Nee, ik bedoel die van vóór je bericht. Dan had je je nieuws beter kunnen plaatsen...quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen hoor maar ik ga niet in Onzin zitten posten, straks denken ze nog dat ik een grapje maak!
quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik snap dan dat er eentje in ONZ wordt geopend met die strekking, maar hier met in de OP een nieuwsbericht terwijl er al eentje in NWS is... Nee, sorry... Dan is die in ONZ beter geslaagd.
Dat bericht zet je niet aan het denken?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef NJ het volgende:
Dat gaan ze op de weblog niet leuk vinden.
Ja, dat snapte ik allangquote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Dat bericht zet je niet aan het denken?![]()
Dat de grap niet leuk is kan ik ook niks aan doen.![]()
Daarom gaf ik dus de link naar het nws topic!quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik allangMaar dan een serieuze draai eraan geven, en Larissa die hier dan een nieuwsbericht post... Tja...
Hier hoefde de grap tenminste niet uitgelegd te worden. In Onzin wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Godlike02 het volgende:
Dat bericht zet je niet aan het denken?![]()
Dat de grap niet leuk is kan ik ook niks aan doen.![]()
Maar dat is dus ook alweer een 2de nws topic... Beetje omslachtig dit allemaalquote:Op zondag 1 april 2007 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom gaf ik dus de link naar het nws topic!![]()
Ik postte het netjes in het topic waar het nieuwsbericht over ging. Ik las het op Nu.nlquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Elseetje het volgende:
Ja, dat snapte ik allangMaar dan een serieuze draai eraan geven, en Larissa die hier dan een nieuwsbericht post... Tja...
wat een mazzelkontquote:
Ehm, nee... 'Netjes' was op z'n minst in een NWS topic geweest, of in ieder geval dan niet in het 3e topic dat is geopend over Knut.quote:Op zondag 1 april 2007 00:38 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik postte het netjes in het topic waar het nieuwsbericht over ging. Ik las het op Nu.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |