quote:
Dat studentenleven doen we natuurlijk alleen een beetje op stand uiteraardquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Lennox het volgende:
Prinsengracht. Toe maar Grumps
Ooit een keer een nacht gecrashed op de keizersgracht na een avond Paradiso. Koningsstad dat Amsterdam.
Er zit een verschil tussen crashen óp en ín de gracht, hé..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Lennox het volgende:
Prinsengracht. Toe maar Grumps
Ooit een keer een nacht gecrashed op de keizersgracht na een avond Paradiso. Koningsstad dat Amsterdam.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen crashen óp en ín de gracht, hé..
he bah, niet weer hattrick he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je hebt me door.
Ontopic dan maar: Hattrick![]()
![]()
![]()
]quote:
Dan zou ik voor de laatste gaan..quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
]
He, de Apenkooi is mijn stadion![]()
Maar goed iets met arctic monkeys dus,
Tha Fridge
A cool place
i bet you look good on the pitch stadium
the view from the afternoon stadium
Dancing Shoes
Ja, ik heb het 1 seizoen gedaan... ja het is moeilijk... ja loon 620, redelijk scoren matig passen en de rest slecht of lager is geen garantie voor een stijging. Je krijgt immers maar 40% training. Het is iig wel de moeite waard om het te proberen, ik zou alleen niet te dure trainees gaan kopen (goed/goed 17 jaar oid), want als het mislukt blijf je ermee zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik ga s wat leuks proberen. Volgende week, als we maar 1 wedstrijd hebben, een weekje shooting trainen.
Dat is een trainingsvorm waarbij je iedereen die speelt kunt trainen op scoren![]()
Ben nu al bezig, en dan volgende week, om goedkoop trainees in te slaan die zeker gaan stijgen. Stuk of 10, en dan kijken of ik ze allemaal een week later en een skill hoger kan verkopen. Ben nu aan t bieden op passable/passable scoren/passen, 17 jaar. Iemand nog suggesties of ervaring hiermee? Misschien beter om solid (goed) scoren aan te schaffen? Heb er op zich de liquide middelen voor op het moment
kweet t, misschien moet ik ook maar 'gewoon' een weekje stamina gaan trainen, mn mids kunnen t wel gebruiken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het 1 seizoen gedaan... ja het is moeilijk... ja loon 620, redelijk scoren matig passen en de rest slecht of lager is geen garantie voor een stijging. Je krijgt immers maar 40% training. Het is iig wel de moeite waard om het te proberen, ik zou alleen niet te dure trainees gaan kopen (goed/goed 17 jaar oid), want als het mislukt blijf je ermee zittenEn je moet heel goed weten welke spelers gaan stijgen en wat ze een week (op 2/3) later waard zijn... ik vond het iig erg moeilijk
Welk team ben je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Mijn club speelt zo haar eerste wedstrijd in haar geschiedenis![]()
HAMquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef Zwoerd het volgende:
Welk programma kun je trouwens het beste gebuiken om je trainingsresultaten enzo te bekijken?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef Zwoerd het volgende:
Welk programma kun je trouwens het beste gebuiken om je trainingsresultaten enzo te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |