abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47444711
Krijgen asielzoekers die onder het generaal pardon vallen voorrang bij de toewijzing van een sociale huurwoning? hoe gaan die gasten uberhaupt op hun zelf wonen, lijkt me sterk dat ze nog op die asielzoekerscentrum blijven wonen?
  donderdag 5 april 2007 @ 21:56:27 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48058949
Goede vraag, ben benieuwd naar het antwoordt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_48074476
Ja
Dat is eens wat anders...
pi_48076978
Ja en een uitkering zonder sollicitatieplicht met een eenmalig daarbijbehorende gigantisch hoog bedrag om je huis in te richten. Bij mij beneden woont er zo'n gezin met 4 kinderen en toch wist deze meneer zijn rijbewijs te behalen en een auto te bekostigen en meer dan 2000,- euro in zijn tuin te stoppen. Zijn huis heeft ook alle luxe die een mens zich kan voorstellen.

Geen enkele Nederlander die dat krijgt, hoe zielig die ook mag zijn.
pi_48078145
En dan te bedenken dat dit ook geldt voor de duizenden asielzoekers die gaan profiteren van het generaal pardon.

Je weet wel, asielzoekers wiens verzoek al een paar keer is afgewezen door de rechter (wegens een niet kloppend "vlucht"verhaal) en die nu dankzij dit "fijne" kabinet toch in Nederland mogen blijven.

En meteen dus een behandeling als eersterangsburger.
Waarom kunnen ze niet achteraan in de rij aansluiten?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:40:34 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48078259
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:03 schreef kippevleugel het volgende:
Ja en een uitkering zonder sollicitatieplicht met een eenmalig daarbijbehorende gigantisch hoog bedrag om je huis in te richten. Bij mij beneden woont er zo'n gezin met 4 kinderen en toch wist deze meneer zijn rijbewijs te behalen en een auto te bekostigen en meer dan 2000,- euro in zijn tuin te stoppen. Zijn huis heeft ook alle luxe die een mens zich kan voorstellen.

Geen enkele Nederlander die dat krijgt, hoe zielig die ook mag zijn.
Je hebt wel zoveel contact met hem dat je met zekerheid weet dat zijn gezin vluchtelingen zijn zonder werkvergunning?
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:45:37 #7
65960 sanger
pi_48078414
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je hebt wel zoveel contact met hem dat je met zekerheid weet dat zijn gezin vluchtelingen zijn zonder werkvergunning?
Hij misschien niet, maar ik heb ook ooit zulke onderburen gehad. Die waren er altijd heel eerlijk in dat ze naar NL waren gekomen om te profiteren van de "gastvrijheid"

Als ze onder het generaal pardon vallen zijn het voor de wet Nederlanders. Waarom hun dus bevoorrechten op de "echte" Nederlander? Het is in feite discriminatie van de eigen bevolking.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:47:39 #8
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48078467
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:45 schreef sanger het volgende:

Als ze onder het generaal pardon vallen zijn het voor de wet Nederlanders. Waarom hun dus bevoorrechten op de "echte" Nederlander? Het is in feite discriminatie van de eigen bevolking.
Iedere Nederlander die urgent woonruimte nodig heeft krijgt voorrang.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 april 2007 @ 13:56:17 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48078706
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Beschrijf 'urgent' eens...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_48078770
quote:

[..]

1) Het zijn niet eens Nederlanders, waarom zou je ze dan voorrang geven?
2) Wat maakt hun situatie urgenter dan bv. Nederlanders die een tijdje in het buitenland zijn geweest en geen woonruimte hebben bij terugkomst?
3) Wat is er mis met een AZC?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:00:13 #11
65960 sanger
pi_48078862
quote:

[..]

Mee eens, maar volgens mij zijn er nu genoeg die geen woonruimte hebben danwel krijgen. Dus zouden de asielzoekers uit het generaal pardon in dat geval voorrang krijgen.

Overigens ook wel weer een slimme actie. En de regering maar zeuren dat de jeugd zolang thuis blijft wonen, maar ondertussen wel de eventueel beschikbare woonruimte weggeven

Waar ik eigenlijk op doel is dat er in NL al problemen zijn met huisvesting. Jongeren kunnen moeilijk het huis uit omdat er niets te vinden is zonder lange wachttijden of omdat het simpelweg niet te betalen is (of een combi van). Op deze manier zou dat probleem alleen maar vergroot worden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:01:52 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48078930
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Beschrijf 'urgent' eens...
Een voorbeeld zou zijn wanneer je geen zelfstandige woonruimte hebt.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:03:43 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48078993
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef rebel6 het volgende:

[..]

1) Het zijn niet eens Nederlanders, waarom zou je ze dan voorrang geven?
Na een GP zijn het Nederlanders.
quote:
2) Wat maakt hun situatie urgenter dan bv. Nederlanders die een tijdje in het buitenland zijn geweest en geen woonruimte hebben bij terugkomst?
Niet. Het lijkt mij echter dat er voor die Nederlanders dezelfde regelingen gelden.
quote:
3) Wat is er mis met een AZC?
Het is geen zelfstandige woonruimte.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:04:57 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079033
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Mee eens, maar volgens mij zijn er nu genoeg die geen woonruimte hebben danwel krijgen. Dus zouden de asielzoekers uit het generaal pardon in dat geval voorrang krijgen.

Overigens ook wel weer een slimme actie. En de regering maar zeuren dat de jeugd zolang thuis blijft wonen, maar ondertussen wel de eventueel beschikbare woonruimte weggeven

Waar ik eigenlijk op doel is dat er in NL al problemen zijn met huisvesting. Jongeren kunnen moeilijk het huis uit omdat er niets te vinden is zonder lange wachttijden of omdat het simpelweg niet te betalen is (of een combi van). Op deze manier zou dat probleem alleen maar vergroot worden.
Dat probleem wordt inderdaad vergroot. Hoe je het wendt of keert moeten die mensen zich echter vestigen als ze een definitieve status hebben. Of je ze voorrang geeft of niet.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 april 2007 @ 14:09:15 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48079156
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een voorbeeld zou zijn wanneer je geen zelfstandige woonruimte hebt.
Tsja... helaas een slecht voorbeeld, getuige al die mensen die na een scheiding op straat staan en het maar uit moeten zoeken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:09:58 #16
65960 sanger
pi_48079174
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat probleem wordt inderdaad vergroot. Hoe je het wendt of keert moeten die mensen zich echter vestigen als ze een definitieve status hebben. Of je ze voorrang geeft of niet.
Maar de vraag is waarom de regering doelbewust dit probleem vergroot met een GP.

het zijn niet voor niets uitgeprocedeerde asielzoekers. Ik zou me als rechterlijke macht, die de uitspraken doet in dergelijke zaken, toch eens afvragen of hun baantje nog wel nut heeft.

De vraag is alleen waarom een asielzoeker WEL voorrang zou verdienen en een echte NL'er niet. Ze moeten allang blij zijn dat ze heir MOGEN wonen, laat staan dat ze zo in de watten gelegd moeten worden. Als ik naar Duitsland verhuis dan moet ik ook werken om in mijn onderhoud te voorzien en een huiss te kunnen bekostigen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:10:56 #17
65960 sanger
pi_48079203
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tsja... helaas een slecht voorbeeld, getuige al die mensen die na een scheiding op straat staan en het maar uit moeten zoeken...
Die situatie lijkt mij voor de NL regering indd urgenter omdat het daar om een Nederlander gaat, en niet om iemand die door illegaal lang in Nederland te verblijven het Nederlanderschap heeft verworven.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:12:22 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079242
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar de vraag is waarom de regering doelbewust dit probleem vergroot met een GP.

het zijn niet voor niets uitgeprocedeerde asielzoekers. Ik zou me als rechterlijke macht, die de uitspraken doet in dergelijke zaken, toch eens afvragen of hun baantje nog wel nut heeft.
De rechterlijke macht voert rechtspraak uit conform wetten. Wanneer die wetten veranderen, zal de rechtspraak ook veranderen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:12:42 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079251
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Naar mijn mening is dat net zo goed urgent,maar daar denken de meeste corporaties anders over idd.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:13:05 #20
65960 sanger
pi_48079261
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

De rechterlijke macht voert rechtspraak uit conform wetten. Wanneer die wetten veranderen, zal de rechtspraak ook veranderen.
maar de wetten veranderen m.i. niet, alleen wordt hen dispensatie verleend.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:14:50 #21
65960 sanger
pi_48079312
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn mening is dat net zo goed urgent,maar daar denken de meeste corporaties anders over idd.
En waarom? Omdat ze anders bang zijn dat hun discriminatie wordt verweten? Discriminatie van een NL'er mag wel, maar van een "medelander" niet?

Net als dat je een Turk geen Turk mag noemen, maar hij jou wel een kankerkaaskop?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:15:03 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079319
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:13 schreef sanger het volgende:

[..]

maar de wetten veranderen m.i. niet, alleen wordt hen dispensatie verleend.
Ergo, er wordt bij wet gesteld dat asielzoekers die voor bepaalde data bepaalde administratieve handelingen hebben verricht niet uitgezet hoeven te worden. Andere wetgeving dus.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:15:58 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079344
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef sanger het volgende:

[..]

En waarom? Omdat ze anders bang zijn dat hun discriminatie wordt verweten. Discriminatie van een NL'er mag wel, maar van een "medelander" niet.

Net als dat je een Turk geen Turk mag noemen, maar hij jou wel een kankerkaaskop.
Deze retoriek heb ik weinig zin in. Ik trek me terug uit deze discussie.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:18:58 #24
65960 sanger
pi_48079451
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Deze retoriek heb ik weinig zin in. Ik trek me terug uit deze discussie.
Het is niet de bedoeling je weg te jagen hoor!

Het is alleen een constatering van wat ik zelf heb meegemaakt tijdens bv. uitgaan.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:22:03 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48079541
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling je weg te jagen hoor!

Het is alleen een constatering van wat ik zelf heb meegemaakt tijdens bv. uitgaan.
Hmm. Ok, ik blijf nog even. Op welke manier ben je daar echter bij uitgaan mee geconfronteerd? Ik ken zelf nl. geen gevallen waarbij afwijkende behandeling met Nederlanders als benadeelde wordt toegestaan..
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:34:57 #26
65960 sanger
pi_48079919
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm. Ok, ik blijf nog even. Op welke manier ben je daar echter bij uitgaan mee geconfronteerd? Ik ken zelf nl. geen gevallen waarbij afwijkende behandeling met Nederlanders als benadeelde wordt toegestaan..
Laat ik het kort houden.

Ik ben aan het stappen in Amsterdam. Met een groep vrienden. We lopen bij het Rembrandsplein een zijstraat in. Daar staat een groep "medelanders". Die dagen ons uit als we langslopen. Spugen in onze richting, schelden en 1 geeft er vervolgens een klap aan 1 van onze groep. Wij reageren, het wordt een vechtpartijtje waarbij aan hun kant messen worden getrokken. Wij zijn, zoals altijd, ongewapend. Politie erbij.

Dialoog:

Agent: wat is er aan de hand?
Ik: die groep turken begint te spugen, schelden en slaan toen wij langsliepen.
Agent: het is gewoon een nederlander of je zegt maar meneer. Er wordt niet gediscrimineerd.
Ik: wat jij wilt
De turk: die kankerkaaskoppen lopen ons uit te dagen, ze lopen hier al voor de tweede keer langs.
Ik: Er werd toch niet gedicscrimineerd?
Agent: Nee indd, dat gebeurt ook niet.
Ik: Dus die Turk mag mij uitmaken voor kankerkaaskop, terwijl ik hem geen Turk mag noemen?
Agent: Kankerkaaskop is geen discriminatie.
Ik: wat dan als hij Nederlander zegt?
Agent: dan ook niet.
Ik: Waarom Turk dan wel, hij is toch van Turkse afkomst?
Agent: omdat ik dat discriminatie vind.

Puntje bij paalte eindigde ik op het politiebureau wegens belediging van ambtenaar in functie (ik noemde hem kankerkaaskop ) en verzet bij arrestatie.

Snap je nu dat ik vind dat je als rasechte Nederlander gediscrimineerd wordt in je bloedeigen hoofdstad?
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:00:54 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48080593
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:34 schreef sanger het volgende:

Snap je nu dat ik vind dat je als rasechte Nederlander gediscrimineerd wordt in je bloedeigen hoofdstad?
Die agent heeft ze niet helemaal helder lijkt het.. Toch wel een klacht tegen die snor ingediend?
pi_48080600
quote:

[..]

Laat ik het kort houden.

Ik ben aan het stappen in Amsterdam. Met een groep vrienden. We lopen bij het Rembrandsplein een zijstraat in. Daar staat een groep "medelanders". Die dagen ons uit als we langslopen. Spugen in onze richting, schelden en 1 geeft er vervolgens een klap aan 1 van onze groep. Wij reageren, het wordt een vechtpartijtje waarbij aan hun kant messen worden getrokken. Wij zijn, zoals altijd, ongewapend. Politie erbij.

Dialoog:

Agent: het is gewoon een nederlander of je zegt maar meneer. Er wordt niet gediscrimineerd.
De turk: die kankerkaaskoppen lopen ons uit te dagen, ze lopen hier al voor de tweede keer langs.
Ik: Dus die Turk mag mij uitmaken voor kankerkaaskop, terwijl ik hem geen Turk mag noemen?

Puntje bij paalte eindigde ik op het politiebureau wegens belediging van ambtenaar in functie (ik noemde hem kankerkaaskop ) en verzet bij arrestatie.

boete betaald?
  Eindredactie Games vrijdag 6 april 2007 @ 15:05:42 #29
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_48080744
tvp
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:08:01 #30
65960 sanger
pi_48080807
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die agent heeft ze niet helemaal helder lijkt het.. Toch wel een klacht tegen die snor ingediend?
en gelijk gekregen
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:08:33 #31
65960 sanger
pi_48080815
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

boete betaald?
Werd gedeeltelijk kwijtgescholden. Belediging viel weg, verzet bij arrestatie bleef.
pi_48081559
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Na een GP zijn het Nederlanders.
Volgens mij betekent een GP alleen dat ze een permanente verblijfsvergunning krijgen, niet perse een NL paspoort.
quote:
Niet. Het lijkt mij echter dat er voor die Nederlanders dezelfde regelingen gelden.
[..]
Het lijkt mij niet.
quote:
Het is geen zelfstandige woonruimte.
Gezinnen in een AZC hebben meestal de beschikking over een privécaravan op het terrein.
Lijkt me behoorlijk zelfstandig.

Bovendien wonen er tienduizenden studenten en werkenden op kamers (= niet-zelfstandig) bij gebrek aan iets beters. Waarom moeten die extra lang wachten terwijl asielzoekers allang iets zelfstandigs hebben, leg me dat eens uit?

Ze mogen blij zijn dat het negeren van rechterlijke uitspraken nu beloond is met een verblijfsvergunning. En dan ook nog met voorrang een huis en een zak geld om het mooi in te richten???
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:06:04 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48082307
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:40 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Volgens mij betekent een GP alleen dat ze een permanente verblijfsvergunning krijgen, niet perse een NL paspoort.
Heb je inderdaad gelijk aan. Het zijn dan geen Nederlanders.
quote:
Het lijkt mij niet.
Ik zou me er eens in moeten verdiepen hoe wetgeving op dat gebied is.
quote:
Gezinnen in een AZC hebben meestal de beschikking over een privécaravan op het terrein.
Lijkt me behoorlijk zelfstandig.
Dat valt dan in ieder geval nog mee, al is een caravan natuurlijk ook niet ideaal.
quote:
Bovendien wonen er tienduizenden studenten en werkenden op kamers (= niet-zelfstandig) bij gebrek aan iets beters. Waarom moeten die extra lang wachten terwijl asielzoekers allang iets zelfstandigs hebben, leg me dat eens uit?
Studenten kiezen er vaak voor om op kamers te wonen ipv een woning.
quote:
Ze mogen blij zijn dat het negeren van rechterlijke uitspraken nu beloond is met een verblijfsvergunning. En dan ook nog met voorrang een huis en een zak geld om het mooi in te richten???
Die zak geld (er van uitgaande dat dat op waarheid berust) vind ik ook absurd..
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:06:33 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48082321
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:08 schreef sanger het volgende:

[..]

en gelijk gekregen
En terecht. Oftewel, discriminatie werkt dus niet op die manier, dat was slechts een uitspatting van 1 snor.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:18:29 #35
65960 sanger
pi_48082689
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je inderdaad gelijk aan. Het zijn dan geen Nederlanders.
[..]

Ik zou me er eens in moeten verdiepen hoe wetgeving op dat gebied is.
[..]

Dat valt dan in ieder geval nog mee, al is een caravan natuurlijk ook niet ideaal.
Maar wel veel beter dan wat sommige hebben, een logeerplek bij vrienden of familie
quote:
Studenten kiezen er vaak voor om op kamers te wonen ipv een woning.
Je hebt als student weinig keuze. Een huis kun je namelijk niet betalen, een kamer vaak tenauwernood
quote:
Die zak geld (er van uitgaande dat dat op waarheid berust) vind ik ook absurd..
Toch is dat in het verleden gebeurt, en zal dat blijven gebeuren.

Een zakl geld mag van mij best, maar dan wel terugbetalen Moeten wij ook.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:22:26 #36
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48082818
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

En terecht. Oftewel, discriminatie werkt dus niet op die manier, dat was slechts een uitspatting van 1 snor.
Geloof je het zelf?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:23:44 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48082860
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:22 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Word jij zo vaak gediscrimineerd?
pi_48082861
Het % asielzoekers dat via een urgentie een woning krijgt tegewezen is erg klein.
Erg zijn veel meer aso's die om mindere reden een urgentie krijgen toegwezen.
Ik noem maar even het tweede kans beleid. Mensen die uit hun huurwoning gezet worden en daarna urgent worden voor een andere woning omdat ze zgn zielig zijn. Hadden ze aan moeten denken voordat de overlast gingen veroorzaken he
Bovendien kan een asielzoeker zonder status zich niet inschrijven, dus hij kan moeillijk wachttijd opbouwen vanuit het azc.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:25:48 #39
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48082921
quote:

[..]

Laat ik het kort houden.

Ik ben aan het stappen in Amsterdam. Met een groep vrienden. We lopen bij het Rembrandsplein een zijstraat in. Daar staat een groep "medelanders".
Laat ik het dan ook kort houden.

Dit type "medelanders" moet men gewoon zonder pardon de Nederlandse nationaliteit afnemen en het land uit trappen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:27:04 #40
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48082959
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Word jij zo vaak gediscrimineerd?
Ik word aan de lopende band gediscrimineerd door die bruinen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:28:36 #41
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_48083000
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Misschien ligt dat aan de manier waarop je ze benadert. Ik heb vrijwel nooit last van bruinen (of zwarten of gelen of roden of witten).
pi_48083138
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je een eikel die het verdiend.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:34:01 #43
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48083156
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien ligt dat aan de manier waarop je ze benadert. Ik heb vrijwel nooit last van bruinen (of zwarten of gelen of roden of witten).
Neehoor, het ligt aan die bruinen, aan een bepaald soort bruinen. Van gelen of zwarten of roden of witten heb ik ook nooit last.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:34:55 #44
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48083188
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:33 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je een eikel die het verdiend.
Waar schijnlijk ben jij een teef met een grote grot.
pi_48083218
quote:

[..]

Laat ik het kort houden.

Dialoog:

Klinkt als een stoer huilie verhaal dat niet gebeurt is.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:37:09 #46
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_48083265
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klinkt als een stoer huilie verhaal dat niet gebeurt is.
Klinkt alsof jij meer tijd achter je computertje dan buiten doorbrengt.
pi_48083267
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Ik word uitscholden
pi_48083345
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Ja joh ik herberg heel Al Qaeda
pi_48083357
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef GertvanderVolk het volgende:

[..]

Klinkt alsof jij meer tijd achter je computertje dan buiten doorbrengt.
En jij zit nu buiten in het park
Of ben je op Slinge? Kruiskade?
pi_48083470
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef tylerdurden22 het volgende:
Krijgen asielzoekers die onder het generaal pardon vallen voorrang bij de toewijzing van een sociale huurwoning? hoe gaan die gasten uberhaupt op hun zelf wonen, lijkt me sterk dat ze nog op die asielzoekerscentrum blijven wonen?
Hier staat je verhaal:
http://www.coa.nl/NED/website/faq.asp?menuid=15&command=detail&r=3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')