Tropische eilanden vind ik dan niet zo, vooral de verhalen die met Rusland te maken hebben lees ik graag.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ze in de kast. We kregen ze van mijn oma, die was lid van boekenclubs. Ik heb ze ook wel gelezen. Stomende passie op tropische eilanden.
Die heb ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef k_man het volgende:
Dit was helemaal een verschrikking;
[afbeelding]
Dat doet me weer behoorlijk denken aan Snuf de Hond.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef k_man het volgende:
Dit was helemaal een verschrikking;
[afbeelding]
Ook allemaal gelezenquote:
Ik ook niet. Tot Do2 met het LPT begon.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef sigme het volgende:
Ik was nooit zo'n reeksenlezer.
Tsja. Het eindeloze verhaal was (is) een geweldig boek; sinds ik fok ontdekt heb ben ik helaas verslingerd aan het oneindige verhaal hier..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tot Do2 met het LPT begon.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef sigme het volgende:
Ik was nooit zo'n reeksenlezer. Afgezien van De Vijf dan, een jaartje of zo.
Ik las meer op schrijver - Paul Biegel, bijvoorbeeld. En later op uitgever; toen ik eenmaal aan de C-boeken begon kon ik blind varen op Lemniscaat.
Evert Hartmanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Snuf de Hondaltijd leuke boeken waar ik er toch best veel van gelezen heb.
En de boeken van uitgeverij Lemniscaat heb ik denk ik ook voor een groot deel gehad. Mijn leraar aardrijkskunde was trouwens Evert Hartman, ben nog naar zijn begrafenis geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |