Ik denk dat hij dat deed omdat hij anders als een klein kind vastgeluld zou worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar dan is het toch niet nodig om onwaarheden te gaan verkondigen?
Zo'n gedrocht als Jaap die alle verbale confrontaties ontwijkt...ja..mee eens..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei daarna dat het om intenties en motivatie gaat.
Als iemand je zo loopt te pesten (of eigenlijk meeloopt met Huub), valt het niet mee zo`n gedrocht uberhaupt te woord te staan, dunkt mij.
Dat moet ik dan onthouden voor als ik leraar benquote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
werkt in een klas met kinderen ook heel goed![]()
Nu wil ik meer wetenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef demins het volgende:
[..]
Bereid je voor op een schok! Jip-en-Janneke-taal is niet gewoon!
Sommige mensen praten nou eenmaal geen Jip en Janneke taal, dat dat voor sommigen vervelend is kan ik begrijpen maar het lijkt me niet iets wat je iemand kunt verwijten als dat zijn/haar normale taalgebruik is, ik vind het veel storender bij Brian die het voornamelijk doet om interessant te lijken.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das ook zo irritant van Japio, al die termen die hij uit boekjes overneemt. Praat toch eens gewoon Jip en Janneke taal ipv gebakken lucht achterlijke guppekop![]()
Maar als je altijd waarheden verteld kun je dan vastgelult worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat deed omdat hij anders als een klein kind vastgeluld zou worden.
Dat hij dat moment probeerde uit te stellen/ over te laten waaien.
Oldest trick in the book!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
werkt in een klas met kinderen ook heel goed![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar als je altijd waarheden verteld kun je dan vastgelult worden?
Zo ja, hoe?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Ik vind gekleurde maillots alleen maar leuk bij meisjes onder de 10.
Oh en appelkoeken zijn voor lelijke wijven maar dat is een privékwestie.
Met de vraag aan het moedermonster waarom ze niet langskwam met die 2 uurquote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt er wel een boodschap van die 2 monsters van Natasia.
alleen gaat er helemaal niemand luisteren dan...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat doet Brian ook. Heeft die ooit zelf eens verteld.
Lees eens een boek voor volwassenen! Van een echte schrijver... (Niets ten nadele van Annie M.G.)quote:
Zit net een appelkoek naar binnen te werken....en bedankt!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Goh ik dacht al dat ik de enige was die het zo spuuglelijk vond steeds...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb hem al op.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zit net een appelkoek naar binnen te werken....en bedankt!![]()
Wat is dat nou zeeuws meisje met haar benen gespreidquote:
En dan de jurk erin gepropt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh ik dacht al dat ik de enige was die het zo spuuglelijk vond steeds...
Ik droeg ze voor het laatst toen ik 2 was
en voor die tijd was het onder dwangquote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh ik dacht al dat ik de enige was die het zo spuuglelijk vond steeds...
Ik droeg ze voor het laatst toen ik 2 was
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef partyyboyy het volgende:
Maar als je altijd waarheden verteldt kun je dan vastgelultd worden?
Zo ja, hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |