Ja en jij bent lekker objectiefquote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Ze zullen huub echt niet gaan verwijderen. Als dat wel zo is dan naaien ze hem flink ,en komt er weer een rechtszaak en heeft ie weer een week vakantie wasrna hij na 1 week weer vrolijk op de stoep staat.
Maar mischien is het ook wel beter voor deze gozer,zelfs de koersen van de AEX dalen bij stijgende olieprijzen niet zo snel als Huub nu in de popularitiets pollen. Volgens mij kan die gozer nu echt beter weg gaan voordat hij Natahnael 2 wordt.
T stelt niet veel voor hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ik net te laat met kijken ,of te vroeg dus.
Simpel...de Huub-bashers op Fok noemen het de tweede waarschuwing...de redaktie van tien.tv leest dat en schrijft er vervolgens een artikel over. Het is pas een officiele waarschuwing als het aan de groep via een brief gemeld is. Dat moet ook wel, want hoe weten de andere bewoners dat er inderdaad een waarschuwing gegeven is? Huub kan dat wel tegen ze zeggen, maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook zo is.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
Waarom staat er nu dan tweede waarschuwing?
Ik ben sowieso niet van dit haantjesgedrag. Van beide partijen overigens dus eigenlijk vind ik het al de moeite niet om er überhaupt over door te gaan. Wie is er sterker etc.. Ik vind het alleen maar sneu eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub heeft zelf al meerdere malen geroepen tegen Brian dat hij hem of afmaakt of in mekaar slaat...."hoogmoedwaanzin" noemen we dat ook wel. Net of die "kabouter" wat in te brengen heeft als die 2 los gaan.![]()
Huub heeft nog nooit echt gevochten geloof ik want die denkt dat hij 1 klap krijgt als hij Brian gek krijgt, het daarmee over is en hij netjes exit gaat.![]()
Daarna gooide Huub pas een glas cola naar Jaap, dus de 1ste had ie gelijk weer te pakkenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef CARLAK het volgende:
Is het niet zo dat DGK vorige week alle officiële waarschuwingen had ingetrokken? In dat geval lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het om een tweede waarschuwing kan gaan.![]()
vind ik nou ookquote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van dit haantjesgedrag. Van beide partijen overigens dus eigenlijk vind ik het al de moeite niet om er überhaupt over door te gaan. Wie is er sterker etc.. Ik vind het alleen maar sneu eigenlijk.![]()
Het mentale aspect daarentegen vind ik wel erg interessant.Wie kan de druk aan, wie maakt zichzelf helemaal gek en wie verliest zichzelf in het spel etc.
Dat is echt flauwekul, ik neem aan dat deze COS met deze TT pas later was dan het bericht op de talpa site.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simpel...de Huub-bashers op Fok noemen het de tweede waarschuwing...de redaktie van tien.tv leest dat en schrijft er vervolgens een artikel over. Het is pas een officiele waarschuwing als het aan de groep via een brief gemeld is. Dat moet ook wel, want hoe weten de andere bewoners dat er inderdaad een waarschuwing gegeven is? Huub kan dat wel tegen ze zeggen, maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook zo is.
Ik heb het wel gezien (heeft me verdorie mijn nachtrust gekost). En nee, dat viel niet onder fysiek geweld, wel onder fysiek contact.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.
Bron: Tien
Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien (heeft me verdorie mijn nachtrust gekost). En nee, dat viel niet onder fysiek geweld, wel onder fysiek contact.
Wat wél onder fysiek geweld valt, is het herhaaldelijk(!!!!!) belagen van Sylvia in haar slaap (herhaaldelijk aan haar benen trekken waarbij haar been zelfs buiten het bed getrokken werd, vervolgens zelfs een aantal keren met het matras waarop Sylvia lag schudden) door Brian.
Ja, en daardoor indirect de bewoners aanzetten om weer tot het uiterste te gaan wat geweld betreft!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef CARLAK het volgende:
Is het niet zo dat DGK vorige week alle officiële waarschuwingen had ingetrokken?
Het is gewoon zijn 2e waarschuwing sinds hij hier zit, maar geen 2e waarschuwing als in de zin van "fataal"quote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef CARLAK het volgende:
Is het niet zo dat DGK vorige week alle officiële waarschuwingen had ingetrokken? In dat geval lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het om een tweede waarschuwing kan gaan.![]()
Een glas cola naar iemand gooien is dan ook vele malen gevaarlijker dan hete koffie of thee in iemands gezicht gooien, zoals Amanda deed bij Huub.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarna gooide Huub pas een glas cola naar Jaap, dus de 1ste had ie gelijk weer te pakken
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarna gooide Huub pas een glas cola naar Jaap, dus de 1ste had ie gelijk weer te pakken
Brain zal zo versuft van angst zijn dat Huub hem op de grond heeft liggen voor de jankende Braindead het in de gaten heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub heeft zelf al meerdere malen geroepen tegen Brian dat hij hem of afmaakt of in mekaar slaat...."hoogmoedwaanzin" noemen we dat ook wel. Net of die "kabouter" wat in te brengen heeft als die 2 los gaan.![]()
Huub heeft nog nooit echt gevochten geloof ik want die denkt dat hij 1 klap krijgt als hij Brian gek krijgt, het daarmee over is en hij netjes exit gaat.![]()
Ik ben idd niet helderziendquote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, ik neem aan dat deze COS met deze TT pas later was dan het bericht op de talpa site.
2e waarschuwing kán een exit betekenen, staat er in de regels. Hoeft dus niet. En dit is gewoon een lichter vergrijp, dus een ander soort waarschuwing. Heel opvallend was al dat hij vanmiddag opeens zei dat hij Brian en Jaap op een andere manier gaat aanpakken. De redactie heeft dus al met hem gesproken.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klopt, en was nog recent dus idd 2 warnings en dat betekend normaliter een keiharde EXIT
En vergeet lompe Jaap niet. Die schudde zo hard aan haar matras dat ik even dacht dat Syl met dekbed en al op de grond zou mieteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien (heeft me verdorie mijn nachtrust gekost). En nee, dat viel niet onder fysiek geweld, wel onder fysiek contact.
Wat wél onder fysiek geweld valt, is het herhaaldelijk(!!!!!) belagen van Sylvia in haar slaap (herhaaldelijk aan haar benen trekken waarbij haar been zelfs buiten het bed getrokken werd, vervolgens zelfs een aantal keren met het matras waarop Sylvia lag schudden) door Brian.
nou dat kunnen ze na lezen tochquote:Op maandag 19 maart 2007 16:20 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij wil DGK alleen onze betrokkenheid bij het programma peilen.
Nou, dat hij cola over Jaap gooide was nádat de waarschuwingen waren kwijtgescholden. Dat was dus weer een nieuwe. En die onbegrijpelijke van afgelopen nacht zou dan de tweede zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is gewoon zijn 2e waarschuwing sinds hij hier zit, maar geen 2e waarschuwing als in de zin van "fataal"
Okej, ik dacht eerst dat het een EXIT was, maargoed dan is er dus niet veel aan de hand verwacht ikquote:Op maandag 19 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
2e waarschuwing kán een exit betekenen, staat er in de regels. Hoeft dus niet. En dit is gewoon een lichter vergrijp, dus een ander soort waarschuwing. Heel opvallend was al dat hij vanmiddag opeens zei dat hij Brian en Jaap op een andere manier gaat aanpakken. De redactie heeft dus al met hem gesproken.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En vergeet lompe Jaap niet. Die schudde zo hard aan haar matras dat ik even dacht dat Syl met dekbed en al op de grond zou mieteren.
Ja, Jaap heeft ook aan Syl haar benen getrokken terwijl ze lag te slapen én heel hard met haar matras geschud.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En vergeet lompe Jaap niet. Die schudde zo hard aan haar matras dat ik even dacht dat Syl met dekbed en al op de grond zou mieteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |