Ben je nou een klappermongool of doe je dit express?quote:
Klappermongool!?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben je nou een klappermongool of doe je dit express?
Dat laatste dus.
SLOTJE!!
Nee ze vertellen me hooguit dat Hoelang een Chinees is.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maar heeft iemand dat nou ook dat iemand zo aan je vraagt Hoe Lang is een Chinees!?
Juist doordat ze er zo een kutgrap van hebben gemaakt zullen we nooit achter de lengte van chinezen komen, als je het aan hen vraagt denken ze 'haha stomme Nederlanders weer' en als je het aan een niet-chinees vraagt reageren ze als de rest van de users hier!quote:
OMG GRAPJE!? Het is tog gewoon een Fucking Vraag !!? en daar ist niks grappigs aan hoor!!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef Gitanki het volgende:
Mensen die dat grapje nog maken moeten ze gewoon afschieten.
////quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef Frollo het volgende:
Toen ik een jaar of vijf was had mijn moeder me een keer mooi tuk zeg, echt kostelijk! Het ging zo:
Mijn moeder zo van: de koning is dood, waar is de koningin?
Ik zo van: wtfbbq, misschien in het paleis of zo?
Mijn moeder zo van: nee, in z'n kist!1!!!1; D:d;D:
Ik zo van:
Nederlanders zijn heel slecht met grappen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo ze vragen toch HOE lang is een chinees?
ben je blind ofzo das toch een vraag!
Ben jij een echte Chinees, Shnees?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Shnees het volgende:
kutgrap... paar jaar terug kreeg ik hetzelfde... raad es, ik ben chinees
voor de wijsneuzen onder ons:
IK HEET GEEN HOE LANG OF WIE LANG!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe lang al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |