Dit slaat nergens op die 2e waarschuwing, wat Jaap deed vorige week was toegestaan ??? Brian die fotolijstjes kapot maakt, sil aan haar voeten trekt om wakker te worden dat mag allemaal?? As op het bed gooit is ook normaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Einde GK dus, opgezet spel, nasty wint de vila en Huub is gebruikt. Top 10. Thx![]()
Brian likt Deborah uit...die hoer vind alles best wat die conjo doet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef Ning het volgende:
Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera
Bron 10 regelboek
Snap ik ook geen ruk van........Japio en Nasty zitten er ook lekker actief bij....pfffffffffffquote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
De voice-over meldt dat ze er actiever bij moeten zitten, of b.v. dansen en zingen![]()
En een paar keer in syl haar voeten geknepen terwijl ze lag te slapen, is net zo "geweldadig" als iemand een "natte" hand op z'n gezicht leggen lijkt me.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Wat heeft hij met de helm gedaan dan, want een ieder weet dat als een helm een keer goed op de grond valt er geen garantie meer is dat de helm nog betrouwbaar is. Zou dit gebeurd zijn betekend dat, dat er een persoonlijke eigendom is vernield, net als de fotolijstjes en volgens mij was er een onlangs een brief geweest dat er sancties staan op het misbruiken van andermans eigendommen
Wel over 2 minuten terug... pleasequote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik sluit me aan, ben er net 2 minuten en heb het weer gehad met die onzin
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
nu wel een Deborah moed doodt kaarten-actie?
He net alles bijgelezen en geen streams aan. Maar het is niet te geloven hoe ze alles en iedereen manipuleren.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op die 2e waarschuwing, wat Jaap deed vorige week was toegestaan ??? Brian die fotolijstjes kapot maakt, sil aan haar voeten trekt om wakker te worden dat mag allemaal?? As op het bed gooit is ook normaal.
Omdat hij en Jaap dachten dat Sylvia zichzelf genaaid had en dus niet ging racen, pakten ze haar helm. Brian zette die op en ging Jaap berijden, deze rende door het huis met Brian op zijn rug en racegeluiden maken.quote:
Ietsje minder mag wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian likt Deborah uit...die hoer vind alles best wat die conjo doet.
Tsja, die zijn met hun doelen bezigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Snap ik ook geen ruk van........Japio en Nasty zitten er ook lekker actief bij....pfffffffffff![]()
Nee lief, even mn buikje van volquote:
fysiek contact is wat anders dan fysiek geweldquote:Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.
Bron: Tien
Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Nadat Brian had gezegd, raak me dan aan, toe maar. En dan wrijven over de wang en inderdaad ook van die -normaal gesproken- vriendschappelijke tikjes op de wang.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.
Bron: Tien
Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Dan ga ik ook, snif.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee lief, even mn buikje van vol![]()
Werk niet mee aan deze Talpa shit. Heb het gehad met de tokkies. Misschien tot later![]()
Als ze nu gewoon fysiek contact verbieden (tenzij dit met wederzijdse toestemming gebeurt), ben je klaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fysiek contact is wat anders dan fysiek geweld
Bij BB (in ieder geval 2 ) stond de internetredactie los van de gewone redactie, put daar maar hoop uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er even geen zin meer in. Streams uit en ik ga wat anders doen. Ze bekijken het maar met die onzin berichten. Stelletje idioten daar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |