Maar ik ben verlegen.quote:
fok! is ook niet voor vrouwen die daar niet tegen kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!
Oh, wacht, kan wel kloppen iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
in jouw eigen tietentopic... of praat ik nu tegen de verkeerde?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
Wij willen alleen maar gewillige sletjes hier
Tss, JIJ wilt tieten zienquote:
maar dat had ik aangeklikt dat jullie dat niet konden zien!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat staat in je email helder licht![]()
hier is geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
[..]
fok! is ook niet voor vrouwen die daar niet tegen kunnen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
Verlegen betekent wel minder kans op tieten..quote:
vrouwen en techniekquote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dat had ik aangeklikt dat jullie dat niet konden zien!!![]()
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef BossFight het volgende:
Ik heb gehoord dat je met met een zelfmoordpoging nog een veel grotere schreeuw om aandacht doet. Misschien moet je dat is proberen.
Je moet hem wel de kans ggeven een echte man te worden he?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.
ik verneuk het niet, da's m'n probleemquote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.
jij wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
niet doen hoor, hij is nog geen 18
We wachten gewoon totdat je een keer dronken bentquote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Verlegen betekent wel minder kans op tieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |