De blonde Scandinavischen heersen wel behoorlijk in deze sport, is het niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:24 schreef pfaf het volgende:
Potver, ze hebben haar verplaatst:
[afbeelding]
Volgens mij is het Eva, maar ik verwar haar vaak met Anna.
De Chinezen hebben het de Canadezen knap lastig gemaakt vanmorgen. De Zweedse heldinnen hebben Japan van het ijs geschoven.
De Canadezen zijn dit jaar het te kloppen team, maar ook daar is het overgrote deel blond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De blonde Scandinavischen heersen wel behoorlijk in deze sport, is het niet?
Ik neem aan gewoon niet gekwalificeerd. Ze waren ook teleurstellend 9e op het EK.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:40 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom doen de Noorse dames niet mee ?
Heks Nordby? Verklaart u nader.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon niet gekwalificeerd. Ze waren ook teleurstellend 9e op het EK.
Het wordt echt tijd om heks Norby te laten vervangen door het gouden 2004 Linn jeugdteam.... Hopelijk schudt dit desastreuze jaar de Noorse Curlingbond wakker. Zou eens tijd worden.
Linn en Nordby kunnen niet goed samen. Laatste keer dat ze dat deden was tijdens het seizoen 2004/2005. ( het seizoen nadat het team van Linn alleen goud won op de jeugdWK ) Dat seizoen won Noorwegen nog brons op zowel de EK als de WK. Daarna zijn ze uit elkaar gegaan en verschijnt Norby op de grote toernooien, met als gevolg dat Linn nooit meer op ES komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heks Nordby? Verklaart u nader.
Wel zonde dat we Linn niet in actie kunnen zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |