Is dat echt zo?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wist je dat die nog maagd is!
Als dat een echte naam is bescheur ik hetquote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef Homdeck het volgende:
pepijn bierenbroodspot?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als dat een echte naam is bescheur ik het![]()
google maar evenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nadat iemand zich in een truck heeft vastgereden in een weiland.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef Mokz het volgende:
DEZE MAN BRACHT DUIZENDEN MENSENLEVENS IN GEVAAR, MAAR DANKZIJ HET HELDHAFTIGE OPTREDEN VAN DEZE AGENT IS ALLES TOCH NOG GOED AFGELOPEN.
Of de Talpastem.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zo'n stem als die man van skyradio
Ik wil ooooooook zo'n stemquote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Of de Talpastem.
Nu weet iedereen dat ik soms Talpa kijk![]()
Hij heeft zelfs 2 topics in B&H:quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bahquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zo'n stem als die man van skyradio
Het schiet niet oohoopquote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef Syb-rund. het volgende:
hehe,
DEZE MOEDIGE AGENTEN HOUDEN HET VUUR BINNEN PERKEN DOOR MIDDEL VAN HUN LEVENSREDDENDE BLUSWERK, WAARDOOR DE MAN OPTIJD GERED KAN WORDEN..
(agenten proberen autobrand met van die huisblussertjes te blussen , vuur wordt groter, uiteindelijk blust de brandweer het gewoon)
*comments politieagent: O mei goad, thie feire waz intens!
But we'aint thank bout' ourselves outtheaire, and kept 'n going
*5 keer herhaling fragment*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |