Het is wat beroerd op dit moment.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doen stream 1 en 3 het bij jullie?
Ik denk dat ze doelen op het 10 liter glas wat ze laatst een keer haddenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Zo die kan nu wel een nieuw tel3foonnummer aanvragen als dit echt isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Telefoonnr van Frans v.d GDK ***********
Flikker ff op!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Op deze manier geven ze BANJ weer een feestje en denken ze dat ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de redactie dat toch anders. En Huub mag echt niet weg, anders hadden ze hem wel laten doorzuipen. Dan kon je er op wachten dat hij weer de fout in gaat. Maar de redactie vindt blijkbaar echt dat Jaap en Brian niets hebben gedaan wat ernstig genoeg is voor een waarschuwing. Het zal dus op het randje zijn geweest.
Kun jij dit volgen?????Knapquote:Op maandag 19 maart 2007 16:48 schreef Alfaro het volgende:
Wat is "De afgepaste hoeveelheid die voor de toepassing zijn alcoholische versnapering gangbaar is." 9 van de 10 mensen vinden een horeca maatje erg weinig en pleuren een beste bel in het glas....
Hahahahahahah .... Deborah is weer eens teruggeflotenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dus 1 waarschuwing!
Leuk: die ga ik denk ik maar eens even bellenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef neehe het volgende:
Nee, een waarschuwing voor het glas cola én de dingen die hij afgelopen nacht heeft gedaan. Voor dat allemaal samen krijgt hij 1 officiele waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
Dus Huub heeft de waarschuwing voornamelijk gekregen voor het glas cola van inmiddels bijna een week geleden? Dus al het andere is nog steeds legaal om te gebruiken...
Lieke achtig stemmetje...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Waxmask, haha! Was het een man of een vrouw?
Je hebt nog echt gebeld ook? Die mensen worden straks helemaal plat gebeld daarquote:Op maandag 19 maart 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ik kreeg wel Talpa Producties aan de lijn, toch maar even gemeld dat ik het geen stijl vond. Wel leuk stemmetje aan de andere kant, denk zometeen nog maar een keertje terug bellen voor een geil gesprekkie.
Blijft dus problematisch om je eigen regels toe te passen ... althans objectief.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat ze nu 1 waarschuwing geven voor "het totaal van alle overtredingen", maar niet specifiek vertellen wat wel en niet acceptable is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |