
hoe bedoel je rogier
Je ouders gaan de hele dag rampetampen..
pi_47453002
Ouders
pi_47453028
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef BonJovi het volgende:
hoe bedoel je rogier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Survival_of_the_fittest
pi_47453031
Ik heb altijd het idee dat Belgische dames lelijk zijn en niks van fashion weten? Maar dat is zeker beetje shallow van me, moet gewoon keer kijken dan
AFC AJAX
pi_47453042
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef beertenderrr het volgende:
pi_47453210
die belsen die snappeh toch neks
pi_47453293
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef koffiegast het volgende:

[..]
pics
AFC AJAX
  maandag 19 maart 2007 @ 22:05:20 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_47453552
quote:
tot daet ze gon proten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_47453887
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef BonJovi het volgende:

[..]

pics
veel minder breezah gehalte en een geile zachte g
zegt al genoeg
pi_47454024
Whahah precies! bek houwe en zuigen. Afknapper zegt ze alee kunde ge het in me poeoperdke stoppen"
AFC AJAX
pi_47454149
België Ze noemen mij ook altijd Belg in Breda terwijl ik eigenlijk gewoon uit brabant kom
Maar niet erg Zolang ik maar geen limburger wordt genoemd
pi_47454194
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef BonJovi het volgende:
Whahah precies! bek houwe en zuigen. Afknapper zegt ze alee kunde ge het in me poeoperdke stoppen"
"Èy Sjefke, ètten!"
pi_47454300
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef DuranK het volgende:
België Ze noemen mij ook altijd Belg in Breda terwijl ik eigenlijk gewoon uit brabant kom
Maar niet erg Zolang ik maar geen limburger wordt genoemd
Limburger! dat is echt het ergste wat je kan hebben, maar liever Limburger dan Belg
AFC AJAX
pi_47454405
pi_47454663
Dat is Elize ze is geen belg
AFC AJAX
pi_47454704
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef BonJovi het volgende:
Dat is Elize ze is geen belg
niet?
pi_47454857

Dit vond ik trouwens onder belgische mode,

Paps is geinteresseerd in trio's?
pi_47454885
Wie is paps
AFC AJAX
pi_47454990
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef BonJovi het volgende:
Wie is paps
jouw papa
pi_47455157
Whaha owja! ik dacht dat je PAPS van the wayans brothers bedoelde . Ik denk maar dat ik de belgische dames moet verkennen van binnen en buiten
AFC AJAX
pi_47455261
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
Whaha owja! ik dacht dat je PAPS van the wayans brothers bedoelde . Ik denk maar dat ik de belgische dames moet verkennen van binnen en buiten
Nou, weekendjes op bezoek dan maar!!
pi_47455404
Zeker, ik post pics en een nieuwslog
AFC AJAX
  maandag 19 maart 2007 @ 23:15:45 #33
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_47456681
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Me ouders gaan naar belgie verhuizen over 2 weken . Ik ga daar niet wonen, maar ga wel eens langs ik ben bang dat ik me kapot ga lachen om die mensen. Zeggen ze met hun accentje "ALEE ik heb un soa opgelope zenne", zie je me gewoon lachen omdat het grappig klinkt.

KLACHT: ouders die naar belgie gaan verhuizen
hey; dat gezeik komt van beide kanten hoor ; ikzelf knap af op dat luide en halfarabisch gerochel van hollandse meiden; als je een beetje ouder wordt zal je zelf wel toegeven dat ouders het niet altijd verkeerd gedacht hebben
veel succes met de pukkels

Belgie is nu eenmaal cool; maar momenteel kan je idd nog niet verder dan je navel kijken
ofwel is het een verkapt kijkmijnoudershebbencentjesenkunneneenvillainbelgiepermiteren-topic ,; en dan moet ik je als kansloos bestempelen ; zooooo'n hypocrisie , nee die willen we niet in BE , we hebben al genoeg problemen met buitenlanders
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_47456741
FOK YOU, BELGIE IS VOOR TOPHOMIES.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:18:32 #35
97643 misteriks
pi_47456794
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Limburger! dat is echt het ergste wat je kan hebben, maar liever Limburger dan Belg

zelfs de Limburgers willen liever met BE dan met het zooitje boven de moerdijk geindetificeerd worden...
kom nog eens terug , als je minder kaas achter de oortjes hebt
pi_47456983
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Doe niet zo a-relaxt man, ik klap je als je niet oppast, jeweettoch. !
pi_47457160
Komen er weer bij?
VOL is VOL!
Eigen volk eerst!
  maandag 19 maart 2007 @ 23:31:10 #38
97643 misteriks
pi_47457258
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Belgische dames lelijk zijn en niks van fashion weten? Maar dat is zeker beetje shallow van me, moet gewoon keer kijken dan
je ziet, je baseert je weer op vooroordelen ; Lelijke wijven heb je overal , maar STIJL is ontegensprekelijk een eigenschap die méér voor de belgen opgaat ; daar mag je gerust de internationale fashion-pers op nalezen ; erger nog; in de USA zijn de belgische ontwerpers momenteel very hip......
geen enkele NLer gaat ontkennen dat je in Antwerpen leuker kan shoppen dan in gelijk welke NLstad ; maar soit ; ik wil hier geen reltopic openen; ik heb enkel medelijden met je zielige onwetendheid ; welkom in Belgie iig
pi_47457312
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:15 schreef misteriks het volgende:

[..]

hey; dat gezeik komt van beide kanten hoor ; ikzelf knap af op dat luide en halfarabisch gerochel van hollandse meiden; als je een beetje ouder wordt zal je zelf wel toegeven dat ouders het niet altijd verkeerd gedacht hebben
veel succes met de pukkels

Belgie is nu eenmaal cool; maar momenteel kan je idd nog niet verder dan je navel kijken
ofwel is het een verkapt kijkmijnoudershebbencentjesenkunneneenvillainbelgiepermiteren-topic ,; en dan moet ik je als kansloos bestempelen ; zooooo'n hypocrisie , nee die willen we niet in BE , we hebben al genoeg problemen met buitenlanders
Ik ben al volwassen dus woon op me eigen, het gaat er gewoon om dat het zover is en waarom Belgie? Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. En pukkels? Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk, en ik heb geen pukkels sorry
AFC AJAX
  maandag 19 maart 2007 @ 23:33:47 #40
97643 misteriks
pi_47457348
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Doderok het volgende:
Komen er weer bij?
VOL is VOL!
Eigen volk eerst!
het begint idd ernstige proporties aan te nemen. Ik kom beroepsmatig veel met Nederbelgen in aanraking ; maar buiten een aantal puntjes (oa tragere dienstverlening en bureaucratie) hoor ik ALLE NLers in BE euforisch over hun keuze om naar BE te verhuizen...
In BE mag je tenminste nog zijn wat je wil , en is er respect , itt het irritante calvinsistiche NLvingertje
pi_47457382
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik ben al volwassen dus woon op me eigen, het gaat er gewoon om dat het zover is en waarom Belgie? Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. En pukkels? Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk, en ik heb geen pukkels sorry
WE ZIJN NIET LELIJK KANKERTRUT!
pi_47457389
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef misteriks het volgende:

[..]

je ziet, je baseert je weer op vooroordelen ; Lelijke wijven heb je overal , maar STIJL is ontegensprekelijk een eigenschap die méér voor de belgen opgaat ; daar mag je gerust de internationale fashion-pers op nalezen ; erger nog; in de USA zijn de belgische ontwerpers momenteel very hip......
geen enkele NLer gaat ontkennen dat je in Antwerpen leuker kan shoppen dan in gelijk welke NLstad ; maar soit ; ik wil hier geen reltopic openen; ik heb enkel medelijden met je zielige onwetendheid ; welkom in Belgie iig
Als je las wat ik schreef bedoelde ik dat ik dat dacht maar dat het niet het geval hoeft te zijn. En ik ben niet shallow zoals je boven kunt lezen, ik ga daar naar toe om zelf te kijken hoe het is
AFC AJAX
pi_47457421
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:33 schreef misteriks het volgende:

[..]

het begint idd ernstige proporties aan te nemen. Ik kom beroepsmatig veel met Nederbelgen in aanraking ; maar buiten een aantal puntjes (oa tragere dienstverlening en bureaucratie) hoor ik ALLE NLers in BE euforisch over hun keuze om naar BE te verhuizen...
In BE mag je tenminste nog zijn wat je wil , en is er respect , itt het irritante calvinsistiche NLvingertje
Hoe bedoel je welke irritante vingertje?
AFC AJAX
  maandag 19 maart 2007 @ 23:43:15 #44
97643 misteriks
pi_47457625
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze wegens financiele omstandigheden daar beter af zijn. Ik denk dat als ik op bezoek ga bij me ouders dat de Belgische dames niet mogen klagen. De belgische gasten zijn echt lelijk
wel , ondergetekende moet ook niet klagen over vrouwelijke aandacht hoor ; waarom zit jij alles te veralgemenen ??? Ik duid toch ook niet op het feit dat NLers abnormaal lang zijn , en dat de NLvrouwen de zwaarste (waaw ) van de Europa zijn ??!
en wees gerust , buiten het financiele aspect hebben alle NLers veel sympathie en afgunst voor de relaxte en bourgondische BE way of life ; erger nog, ik bespeur vaak veel jaloezie daaromtrent...
verder nog ; er zijn heel weinig NLers in BE die eraan denken om ooit nog terug naar NL terug te gaan...
dat zijn "facts" die je moet onder ogen zien , als je er een eerlijke discussie wil van maken , en niet de voorspelbare en achterhaalde cliches die sommige NLers keer op keer willen bovenhalen...
  maandag 19 maart 2007 @ 23:45:41 #45
97643 misteriks
pi_47457685
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je welke irritante vingertje?

nog maar eens , zelfkennis is het begin van alle wijsheid; dus ik had het juist begrepen
pi_47457773
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef misteriks het volgende:

[..]

wel , ondergetekende moet ook niet klagen over vrouwelijke aandacht hoor ; waarom zit jij alles te veralgemenen ??? Ik duid toch ook niet op het feit dat NLers abnormaal lang zijn , en dat de NLvrouwen de zwaarste (waaw ) van de Europa zijn ??!
en wees gerust , buiten het financiele aspect hebben alle NLers veel sympathie en afgunst voor de relaxte en bourgondische BE way of life ; erger nog, ik bespeur vaak veel jaloezie daaromtrent...
verder nog ; er zijn heel weinig NLers in BE die eraan denken om ooit nog terug naar NL terug te gaan...
dat zijn "facts" die je moet onder ogen zien , als je er een eerlijke discussie wil van maken , en niet de voorspelbare en achterhaalde cliches die sommige NLers keer op keer willen bovenhalen...
Ik zei het alleen omdat je zei succes met je pukkels.Maar ja ken je zelf veel Nederlanders die daar wonen? Eerst zei je dat je hekel aan hebt dat Nederlanders altijd overal naar wijzen, en dan zeg je dat ze niet terug willen komen naar Nederland?
AFC AJAX
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:11:53 #47
97643 misteriks
pi_47458444
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik zei het alleen omdat je zei succes met je pukkels.Maar ja ken je zelf veel Nederlanders die daar wonen? Eerst zei je dat je hekel aan hebt dat Nederlanders altijd overal naar wijzen, en dan zeg je dat ze niet terug willen komen naar Nederland?
ook Belgen zijn tolleranter , dan wat hetgeen NLers nav een populaire vlaams belang, er willen van maken hoor
als ik het in 1 zin mag samenvatten ; het stoot belgen tegen de borst dat NLers zooooooooooooooo weinig over de zuiderbuur weten ; maar wél maar al te graag er ongenuanceerd en onwetend op spuwen (==> laat dat nu al 1 reden zijn waarom NLers in BE niet écht als "leuk" overkomen) ; maar mijn part zijn ze welkom , zolang ze niet minachtend en onwetend zeikerig uit de hoek komen ; iets waar jammer genoeg teveel van jouw landgenoten aan lijden
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:12:07 #48
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_47458450
quote:
Hm. Ze hebben wel allemaal iets ontegenzeggelijks Belgisch in hun gezicht, waar ik persoonlijk nou niet echt op val. En als ze gaan praten is de lust me helemaal vergaan

Los van deze seksueel getinte onthullingen, vind ik Belgen meestal wel tof. Behalve in Antwerpen, daar zijn alleen de buschauffeurs erg aardig, maar voor de rest is men daar vaak erg stug en lullig tegen je als je uit Nederland komt.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:30:39 #49
97643 misteriks
pi_47458894
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hm. Ze hebben wel allemaal iets ontegenzeggelijks Belgisch in hun gezicht, waar ik persoonlijk nou niet echt op val. En als ze gaan praten is de lust me helemaal vergaan

Los van deze seksueel getinte onthullingen, vind ik Belgen meestal wel tof. Behalve in Antwerpen, daar zijn alleen de buschauffeurs erg aardig, maar voor de rest is men daar vaak erg stug en lullig tegen je als je uit Nederland komt.
zoals al eerder gezegd , dat komt omdat niet al jouw landgenoten zich daar gedragen zoals het hoort;
het is inderdaad zo dat NLers in A"pen een stigma van "overlast" met zich meedragen... iets waar NLers die zich wél kunnen gedragen jammer genoeg ook moeten mee geconfronteerd worden...
dat is trouwens iets dat NLers gelijk waar in Europa met zich moeten meedragen ; jullie zijn nl vaak een luid brallend en arrogant volkje , wanneer "op vakantie".
En in Belgie gaat dit nog vaker op , omdat NLers denken dat een gemeenschappelijke taal ook een zelfde cultuur met zich meebrengt , maar , believe me; de verschillen tussen onze 2 landjes is vele groter dan menig NLer wel wil denken....
Nlers zijn nu eenmaal vaak respectloze zwijnen als ze op vakantie zijn. Ik ken veel NLers die daaromtrent een plaatvervangende schaamte hebben... ; er is dus nog hoop
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:37:00 #50
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_47459010
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef misteriks het volgende:

[..]

zoals al eerder gezegd , dat komt omdat niet al jouw landgenoten zich daar gedragen zoals het hoort;
het is inderdaad zo dat NLers in A"pen een stigma van "overlast" met zich meedragen... iets waar NLers die zich wél kunnen gedragen jammer genoeg ook moeten mee geconfronteerd worden...
dat is trouwens iets dat NLers gelijk waar in Europa met zich moeten meedragen ; jullie zijn nl vaak een luid brallend en arrogant volkje , wanneer "op vakantie".
En in Belgie gaat dit nog vaker op , omdat NLers denken dat een gemeenschappelijke taal ook een zelfde cultuur met zich meebrengt , maar , believe me; de verschillen tussen onze 2 landjes is vele groter dan menig NLer wel wil denken....
Nlers zijn nu eenmaal vaak respectloze zwijnen als ze op vakantie zijn. Ik ken veel NLers die daaromtrent een plaatvervangende schaamte hebben... ; er is dus nog hoop
Hm, ik kan je voor een deel wel volgen. Maar ik ben op erg veel plekken in Europa geweest, en overal waren ze altijd best positief over Nederlanders (misschien niet aan de Spaanse kust, maar daar kom ik niet).

Niet populair waren altijd Duitsers (arrogant en veeleisend, naar men zei - mijn eigen ervaring is anders), Schotten, Ieren en Engelsen (onbeschoft, vechtlustig en luidruchtig - vind ik ook).

In Antwerpen heb ik helaas meerdere keren meegemaakt dat men gewoon vervelend was, in restaurants en winkels, maar ook op straat. Neerbuigend. Echt niet leuk. Buiten Antwerpen, zoals gezegd, vind ik Belgen zeker wel een leuk volkje. Voor zover mijn ervaring reikt.
Stop the world, I want to get out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')