* isama is jaloers.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ga weer naar KPD, van dit topic krijg ik geen hard plassertje
Overtuig me met mooie woordenquote:
* sunshine kan er wel inquote:
goed!, maar eik bedoelde ik wat andere hulpquote:
Je kunt het niet eens zelf? Dan wil jij ook niet graag tieten zien!quote:
THE ANSWER TO THE ULTIMATE QUESTION!!!quote:
Laat ze zien, laat ze zien, laat je tieten zien ole ole!quote:
ik ben aleen niet zo goed in het typen van mooie woordenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt het niet eens zelf? Dan wil jij ook niet graag tieten zien!
Ik kreeg net mooie PM van TS!
als dat mooie woorden zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat ze zien, laat ze zien, laat je tieten zien ole ole!
Zo goed? Nou hup, tieten posten en snel een beetje.
Mooie woorden!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, sorry, voor een Apres Ski serenade doe ik het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij laat je tieten toch niet zienquote:
Jij bent er zeker zo een die de sluiting van haar BH nooit loskrijgt he?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef isama het volgende:
[..]
goed!, maar eik bedoelde ik wat andere hulp
daten? Ik hou van Assenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, sorry, voor een Apres Ski serenade doe ik het niet![]()
Ze zijn meer waard![]()
Dat we als vrouwen elkaar moeten steunen! Gelukkig ben ik niet geëmanicipeerdquote:
die van zijn leeftijd hebben nog geen bhquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die de sluiting van haar BH nooit loskrijgt he?
Zover is ie nog nooit gekomen!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor date had je gehad willen hebben?quote:
weetnie, nooit geprobeerdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe houd ik wel van een afgezaagde date. Het standaard uit eten en daarna gezellig een film kijken bij mij thuis. Aangezien Assen zo mooi is, ben ik ook bereid om in Assen die film te bekijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat voor date had je gehad willen hebben?
En daarna tieten bekijken.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
In principe houd ik wel van een afgezaagde date. Het standaard uit eten en daarna gezellig een film kijken bij mij thuis. Aangezien Assen zo mooi is, ben ik ook bereid om in Assen die film te bekijken
Is het forum zo groot en nog zit je op elkaars lipquote:
beter had ik het zelf niet kunnen zeggenquote:
ALleen opgevuld met zakdoekjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
die van zijn leeftijd hebben nog geen bh![]()
M'n ogenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
word ik nu wel serieus genomen?
Nee, nog niet mooi genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef isama het volgende:
[..]
beter had ik het zelf niet kunnen zeggen
waren dit mooie woorden?
nee, dit zijn niet de jouwequote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen pannekoeken besteld.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Dus je wilt ze niet echt heel graag zien?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Op zich mag dat ook op de tweede en/of derde date.
Tuurlijk, google ze maar weer.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
idd, maar dit is wel een goed postkriktopic!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, google ze maar weer.
Attention whore dat je er bent!
[afbeelding]
Hihi je zei "serieus genomen"quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |