Ja maar ik begrijp m nog steeds niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef Frollo het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet! Whehe!
zat er net zo over te denken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp m nog steeds niet.
De koning is dood. Goed. De vraag is dan, 'waar is de koningin'? Dat is toch niet te concluderen uit de informatie die je hebt gekregen, namelijk die van het overlijden van de koning?
En dan het antwoord: 'in zijn kist!'. De koningin is in zijn kist. Wiens kist? Die van de koning dan dus. Maar waarom zou de koningin zich in de kist van de koning bevinden?
en toonhoogtes? is dit mandarijns..cantonees...etc?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:46 schreef DAMH het volgende:
Chinees voor beginners
Are you harboring a fugitive- Hu Yu Hai Ding
See me A.S.A.P. - Kum Hia Nao
-knip-
Does this bathroom stink! Hu Flung Dung?
RUN DMC - Taj Mai Shuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:46 schreef DAMH het volgende:
Chinees voor beginners
Are you harboring a fugitive- Hu Yu Hai Ding
See me A.S.A.P. - Kum Hia Nao
Small Horse - Tai Ni Po Ni
Your price is too high - No Bai Dam Thing
Did you go to the beach - Wai Yu So Tan
I bumped into a coffee table - Ai Bang Mai Ni
I think you need a facelift - Chin Tu Fat
It's very dark in here - Wai So Dim?
Has your flight been delayed? - Hao Long Wei Ting?
That was an unauthorized execution.- Lin Ching
I thought you were on a diet - Wai Yu Mun Ching?
This is a tow away zone. - No Pah King
You are not very bright - Yu So Dum
I got this for free - Ai No Pei
I am not guilty - Wai Hang Mi?
Please, stay a while longer - Wai Go Nao?
Our meeting was scheduled for next week - Wai Yu Kum Nao
They have arrived - Hia Dei Kum
Stay out of sight - Lei Lo
He's cleaning his automobile - Wa Shing Ka
Does this bathroom stink! Hu Flung Dung?
Whehe, zijn jullie er nog steeds over bezig?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ja maar ik begrijp m nog steeds niet.
De koning is dood. Goed. De vraag is dan, 'waar is de koningin'? Dat is toch niet te concluderen uit de informatie die je hebt gekregen, namelijk die van het overlijden van de koning?
En dan het antwoord: 'in zijn kist!'. De koningin is in zijn kist. Wiens kist? Die van de koning dan dus. Maar waarom zou de koningin zich in de kist van de koning bevinden?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:53 schreef Frollo het volgende:
Eigenlijk moet je 'm, net als het 'hoe lang'-mopje, horen in plaats van lezen. Het komt erop neer dat degene die het raadseltje opgeeft, lijkt te zeggen 'waar is de koningin', maar eigenlijk bedoelt: 'Waar is de koning in?'
En dan is 'in zijn kist' ineens geen onlogisch antwoord meer.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef r_one het volgende:
No shit, Sherlock
Gaat ie 't nog eens uitleggen ook![]()
Jij bent fucking dom gast want jij weet tog ook niet hoe LANG ein chinees ist !!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Willewa het volgende:
ten 1e die grap stamt al uit ver voor mijn tijd.. ten 2e je bent een fucking lowlife je bent kankerdom hou je bek joh
Das ken ik nicht!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef thepunisher3 het volgende:
ts probeert dat figuur uit GoodFellas na te doen
quote:
Ik kan in ieder geval weer verder met mijn leven, dank daarvoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Okay, ik wist dat ik het risico liep om gepwnd te worden, maar stel, stel nou eens het absurde geval dat die arme Rasing het écht niet begreep, dan zou zijn hoofd ontploffen van al het denken en dat vond ik ook weer wat ver gaan.
oh de koning is dood en stijf enzo dacht dat de koningin mischien necrofiel wasquote:quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:53 schreef Frollo het volgende:
Eigenlijk moet je 'm, net als het 'hoe lang'-mopje, horen in plaats van lezen. Het komt erop neer dat degene die het raadseltje opgeeft, lijkt te zeggen 'waar is de koningin', maar eigenlijk bedoelt: 'Waar is de koning in?'
En dan is 'in zijn kist' ineens geen onlogisch antwoord meer.
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef r_one het volgende:
No shit, Sherlock
Gaat ie 't nog eens uitleggen ook
Mongolen die grapjes niet snappenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo ze vragen toch HOE lang is een chinees?
ben je blind ofzo das toch een vraag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe hoog springt de hond van Hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Super! Ook al is hij beetje hard.Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |