Absolute onzin. Eric kan zich echt wel weren hoor. Gisterenochtend ook , met het fotolijstje.quote:
Ik meen wel zo goed als zeker te weten dat hij het al lang wist.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef Clank het volgende:
Wat belachelijk dat ze Huub hier niet als eerste van op de hoogte stellen.
Tja...Huub staan mentaal ver boven Brainless en Jaap. De enige methode om Huub weg te krijgen is door Huub dronken te voeren en hem uit te lokken tot geweld. Die kans is nu volledig weg, en Brainless weet dat...quote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof ze ook liever hebben dat Huub doorzuipt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
De rat is aan het copieeren, en op de achtergrond waar hij mee wil copuleren.
[afbeelding]
Huub is still in da house......quote:Op maandag 19 maart 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absolute onzin. Eric kan zich echt wel weren hoor. Gisterenochtend ook , met het fotolijstje.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een slaapverwekkende monoloog van Huub.
Hij is vooral zichzelf aan het overtuigen.
HAHAHAHAHHAA goeie..quote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef APK het volgende:
Gewoon drie glazen wijn voor 12 uur en drie glazen daarna.![]()
Ja, ik mis de monologen van Brainless. Daar blijf ik altijd lekker wakker bijquote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
nee hoor, hij wrijft het Brian nog ff lekker inquote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Grote financiele problemen......dat weet ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef oosterpark het volgende:
Ik moet nog vaak denken aan de Kerst met B en zijn moeder; toen ze samen uit een kamer kwamen beiden met behuilde koppen en snikkend zeggen dat er problemen zijn - grote problemen!! ik heb steeds dat beeld voor ogen dat voor B. de gouden kooi eigelijk een echte gevangenis
is en dat Tien het met het gerecht op een dealtje heeft gegooid , wat ze ook met junks doen ; of afkicken in een kliniek of achter de tralies. Ik denk dat B eigenlijk achter de tralies had gemoeten maar dat er iets is afgesproken. Het laat me maar niet los. Weet er iemand waarom B en zijn moeder toen zo bang en in tranen waren??
![]()
Zolang hij zichzelf niet gaat slaan, heb ik er het volste vertrouwen in dat hij op een juiste manier zichzelf kan overtuigen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef Peter6000 het volgende:
Uit welke kamer kwamen ze toen dan? Maar dit lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk want een crimineel zouden ze echt niet toe laten in zo'n programma en dat had justitie hem allang uitgehaald.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef oosterpark het volgende:
Ik moet nog vaak denken aan de Kerst met B en zijn moeder; toen ze samen uit een kamer kwamen beiden met behuilde koppen en snikkend zeggen dat er problemen zijn - grote problemen!! ik heb steeds dat beeld voor ogen dat voor B. de gouden kooi eigelijk een echte gevangenis
is en dat Tien het met het gerecht op een dealtje heeft gegooid , wat ze ook met junks doen ; of afkicken in een kliniek of achter de tralies. Ik denk dat B eigenlijk achter de tralies had gemoeten maar dat er iets is afgesproken. Het laat me maar niet los. Weet er iemand waarom B en zijn moeder toen zo bang en in tranen waren??
![]()
Dat zei Huub alquote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef APK het volgende:
Gewoon drie glazen wijn voor 12 uur en drie glazen daarna.![]()
Wel een goede manier om onze alcoholist in spe te temmen.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
De andere miljonairs krijgen dus misschien een sanctie als Huub meer dan 3 glazen alcohol drinkt.
Huub zegt toch net dat hij er zelf uitvliegt als ie meer drinkt.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel een goede manier om onze alcoholist in spe te temmen.
Dat andere rechtstreeks de gevolgen voelen als de alcoholist de regels overtreedt.
Eric gaat zeuren over fotolijstjes.
Ik ben zo afgeknapt op Eric.
neequote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Frasier het volgende:
Komt leuke Lieke vanavond nog?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
De andere miljonairs krijgen dus misschien een sanctie als Huub meer dan 3 glazen alcohol drinkt.
Nee, ze is afgeknapt op Huub.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Frasier het volgende:
Komt leuke Lieke vanavond nog?
En vergeet de bijbehorende grafstem niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Amanda zit over 30 jaar met een peuk in de mond en geen glas sherry in de hand te lallen over de tijd dat ze een lekker wijf was. Dit vertelt ze aan allemaal mensen die het allemaal niet willen horen omdat ze sowieso moeilijk verstaanbaar is doordat ze praat met een dubbele tong.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Lieve het volgende:
MIJN STREAMS GAAN NU UIT!
IK HOEF NIET MEER!
DANK JE WEL TALPA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN LEVEN TERUG!
Klaar met het kutzendertje tien!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bezopen!
Heb daar speciaal de streams voor aan gezetquote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef ruby het volgende:
Hey, het is weer gezellig aan tafel. Moet Brian niet weer gaan huilen?
Kijk eens op Joe Tjoep, kun je alles zien, crybaby.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ontkent zijn gespuug (heb het zelf ook niet gezien, omdat het weer eens midden in de nacht gebeurde).
Eric: Er kwam wel wat uit, maar dat kwam omdat hij praatte met consumptie.
En Huub gaat door met zijn gezuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |