Je hebt mijn volledige toestemming het afvalplan uit te drukken en in de koffiehoek (of zoiets) op te hangen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef minilotje het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Pietverdriet Afvalplan er niet alleen voor zorgt dat je vanzelf een normaal gewicht krijgt, maar óók dat je er in het algemeen beter van uit gaat zien.
Ik zat vandaag weer eens gefascineerd te kijken naar mijn grauwe, bleke, futloze Sonja Bakkerende collega's, die lichtelijk geobsedeerd met hun crackers met Slankie Smeerkaas bezig waren, terwijl ze klaagden over hun harde-keutels-stoelgang.
Daar zit je dan naast te smikkelen van je reusachtige hoeveelheid zelfgebakken, volkoren rozijnenbrood met een ferme laag zachte, volle geitenkaas en een fruitsalade om U tegen te zeggen.
Blozend, roze, blakend van gezondheid.
![]()
Ik ben niet op dieet of wat maar eet wel crackers met smeerkaas, word je daar zo van?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef minilotje het volgende:
Ik zat vandaag weer eens gefascineerd te kijken naar mijn grauwe, bleke, futloze Sonja Bakkerende collega's, die lichtelijk geobsedeerd met hun crackers met Slankie Smeerkaas bezig waren, terwijl ze klaagden over hun harde-keutels-stoelgang.
Veel schijten is fijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:20 schreef Xebrozius het volgende:
Ben nu ook zo bezig, volg het wasbord dieet van men's health (basis is 6 keer per dag eten en veel bewegen) Ben in 14 dagen tijd 6,5 kilo afgevallen.
Drink nu gewoon spa, water en thee. Snoep niet meer en eet geen chips. Ik vreet me echter wel ongans in groenten en fruit. En tweemaal daags flink schijten is ook nieuw voor me.
Eerder een wasteil met brak water...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef milagro het volgende:
terug naar belangrijker zaken : Xebro, heb je nu ook al een beetje een wasbordje
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef milagro het volgende:
schijten
ben altijd weer verbaasd als je hoort van mensen die maar 1 of 2 bruine truien in de week breien, hoe doe je dat dan![]()
ik brei dagelijks
over SB gesproken, ze was gisteren bij Pauw & Witteman, nu niet bepaald the sharpest tool in the shed, die dame
terug naar belangrijker zaken : Xebro, heb je nu ook al een beetje een wasbordje
Dan had je zeker een frisse levensstijl met dito adem.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik scheet ook 2 tot 3 maal per week hiervoor hoor...
Naja druk bezig zijn, te weinig tijd om te eten en te veel makkelijke maaltijden. Met de lever is alles in orde hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan had je zeker een frisse levensstijl met dito adem.
hoebedoeloe?quote:
probeer 'm er nog maar eens uit te krijgen als je die al een tijdje sliktquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef milagro het volgende:
als je ijzertabletten slikt, dan is je drol ook zo mooi zwart
sorry Piet![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef minilotje het volgende:
En die twee kilo zitten er bij haar ook zo weer aan.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef hummus het volgende:
[..]Herkenbaar!
Dat je enorm lekker een appel, een enorme zelfgebakken bruine boterham met kaas en komkommer en een groot glas karnemelk op zit te eten bij je lunch.
En dat je collega dan 1 paprika naar binnen zit te werkenen daarna ook nog uit pure wanhoop maar buiten gaat staan roken, denkend aan die ene cracker die ze over twee uur mag hebben, onderwijl verzuchtend "over 2 weken ben ik lekker 2 kilo kwijt en jij niet"
.
Ik gok dat ik twee weken verder een stuk blijer dan haar zal zijn
met elke dag snoepen ga je alleen niet afvallenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS. Ik heb wel eens van die obessies van: 'Help, ik wil afvallen!', dan verminder ik drastisch, hou het een korte tijd vol, word er heel chagarijnig van, krijg weer vreetbuien en word zwaarder dan ik was toen ik begon. Na het lezen van dit verhaal ben ik er zeker van dat ik dat NOOIT meer doe.Eigenlijk wist ik het allemaal wel wat in de OP stond maar het is fijn dat het voor iedereen eens op een rijtje gezet wordt. Gewoon lekker elke dag snoepen maar je moet er gewoon voor zorgen dat je niet in 1 keer bijvoorbeeld een kilo chocolade naar binnen werkt. Je moet vooral blijven genieten! Eigenlijk zouden alle dieeten vergeten moeten worden behalve dit plan.
![]()
Hee verpest m'n humeur nou niet. Ja, dat weet ik, maar ik heb er nog eens over na zitten denken en nu ik weer gewoon eet voel ik me ineens ook veel beter. En dan ook nog dat schitterende weer erbij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Goh, een week geleden had je in dit topic een heel ander verhaal.
Ligt er aan wat je snoepen noemt. Van elke dag een dropje word je niet dik. Als je geen dropjes mag van jezelf, en dan op dag 7 een kilo wegkaant... Dan eet je per saldo veel meer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met elke dag snoepen ga je alleen niet afvallen
tenminste de meeste mensen niet
Nee oke maar dat geld dan voor de mensen die echt veel kwijt willen. Ik bedoel dat die ook wel eens wat lekkers mogen maar moeten oppassen dat ze niet teveel snoepen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met elke dag snoepen ga je alleen niet afvallen
tenminste de meeste mensen niet
klopt een dropje maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je snoepen noemt. Van elke dag een dropje word je niet dik. Als je geen dropjes mag van jezelf, en dan op dag 7 een kilo wegkaant... Dan eet je per saldo veel meer.
dat geld ook voor mensen die niet willen aan komenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee oke maar dat geld dan voor de mensen die echt veel kwijt willen. Ik bedoel dat die ook wel eens wat lekkers mogen maar moeten oppassen dat ze niet teveel snoepen.
Ik heb helemaal geen honger en ben al 23 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef minilotje het volgende:
't. Want dieters hebben altijd honger, ook in de zomer. Arme zielen.
heb je al gehoord dat Samson overreden is?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hee verpest m'n humeur nou niet. Ja, dat weet ik, maar ik heb er nog eens over na zitten denken en nu ik weer gewoon eet voel ik me ineens ook veel beter. En dan ook nog dat schitterende weer erbij.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
heb je al gehoord dat Samson overreden is?
Hehehehequote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik doe toch niks verkeerd hoop ik want ik vind je planquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga maar om een slotje vragen er wordt alleen nog maar gebaggerd, maak de volgende weer in CUL open, daar zijn de mods en het publiek beter.
Ik lees her en der posts van je en ik kan er niets aan doen maar ik vind je nogal labiel en zwakzinnig overkomen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hee verpest m'n humeur nou niet. Ja, dat weet ik, maar ik heb er nog eens over na zitten denken en nu ik weer gewoon eet voel ik me ineens ook veel beter. En dan ook nog dat schitterende weer erbij.![]()
Zeg dan eens welke posts, want waarschijnlijk ben je oppervlakkig en trek je zomaar conclusies.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik lees her en der posts van je en ik kan er niets aan doen maar ik vind je nogal labiel en zwakzinnig overkomen...
waarschijnlijk niet hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zeg dan eens welke posts, want waarschijnlijk ben je oppervlakkig en trek je zomaar conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |