abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47436647
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Einde GK dus, opgezet spel, nasty wint de vila en Huub is gebruikt. Top 10. Thx
Dit slaat nergens op die 2e waarschuwing, wat Jaap deed vorige week was toegestaan ??? Brian die fotolijstjes kapot maakt, sil aan haar voeten trekt om wakker te worden dat mag allemaal?? As op het bed gooit is ook normaal.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47436654
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef Ning het volgende:
Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera

Bron 10 regelboek
Brian likt Deborah uit...die hoer vind alles best wat die conjo doet.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47436666
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:

De voice-over meldt dat ze er actiever bij moeten zitten, of b.v. dansen en zingen
Snap ik ook geen ruk van........Japio en Nasty zitten er ook lekker actief bij....pfffffffffff
  maandag 19 maart 2007 @ 15:21:44 #104
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_47436677
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Alfaro het volgende:

[..]

Wat heeft hij met de helm gedaan dan, want een ieder weet dat als een helm een keer goed op de grond valt er geen garantie meer is dat de helm nog betrouwbaar is. Zou dit gebeurd zijn betekend dat, dat er een persoonlijke eigendom is vernield, net als de fotolijstjes en volgens mij was er een onlangs een brief geweest dat er sancties staan op het misbruiken van andermans eigendommen
En een paar keer in syl haar voeten geknepen terwijl ze lag te slapen, is net zo "geweldadig" als iemand een "natte" hand op z'n gezicht leggen lijkt me.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 15:21:45 #105
128220 Peter6000
pi_47436678
Zozo, een tweede waarschuwing.

En wat ziet Brian er overspannen uit.
pi_47436683
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik sluit me aan, ben er net 2 minuten en heb het weer gehad met die onzin
Wel over 2 minuten terug... please
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47436692
Ach misschien heeft de CRIMINELE achterban van N of B er wel weer een dreigementje tegenaan gegooid.

Dat zou me echt HELEMAAL NIKS verbazen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47436694
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
nu wel een Deborah moed doodt kaarten-actie?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47436697
Ik denk wel is dat 10 expres de berichten neerzet. En afwacht wat de reactie's op de diverse forums zijn. Ze zetten ook weer eens een poll op hun site. Daarna kwam het bericht van de tweede waarschuwing

Huub en Eric...
Het olijke duo!53% Ze worden langzaamaan irritant...26% Helemaal klaar met hun spelletjes! 21%
Bron 10
pi_47436702
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef petraa het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op die 2e waarschuwing, wat Jaap deed vorige week was toegestaan ??? Brian die fotolijstjes kapot maakt, sil aan haar voeten trekt om wakker te worden dat mag allemaal?? As op het bed gooit is ook normaal.
He net alles bijgelezen en geen streams aan. Maar het is niet te geloven hoe ze alles en iedereen manipuleren.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 19 maart 2007 @ 15:22:59 #111
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47436725
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Alfaro het volgende:

[..]

Wat heeft hij met de helm gedaan dan
Omdat hij en Jaap dachten dat Sylvia zichzelf genaaid had en dus niet ging racen, pakten ze haar helm. Brian zette die op en ging Jaap berijden, deze rende door het huis met Brian op zijn rug en racegeluiden maken.
Daarbij kwam de helm behoorlijk hard tegen een deurpost aan.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 15:23:11 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47436738
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Brian likt Deborah uit...die hoer vind alles best wat die conjo doet.
Ietsje minder mag wel.
Deborah is geen deelneemster aan het spel, en heeft zich niet vrijwillig in de openbaarheid begeven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 19 maart 2007 @ 15:23:25 #113
130755 Kinga
versier hier
pi_47436742
Ow apart, ik zie net dat Huub een tweede waarschuwing te pakken heeft. En nu eens actie redactie, er moeten eens consequenties aan die waarschuwing hangen, alleen maar zeggen dat iemand een waarschuwing heeft, heeft 0,0 nut. Oeeeeeee nu moet ie bang worden.
pi_47436748
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.

Bron: Tien

Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 15:24:09 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_47436771
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Snap ik ook geen ruk van........Japio en Nasty zitten er ook lekker actief bij....pfffffffffff
Tsja, die zijn met hun doelen bezig
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47436776
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef FdW het volgende:

[..]

Wel over 2 minuten terug... please
Nee lief, even mn buikje van vol

Werk niet mee aan deze Talpa shit. Heb het gehad met de tokkies. Misschien tot later
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 19 maart 2007 @ 15:24:22 #117
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47436780
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.

Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
fysiek contact is wat anders dan fysiek geweld
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 19 maart 2007 @ 15:24:54 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47436798
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:

Nadat Brian had gezegd, raak me dan aan, toe maar. En dan wrijven over de wang en inderdaad ook van die -normaal gesproken- vriendschappelijke tikjes op de wang.
pi_47436811
Mensen moeten zich geen zorgen maken. Als ze Huub hiervoor het huis uitzetten, hoe zit het dan met het gedrag van Jaap en Brainless? Dit is gewoon om de streamers een beetje te FOKken...
pi_47436814
ja en dan hoort jaap ook dikke waarschuwingen te krijgen.
pi_47436820
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee lief, even mn buikje van vol

Werk niet mee aan deze Talpa shit. Heb het gehad met de tokkies. Misschien tot later
Dan ga ik ook, snif.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47436833
En dat slopen van het persoonlijke fotolijstje van Eric dan?!!! snap er echt niks meer van
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 15:25:55 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47436837
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

fysiek contact is wat anders dan fysiek geweld
Als ze nu gewoon fysiek contact verbieden (tenzij dit met wederzijdse toestemming gebeurt), ben je klaar.

Dit gedrag van Jaap en vannacht van Huub, is het gevolg van de onduidelijke en inkonsekwente opstelling van de programmaleiding.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47436843
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er even geen zin meer in. Streams uit en ik ga wat anders doen. Ze bekijken het maar met die onzin berichten. Stelletje idioten daar.

Bij BB (in ieder geval 2 ) stond de internetredactie los van de gewone redactie, put daar maar hoop uit.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:26:31 #125
130755 Kinga
versier hier
pi_47436858
Van mij mogen ze Huub eruit gooien. Ben hem kotsbeu.

Spijt me zeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')