abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:04:17 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47719432
ik zou dus NOOIT de beslissing kunnen nemen om mn hond te laten inslapen NOOIT.

Ook niet als hij ongeneeselijk ziek is. Dat zal dan MikeyMo voor me moeten doen. Ik zou het echt niet kunnen

Sterkte Sanniejjj
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:10:00 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47726697
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef Qwea het volgende:

Ook niet als hij ongeneeselijk ziek is. Dat zal dan MikeyMo voor me moeten doen. Ik zou het echt niet kunnen

Sterkte Sanniejjj
Ze wilden mijn konijn ook in laten slapen omdat ze haar kruisbanden had gescheurd.
2 operaties en 1000,- verder heeft ze het gered. alive 'n kickin'!

No way in hell dat ik me ooit nog door een arts laat overhalen tot euthenasie
Een dier gaat bij mij pas dood als ie niet meer ademt!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:10:57 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47726730
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Sanniejjj het volgende:

[..]

Dank je. Het maakt niet uit van die eerdere post, je bedoelde het goed. Ik denk dat Vlekkie ook epileptische aanvallen gehad heeft. Uiteindelijk hebben we er goed aan gedaan om haar in te laten slapen. Het vreemde is gewoon dat ze lichamelijk nog best wel goed in orde was verder... ze heeft ook altijd nog wel een goede conditie gehad. Maar ja... op het moment dat de hersens zo'n knauw krijgen dat het dier compleet rusteloos wordt en bovendien ook nog van die epileptische aanvallen krijgt, dan is het mooi geweest.

Nu is het hier heel stil. Ontzettend leeg zo zonder haar. Als ik wegga wil ik checken of de hond wel binnen is, als ik thuiskom, verwacht ik onbewust toch dat ze me begroet. Maar ze is er niet en het is zo moeilijk om dat te moeten aanvaarden. Toch is dit beter dan die lijdensweg die ze anders voor zich had gehad. Het is moeilijk, maar het is het beste geweest wat we nog voor het dier konden doen...
Sterkte
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:34:17 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47730564
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze wilden mijn konijn ook in laten slapen omdat ze haar kruisbanden had gescheurd.
2 operaties en 1000,- verder heeft ze het gered. alive 'n kickin'!

No way in hell dat ik me ooit nog door een arts laat overhalen tot euthenasie
Een dier gaat bij mij pas dood als ie niet meer ademt!
Mja kijk, ik kan me voorstellen dat je bv je huisdier een spuitje geeft als het onder de auto is geweest en gewoon niet meer te fixen is maar wel ontzettend lijdt. Maar ook dan wil ik zo'n beslissing over het leven of juist niet leven van mijn beste maatje,mn waffert,mn knuffelkoning en zelfs mn etensdief niet op mn geweten hebben.

Ik zou me jaaaaren lang schuldig voelen. Alsof ik hem zou hebben vermoord
pi_47734847
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Sanniejjj het volgende:

[..]

Dank je. Het maakt niet uit van die eerdere post, je bedoelde het goed. Ik denk dat Vlekkie ook epileptische aanvallen gehad heeft. Uiteindelijk hebben we er goed aan gedaan om haar in te laten slapen. Het vreemde is gewoon dat ze lichamelijk nog best wel goed in orde was verder... ze heeft ook altijd nog wel een goede conditie gehad. Maar ja... op het moment dat de hersens zo'n knauw krijgen dat het dier compleet rusteloos wordt en bovendien ook nog van die epileptische aanvallen krijgt, dan is het mooi geweest.

Nu is het hier heel stil. Ontzettend leeg zo zonder haar. Als ik wegga wil ik checken of de hond wel binnen is, als ik thuiskom, verwacht ik onbewust toch dat ze me begroet. Maar ze is er niet en het is zo moeilijk om dat te moeten aanvaarden. Toch is dit beter dan die lijdensweg die ze anders voor zich had gehad. Het is moeilijk, maar het is het beste geweest wat we nog voor het dier konden doen...
Heel veel sterkte
Liefs Vronie
pi_47735799
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef Qwea het volgende:

Sterkte Sanniejjj
Die van mij was ziek. Herseninfart gehad, epilepsie, kon zn plas en poep niet meer binnen houden, etc etc.
Hij had hewoon heel erg veel pijn en dat ging niet meer goed komen.

Dan kan je nog wel 10.000 euro er tegenaan smijten, bij hem was het zinloos. Hij ging gewoon niet meer beter worden en je zag gewoon aan 'm dattie keiveel pijn had.

Dan is het beter om hem in te laten slapen dan zn leven nog hooguit een paar weken te rekken met god weet wat voor zware medicijnen waarvan je op voorhand toch al weet dat ze niet gaan werken.

Fuck....nu ik dit zo zit te typen merk ik opeens dat ik hem toch nog altijd erg mis, ookal is het bijna 3 jaar geleden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47736000
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Die van mij was ziek. Herseninfart gehad, epilepsie, kon zn plas en poep niet meer binnen houden, etc etc.

Dan kan je nog wel 10.000 euro er tegenaan smijten, bij hem was het zinloos. Hij ging gewoon niet meer beter worden en je zag gewoon aan 'm dattie keiveel pijn had.

Dan is het beter om hem in te laten slapen dan zn leven nog hooguit een paar weken te rekken met god weet wat voor zware medicijnen waarvan je op voorhand toch al weet dat ze niet gaan werken.

Fuck....nu ik dit zo zit te typen merk ik opeens dat ik hem toch nog altijd erg mis, ookal is het bijna 3 jaar geleden
Ja dat heb nu ook,mijn hond heb ik 10 jaar geleden in moeten laten slapen,maar als je er over schrijft komt het weer heel dichtbij.
  woensdag 28 maart 2007 @ 08:10:26 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47737522
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:07 schreef vosss het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens,maar ik kan zo'n beslissing niet nemen. Dat zou dan of MikeyMo moeten doen,en als die het ook niet kan mn vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')