Je refereert waarschijnlijk aan onderstaande grappigheid:quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Razor21 het volgende:
Moet meteen aan Jiskefet (Debiteuren / Crediteuren) DVD 1 denken.....Stond ik laat ik laatst bij de tramhalte en mompelt iets over Wie is een chinees door een telefoon....ofzo ....![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
andtwoorden?
En pinda's zijn bruin, niet blauwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef jpg97 het volgende:
"Chinezen kijken niet zo nauw"
Het-Is-Geen-Vraag.quote:
Omg jeweets ik geen noob zijn!!! Enne Maikuuul Fapt op zijn eigen topics dus die kan je echt niet serious nemen JEWEETS!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je bent gewoon gepwnd wie unne noob! Zelfs Maikuuul weet dit, en hij komt uit Limboland!![]()
Idd, Hoe Lang is de naam van die Chinees.quote:
OOww ben je dom!!! ER staat toch HOE LANG IS EEN CHINEES? Das een vraag omg domme mensjes egt niet normaal!!quote:
No shit, Sherlockquote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Idd, Hoe Lang is de naam de van Chinees.
En bij Conny Veer.
Denk aan die kutboom
Coniveer
Ja, maar dat achterlijke vraagteken komt uit je eigen mismaakte onwetende kutbrein.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
OOww ben je dom!!! ER staat toch HOE LANG IS EEN CHINEES? Das een vraag omg domme mensjes egt niet normaal!!
Niet in de TTquote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef Skv het volgende:
Ja, maar dat achterlijke vraagteken komt uit je eigen mismaakte onwetende kutbrein.
Alléh manneke dat jij nou een kut in je brein heb betekent nog niet dat ik er ook een hebt jeweets chappie!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar dat achterlijke vraagteken komt uit je eigen mismaakte onwetende kutbrein.
Is dit ook een vraag?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Alléh manneke dat jij nou een kut in je brein heb betekent nog niet dat ik er ook een hebt jeweets chappie!!!
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef Frollo het volgende:
Toen ik een jaar of vijf was had mijn moeder me een keer mooi tuk zeg, echt kostelijk! Het ging zo:
Mijn moeder zo van: de koning is dood, waar is de koningin?
Ik zo van: wtfbbq, misschien in het paleis of zo?
Mijn moeder zo van: nee, in z'n kist!1!!!1; D:d;D:
Ik zo van:
Omg ik weet het niet !?quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet! Whehe!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Waarom dan? Is ze er bij gaan liggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |