kan je me dan uitleggen waarom ik dan deze drakenkop krij opgestuurd :Squote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:05 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik bedoel het absoluut niet denigrerend, maar vergeet niet dat er achter Sitepal wel een heel bedrijf zit, met een zooi mensen met flink wat Flash expertise etc
ik heb een draak getekend , ik vond he zelf niet echt goed .... maar hij is verwerkt door "flash template design" en die hebben de schubben links gegeven, het werkt nog niet goed en nu doet flash het ook niet meer .... maarja alles op zijn tijd he ....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik zie geen draak noch vuur? Ik dacht dat je zelf wat gemaakt had
Een ontkoppingsdienst! Aan ideeën heb je duidelijk geen gebrek.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:22 schreef tinoz het volgende:
ja eingelijk doe ik maar iets ....ik was vroeger al bezig met microsoft agent maar naar weken prutsen met dat script lukte me het alleen om op mijn computer de sound files af te spelen , bovendien duurd het heel lang voor de soundfiles worden geladen op je einge computer , je kan de poging die ik gemaakt hebt zien op www.dissolver.tinoz.com
quote:**Error** Scene=Scene 1, layer=action, frame=91:Line 1: Statement must appear within on/onClipEvent handler
System.security.allowDomain("vhost.oddcast.com", "vhss-a.oddcast.com", "vhss-c.oddcast.com");
**Error** Scene=Scene 1, layer=action, frame=91:Line 3: Statement must appear within on/onClipEvent handler
testje_instance.loadMovie("https://vhost.oddcast.com/vhsssecure.php?doc=http%3A%2F%2Fvhost.oddcast.com%2Fgetshow.php%3Facc%3D36178%26ss%3D677063%26sl%3D0%26embedid%3D68c88f9bc34ddfa7e9e2897d1330e3b1&edit=0&acc=36178&loading=1&bgcolor=0x&firstslide=1");
ok ik denk dat ik het begrijp , maar dat zou inhouden dat het probleem niet in mijn scripting zit wat ik eerst dag aangezien er handler stond , maar dat het probleem zich voordoet door de communicatie tussen oddcast en de flash site ?quote:Op maandag 31 december 2007 17:06 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat heeft met cross-site-scripting te maken. Meer info vindje op Google, query maar naar "crossdomain.xml"
Moet ik dat dan wéér uitleggen ? Ik ga er de wereld mee overnemen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef wc-eend het volgende:
Zou je dan echt niet eens moeten gaan nadenken over het feit wat je aan het doen bent..
Het kost je geld, je doet er weinig productiefs mee en aangezien je in het rood staat kan je je geld beter ergens anders aan spenderen lijkt me..
Wat wil je nou precies met de website?
die bot die ik heb die heeft niet eens een gezichtje volgens mij , ik ga wel vragen aan sitepall of ze mijn drakenkop niet kunnen integreren met mijn site incl. de botquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar aangezien dit te duur is voor datgene wat jij wil... Waarom maak je niet gewoon zo'n "bot" als op de site van Ikea (Anna heet dat ding geloof ik) of Ziggo (Tess geloof ik)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |