*hap*quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wel eens humor gehoord?? H U M O R
kan geen kwaad hoor.. sollie!!![]()
(en wijf klinkt zo ordie!)
he, wat doet dat plaatje op de eerste bladzijde ineens ?![]()
naamtopic?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vind jij wel? Jij niks beters te bieden?
Daar gaat het niet overquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Je bent toch juf? dan kan je mij dat ook vast wel leren. Dat verhaal met de bijtjes enzo
Ja, doe is.quote:
Hoezo? Kun je dat zelf niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet overHij wou op date om tieten te zien, alleen hij kan geen leuke date bedenken. Dus dat moet nu iemand anders doen
![]()
Ja en dus??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welkom op ONZ, viswijfje
het is de harde realiteit, de meesten van ons zijn 30+ met uitkering of melkert banen, weinig succes met de dames
en we krijgen nooittieten van menig jonge FOK!ster te zien, dus vandaar dat we om tieten vragen
Ik vind assen mooi, dus ik wil graag dat jij mij het pittoreske assen laat zien. Tieten komen evt. laterquote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet overHij wou op date om tieten te zien, alleen hij kan geen leuke date bedenken. Dus dat moet nu iemand anders doen
![]()
Dat heb ik haar geadviseerd, om zich voor te doen als manquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
wiedeweet ben ik ook wel een oude man
Je trots misschien wel, maar leer eerst eens Nederlands schrijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
wiedeweet ben ik ook wel een oude man, of heb ik nog geen tieten, of ben ik ze in een tragies ongeluk allebij kwijt!!!
Ik heb ook mijn trots
Je wilt gewoon m'n tieten niet zienquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik vind assen mooi, dus ik wil graag dat jij mij het pittoreske assen laat zien. Tieten komen evt. later
Ben je een kloon?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
wiedeweet ben ik ook wel een oude man, of heb ik nog geen tieten, of ben ik ze in een tragies ongeluk allebij kwijt!!!
Ik heb ook mijn trots
heb jij je tieten weleens gepost?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je een kloon?
Of zou ze écht zo dom zijn?![]()
jij?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heb jij je tieten weleens gepost?![]()
sjeesus, ben je ongesteld, zoja?, ben je man?, zoja, komt er bloed uit je poeperdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
Ik heb ook mijn trots
Ja, in een envelop met een postzegel erop. Ok?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heb jij je tieten weleens gepost?![]()
ik dacht dat dat in vertrouwen wasquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik haar geadviseerd, om zich voor te doen als man![]()
ok, daar doe ik het voorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, in een envelop met een postzegel erop. Ok?
Well think againquote:Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat in vertrouwen was![]()
jij pest haar ook alleen maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |